quote:
Jij mocht het ook wel lezen.Voor mij beter dat ik even een Wx deed.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Je weet dat wij ook verwijderde berichten gewoon kunnen lezen
Goed nieuws Dot.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net een telefoontje kan vandaag Henk weer ophalen
Vind het ook eng, gek hequote:
Zegt alleen maar dat het goed is gegaan.Sterkte gewenst voor Henk en jou.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook eng, gek he
De vorige keer moest hij 5 dagen blijven nu nog geen 24 na de ingreep
ZO raar hoe alles zo veranderd
Trots op u.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai allemaal 👋
Heb geloof ik veel gemist…
Zit heel erg in het stoppen met roken en dus veel in de chat zit van de stoppen met roken app.
Vanmiddag om 14:00 uur 25 dagen niet gerookt maar wel veel gegeten…..
Ik weet niet wat er aan de hand was maar bij snel ophalen is altijd goed nieuws.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Oehhhhhh leuk kado !!! 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op u.![]()
Ik wil eigenlijk ook stoppen en wat gebeurde er afgelopen week.Ik krijg 16 sloffen sigaretten.
Thnx. Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt alleen maar dat het goed is gegaan.Sterkte gewenst voor Henk en jou.
Wx.
Vraag @Dotteke maar even.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat betekent de afkorting wx ?
Bij die QuitNow app staat er bij sommige profielen wf snapte dat niet en betekent Wordfeud 😂
Hartklachten gisteren een stent gezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand was maar bij snel ophalen is altijd goed nieuws.
Hahahaha. Lul jij je er maar uitquote:
17 euro per pakje.54 stuks.quote:
Nou toppie... alles goed dus...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Dan is het zeker snel maar dan gaat het gewoon top !quote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hartklachten gisteren een stent gezet.
Het verhaal er achter is iets minder leuk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Water loopt mij in de mond en dat bij sigaretten 😂😂😂😂
Je kan ze ook weggeven...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op u.![]()
Ik wil eigenlijk ook stoppen en wat gebeurde er afgelopen week.Ik krijg 16 sloffen sigaretten.
Dat is fijn te lezen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Oh…quote:Op zondag 17 maart 2024 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is iets minder leuk.
Soul mijn vriendin haar vader is overleden en had een enorme stash thuis liggen.quote:
Ja dat is niet fijn maar waarom zoveel in huis 🤔quote:Op zondag 17 maart 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul mijn vriendin haar vader is overleden en had een enorme stash thuis liggen.
Geen idee Bolleke.Dit was ook maar een kwart van het geheel.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat is niet fijn maar waarom zoveel in huis 🤔
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu zet je het weer bij cos Wx !!!
Tussen 3 en 4 in!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het zegt helemaal niks.Was een antwoord van Dot op een post van mij in de COS.quote:
Nou……quote:Op zondag 17 maart 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zegt helemaal niks.Was een antwoord van Dot op een post van mij in de COS.![]()
Wx.
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 in!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Soms is het niet zo spannend.quote:
Nou ja zeg.quote:
Je mist niet echt iets maar dat vind ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef rinardo het volgende:
ik ben tot 16.00 in zh geen stream alleen fok maar de cos gaat over andere jaren bb lekker weer
Morgen is hij gewoon weer in zijn eigen huisquote:Op zondag 17 maart 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou toppie... alles goed dus...![]()
Sterkte saampies met het herstel...🤗
Hij voelt zich alles behalve top, vorige keer nadat de stents gezet waren voelde hij zich beterquote:Op zondag 17 maart 2024 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan is het zeker snel maar dan gaat het gewoon top !
Nog steeds na 4 weken?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Water loopt mij in de mond en dat bij sigaretten 😂😂😂😂
Nou inmiddels niet meer hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef rinardo het volgende:
ik ben tot 16.00 in zh geen stream alleen fok maar de cos gaat over andere jaren bb lekker weer
IK ga aeven kijken ik kan echt geen half uurtje weg daarquote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef rinardo het volgende:
Je kan Wx overal voor gebruiken eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht yeahhhh iets leuks ! Een geheime code !![]()
Blijkt het zoiets als wf/wordfeud
aar niet in de COS AUBquote:Op zondag 17 maart 2024 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan Wx overal voor gebruiken eigenlijk.
Ik Wx heel van jou.
Voor vandaag dan...quote:Op zondag 17 maart 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen is hij gewoon weer in zijn eigen huis
Ik hou al op skat.quote:
quote:
Als het mis gaat, dan maar op slot gooien Dot.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga aeven kijken ik kan echt geen half uurtje weg daar
Er was niks aan de hand.En referen aan voorgaande RLS moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het mis gaat, dan maar op slot gooien Dot.
Het is dan niet anders.
Je doet al zoveel waar je kan
Nee ik bedoel niet nu hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was niks aan de hand.En referen aan voorgaande RLS moet gewoon kunnen.
Helaas ik heb pechquote:
Heb ik gisteren even gedaanquote:Op zondag 17 maart 2024 12:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als het mis gaat, dan maar op slot gooien Dot.
Het is dan niet anders.
Je doet al zoveel waar je kan
Er was gisteren ook niet echt veel aan de hand.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gisteren even gedaan![]()
Ik zeg gooi hem even dicht over een half uurtje ben ik thuis ga dan wel kijken![]()
Maar heb hem geloof ik maar 2 minuten dicht gelaten
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik gisteren even gedaan![]()
Ik zeg gooi hem even dicht over een half uurtje ben ik thuis ga dan wel kijken![]()
Maar heb hem geloof ik maar 2 minuten dicht gelaten
Ik doe alleen een tr als users onbeschoft tegen users gaan zitten doen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
Nu we het er toch over hebben.Ik snap die TR gooiers niet.Als een COS loopt komt er weleens iets voorbij wat je niet zint maar om daar gelijk een TR voor te zetten.Zo krijg je dus Slotjes.
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik doe alleen een tr als users onbeschoft tegen users gaan zitten doen.
Mijn mening, niet bij iedere poep en scheet.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
Nu we het er toch over hebben.Ik snap die TR gooiers niet.Als een COS loopt komt er weleens iets voorbij wat je niet zint maar om daar gelijk een TR voor te zetten.Zo krijg je dus Slotjes.
Ik TR mijn stalkster wanneer nodig.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mijn mening, niet bij iedere poep en scheet.
Maar als het maar doorgaat en doorgaat om het dan te stoppen.
Of als het erg persoonlijk wordt en over en weer blijft gaan.
Sneeuwbaleffect stoppen
Ja eerst een TR zetten en dan zelf er ook aanvallend op ingaan en antwoorden en dan dat bericht quotenquote:Op zondag 17 maart 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eerst een TR zetten en dan zelf er ook aanvallend op ingaan en antwoorden en dan dat bericht quoten
Tja dan houdt het op, kan m oeilijk dan die persoon aanspreken als er een lading aanvallende antwoorden op komen.
Dan moet ik of alles note of niets en de boel maar gewoon verwijderen
Zo mod ik ook hoor. Maar vaak zie je al wat er gaat gebeuren, wie er op dat moment zijn. Dan weet je al wat er gaat komenquote:Op zondag 17 maart 2024 12:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mijn mening, niet bij iedere poep en scheet.
Maar als het maar doorgaat en doorgaat om het dan te stoppen.
Of als het erg persoonlijk wordt en over en weer blijft gaan.
Sneeuwbaleffect stoppen
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo mod ik ook hoor. Maar vaak zie je al wat er gaat gebeuren, wie er op dat moment zijn. Dan weet je al wat er gaat komen
Was algemeen niet tegen jou of iemand in het bijzonderquote:
Is ook zoquote:Op zondag 17 maart 2024 12:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Ja, dan zekerquote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik TR mijn stalkster wanneer nodig.
Dan ban je ze toch alledrie.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was algemeen niet tegen jou of iemand in het bijzonder
Maar als Pietje zegt dat user Jan een grote klootzak is
En user Karel zet een TR maar gaat vervolgens user Piet quoten en zeggen dat hij zijn gore bek moet houden
Ja dan kan ik toch niets meer alleen tegen Pietje doen
I know, maar heb me daar ook wel eens schuldig aan gemaaktquote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was algemeen niet tegen jou of iemand in het bijzonder
Maar als Pietje zegt dat user Jan een grote klootzak is
En user Karel zet een TR maar gaat vervolgens user Piet quoten en zeggen dat hij zijn gore bek moet houden
Ja dan kan ik toch niets meer alleen tegen Pietje doen
Hou me ook vaak in hoor.quote:
Da's echt naar.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou me ook vaak in hoor.
"Ik mis jou ook Freshfruit."
Dan denk ik ,tyf toch een end op.
Deze weet wanneer Dot slaapt en dan gaat ze posten.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's echt naar.
Heb het online ook wel eens ervaren.
Nou nee je gooit niet een cos op slot omdat je er even geen tijd voor hebt. Ik heb daar geen enkel begrip voor.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet nu hoor.
Maar als het tijdens haar afwezigheid straks "mis" gaat.
Denk dat iedereen daar begrip voor heeft als ze het meldt.
Niet iedereen zal hier meelezen en weten van hoe of wat
-edit- nu hoeft er ook geen dikke uitleg bij natuurlijk, dat bedoel ik ook weer niet
Ellende en hoe kom je er van af...quote:Op zondag 17 maart 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze weet wanneer Dot slaapt en dan gaat ze posten.
Had je dit punt gister ook al niet gemaakt?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee je gooit niet een cos op slot omdat je er even geen tijd voor hebt. Ik heb daar geen enkel begrip voor.
Nee want Pietje doet nietsquote:
Ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 17 maart 2024 13:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee je gooit niet een cos op slot omdat je er even geen tijd voor hebt. Ik heb daar geen enkel begrip voor.
Dat kan.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.Krijg genoeg steun her en der.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ellende en hoe kom je er van af...
Machteloos sta je hier in
Die zouden hem ook dicht gooien met zoveel trs die er stonden. Dan kan je rustig kijken en je ding doen en gaat het niet verder.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook nieter zijn toch meer "blauwen" die ff in kunnen springen en anders escaleert het maar ff. Zolang er geen dooien vallen..
Dat is fijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.Krijg genoeg steun her en der.
Ja ik toen de cos op slot ging vlak voor de uitzending. Als een mod door privé omstandigheden geen tijd heeft is het misschien handig om een paar extra handjes te regelenquote:Op zondag 17 maart 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je dit punt gister ook al niet gemaakt?
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Hoe laat ga je?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zouden hem ook dicht gooien met zoveel trs die er stonden. Dan kan je rustig kijken en je ding doen en gaat het niet verder.
Er zijn al sc om minder dicht gegaan.
Maar goed ben ook geen verantwoording schuldig. Als iedereen zich gewoon gedraagd is er niets aan de hand
Die gaat weer van kwaad tot erger ook in onz. Zal vast niet lang meer duren.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.Krijg genoeg steun her en der.
Misschien zouden mensen zich eens gewoon kunnen gedragen en het was net na 19 uurquote:Op zondag 17 maart 2024 13:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik toen de cos op slot ging vlak voor de uitzending. Als een mod door privé omstandigheden geen tijd heeft is het misschien handig om een paar extra handjes te regelen
Meldt je aan zou ik zeggen.Jij en Dot zouden een prima team zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik toen de cos op slot ging vlak voor de uitzending. Als een mod door privé omstandigheden geen tijd heeft is het misschien handig om een paar extra handjes te regelen
Hopelijk kan hij snel naar zijn eigen huisquote:Op zondag 17 maart 2024 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]Goed nieuws. Hopelijk blijft het nu eens een tijdje rustig bij jullie
Tijdens TR's opruimen dicht gooien is logisch en noodzakelijk. Ik had het meer over "dichtgooien bij voorbaat". Dat zou ik een beetje overbodig vinden.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zouden hem ook dicht gooien met zoveel trs die er stonden. Dan kan je rustig kijken en je ding doen en gaat het niet verder.
Er zijn al sc om minder dicht gegaan.
Maar goed ben ook geen verantwoording schuldig. Als iedereen zich gewoon gedraagt is er niets aan de hand
Nou ja, alles weer zijn gangetje zoals het was, zou ik wel begrijpen.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij snel naar zijn eigen huis(geintjuh)
In DTs is ze aardig afgeserveerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat weer van kwaad tot erger ook in onz. Zal vast niet lang meer duren.
Nee hoor het gaat prima zo.quote:
O nee bij voorbaat zou ik ook nooit doenquote:Op zondag 17 maart 2024 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tijdens TR's opruimen dicht gooien is logisch en noodzakelijk. Ik had het meer over "dichtgooien bij voorbaat". Dat zou ik een beetje overbodig vinden.
Voor net zo lang als hierquote:
Daar dreigde je wel mee skat.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee bij voorbaat zou ik ook nooit doen
Het was imo niet zo heftig, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kan je wel beloven dat dit de laatste weken waarschijnlijk erger gaat worden. Zo werkt dat nou eenmaal bij een rls. Sommige kunnen blijkbaar hun emotie niet onder controle houden als het over hun favo deelnemer gaat al is het héél vaak ook trol gedrag en of uitlokken van reacties. Ik zie dat vaak.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zouden mensen zich eens gewoon kunnen gedragen en het was net na 19 uur
Nee dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meldt je aan zou ik zeggen.Jij en Dot zouden een prima team zijn.
Er stonden ook genoeg TR's gisterenquote:
Niks aan toe te voegen.Het verneukt alleen de sfeer.Valt ook niet tegen te Modden.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was imo niet zo heftig, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kan je wel beloven dat dit de laatste weken waarschijnlijk erger gaat worden. Zo werkt dat nou eenmaal bij een rls. Sommige kunnen blijkbaar hun emotie niet onder controle houden als het over hun favo deelnemer gaat al is het héél vaak ook trol gedrag en of uitlokken van reacties. Ik zie dat vaak.
Kan wel zijn maar dat is niet de bedoeling en als ik binnen komen en ik zie zoveel trs staan, zijn het er 5 of 6 zal ik de boel ook nooit op slot doen maar het waren en er 35quote:Op zondag 17 maart 2024 13:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was imo niet zo heftig, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kan je wel beloven dat dit de laatste weken waarschijnlijk erger gaat worden. Zo werkt dat nou eenmaal bij een rls. Sommige kunnen blijkbaar hun emotie niet onder controle houden als het over hun favo deelnemer gaat al is het héél vaak ook trol gedrag en of uitlokken van reacties. Ik zie dat vaak.
Nee totaal niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stonden ook genoeg TR's gisteren
ALs ik ze op mijn mobiel was gaan afhandelen was de COS zeker een 15 minuten dicht geweest. Daarom heb ik er voor gekozen om het thuis pas te doen.
Maar ik heb een beetje het idee dat ik mij hier nu moet gaan verantwoorden op hoe of wat ik dingen doe?
Ja verwijderen zodat anderen er niet op kunnen antwoorden.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen.Het verneukt alleen de sfeer.Valt ook niet tegen te Modden.
Mooi voorbeeld Maza.quote:
Nee hoor je hoeft je helemaal niet te verdedigen, maar iets op slot gooien omdat er geen tijd is of omdat je mobiel zit is imo geen reden dat werd een beetje gesuggereerd hierboven(niet door jou) en dat "we" daar begrip voor moeten hebben. Dat gaat me te ver.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stonden ook genoeg TR's gisteren
ALs ik ze op mijn mobiel was gaan afhandelen was de COS zeker een 15 minuten dicht geweest. Daarom heb ik er voor gekozen om het thuis pas te doen.
Maar ik heb een beetje het idee dat ik mij hier nu moet gaan verantwoorden op hoe of wat ik dingen doe?
Een wereldreis zelfsquote:Op zondag 17 maart 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soury en ik krijgen voor minder vakantie.
Dat op vakantie gaan beslissen wij niet hequote:Op zondag 17 maart 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soury en ik krijgen voor minder vakantie.
quote:Op zondag 17 maart 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Net bij de Appie:
Hij: "waar heb je zin in?"
Zij: Ïn jou."
Waarom moet ik dat horen.
quote:
Knap stukje choreografie met dat groepjequote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Knap stukje choreografie met dat groepje
Craving is normaal.Zoek afleiding Duurt vaak maar een uurtje.quote:
O jee, maar top dat je het volhoudt hoorquote:
Ga jij niet feesten?quote:
Keine punkten hier.Das ist bei die nachbarn.quote:
?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keine punkten hier.Das ist bei die nachbarn.
Daar mag je mensen uitschelden.
Een spannende wedstrijd dus.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:39 schreef mario390 het volgende:
nee gaa niet schinkenfest
ik gaa om 15 00 volleyball
we spelen om platz3 bei
turnier teg.mannschaft uit
slowakei
Ik vervang het met eten…..vanaf morgen is wat meer gaan bewegenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Craving is normaal.Zoek afleiding Duurt vaak maar een uurtje.
Moet ik het uitleggen ook nog?quote:
Zoethout of lollies werkt ook goed.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vervang het met eten…..vanaf morgen is wat meer gaan bewegen
Dat snap ik, maar daar hoeft hij hier niet op aangesproken te worden toch. Hij komt gewoon binnenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet ik het uitleggen ook nog?
Mario scheld mensen constant uit voor Sukkel ,Idioot en weet ik al wat niet.
Manderijntjesquote:Op zondag 17 maart 2024 14:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik vervang het met eten…..vanaf morgen is wat meer gaan bewegen
Dat is ook een goeie.quote:
Want jij bent het lieverdje en kan alles maken.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:46 schreef mario390 het volgende:
ja sonst lernen ze het niet
me niet te storen
quote:Op zondag 17 maart 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Net bij de Appie:
Niet teveel zuipen anders is Mutti morgen weer boos.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoethout of lollies werkt ook goed.
Zoethout verhoogt de bloeddruk weerquote:Op zondag 17 maart 2024 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoethout of lollies werkt ook goed.
Doe maar hier niet,quote:Op zondag 17 maart 2024 14:46 schreef mario390 het volgende:
ja sonst lernen ze het niet
me niet te storen
Hij lacht jullie gewoon uit.quote:
Zojuist bij mijn Appiequote:Op zondag 17 maart 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
Net bij de Appie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dont ask mequote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
Mevrouw Jockari en ik willen eens een weekendje Rotterdam doen.
Iemand ideetjes om te bezichtigen daar ? Fatsoenlijk hotel dicht bij station ?
Euromast vond ik wel leuk (wat een uitzichtquote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
???quote:Op zondag 17 maart 2024 15:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dont ask meIk ken alleen de prenatal vestiging in Rotterdam
De Prenatal winkel is het enige wat ik ken in Rotterdam, dus aan mij heb je niksquote:
Nah valt wel mee, elke grote babywinkel is prijzigquote:Op zondag 17 maart 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Winkel voor baby utzet.neem veel geld mee.
Hoe lees ik dit?quote:Op zondag 17 maart 2024 15:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, elke grote babywinkel is prijzig
En daar gaat mijn serieuze vraag in het niets...quote:Op zondag 17 maart 2024 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe lees ik dit?
Grote babywinkel als in de Mediamarkt?
Qua oppervlakte wel jaquote:Op zondag 17 maart 2024 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe lees ik dit?
Grote babywinkel als in de Mediamarkt?
Dan toch maar roken 😈quote:Op zondag 17 maart 2024 14:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Zoethout verhoogt de bloeddruk weer
Zal het aan mijn dochter is vragen maar je kan beter kijk voor een air bnb in Rotterdam dat is goedkoperquote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
Neeeeeee niet doen joh! Dan wil je toch weer stoppen en moet je weer door die eerste moeilijke periode heen. Doorzetten! Straks wordt het mooi weer dan wordt het makkelijker. En heb je de prijzen gezien van rookwaar??quote:
Lekker eten in de Euromast! Biefstukje halen bij Loetje en als je dat op dinsdag doet dan kunnen jullie gelijk lekker over de markt struinen.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
Kunnen jullie op de koffie bij mijn dochter op de goudsesingel en bij klein marrakech om de hoek bij mijn zoon op de koffie 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker eten in de Euromast! Biefstukje halen bij Loetje en als je dat op dinsdag doet dan kunnen jullie gelijk lekker over de markt struinen.
Nee wat mij betreft niet, maar als er verder niets mee gedaan wordt kan je je beklag doen viaquote:Op zondag 17 maart 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij lacht jullie gewoon uit.
Sorry maar ik moet het even kwijt.
Ik lees toch mee,Jij kan mij geen vakantie geven.En meer van dat soort posts.
Staat hier iemand boven een policy?
quote:Op zondag 17 maart 2024 15:31 schreef Jockari het volgende:
Hello ! Ik ben er weer even. Druk weekendje offline achter de rug.
[ afbeelding ]
Hey Lovelyquote:
Ik wil wel even zeggen dat je wel tegen Rotterdamse en omstreken humor kan.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
Foodhallen !!quote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Jockari het volgende:
Kunnen wij wel wel aan.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat je wel tegen Rotterdamse en omstreken humor kan.
Als rotterdammers ( en omstreken) praten hebben ze geen ruzie !
Gewoon wat grover gebekt.
Schreeuwen niet om aandacht maar praten gewoon wat luider.
Als hier tegen kan ga je een top tijd hebben in Rotterdam 😃
Loetjequote:
O die stomme autocorrectquote:Op maandag 18 maart 2024 06:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge Dotje...Grum...![]()
Gezellie hoor...
Hoe gaat het met je vriend?
Maakt toch niet uit, ik moest lachen..quote:Op maandag 18 maart 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die stomme autocorrect
Op zich wel goed. Maar is heul erg moe.
Hellooo goedemorgen...quote:
Vorige keer had hij dat niet, Maar hij heel ziekgeweest en 2x voor de dood is weggehaald in 2022.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik moest lachen..
Nou toppie... ja dat is normaal denk ik.... lekker bijkomen en relaxen...
Fok doet gek..
quote:
Dat staat er ook bij zag ikquote:Op maandag 18 maart 2024 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen dames.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt als geroepen...quote:Op maandag 18 maart 2024 06:25 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen dames.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen,je bent niet alleen goed in tellen zie ik.quote:
Ooh ik dacht dat het logisch was na zo'n ingreep maar ik heb er dan ook 0 verstand van...quote:Op maandag 18 maart 2024 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorige keer had hij dat niet, Maar hij heel ziekgeweest en 2x voor de dood is weggehaald in 2022.
En dit heeft natuurlijk al een tijdje zittten wroeten in het lijf. Hij was al een tijdje heel moe en lusteloos.
Maar hij voelt zich nu al beter dan gisteren. Even weer conditie opbouwen
Mijn broertje liet om het uur zijn wekker afgaan.Als we er om 5 uur afmoesten begon dat al om 1 uur.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Door de wekker wakker worden vind ik nog altijd niet fijn…..ik ben wel al wakker maar geen zin om eruit te gaan en dan gaat dat ding af…..
Daarom, heeft ook tijd nodig, lees net dat het 6 tot 12 maanden duurt voor je lichaam weer helemaal hersteld isquote:Op maandag 18 maart 2024 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het logisch was na zo'n ingreep maar ik heb er dan ook 0 verstand van...
Jeetje zeg dat is ook heftig voor jullie beide...
Dus de voortekenen waren er al...
Nou dan zit er in ieder geval verbetering in, dat is het belangrijkste...
Rustig aan dan maar.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, heeft ook tijd nodig, lees net dat het 6 tot 12 maanden duurt voor je lichaam weer helemaal hersteld is
Hey meneer Fruit, ik dacht ik ga een keer punten tellenquote:Op maandag 18 maart 2024 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,je bent niet alleen goed in tellen zie ik.
Ik laat hem ook vaak afgaan en mijn man vindt mij heel vroeg in de ochtend al irritant 😂quote:Op maandag 18 maart 2024 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje liet om het uur zijn wekker afgaan.Als we er om 5 uur afmoesten begon dat al om 1 uur.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik laat hem ook vaak afgaan en mijn man vindt mij heel vroeg in de ochtend al irritant 😂
Ik hoef niet rustig te doenquote:
Dat zal ik dus nooit doen. Als ik er uit moet dan ga ik gelijk om te zorgen dat die ander lekker kan blijven slapen.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik laat hem ook vaak afgaan en mijn man vindt mij heel vroeg in de ochtend al irritant 😂
Zo hejj kan je nagaan... dan heeft hij nog even de tijd...quote:Op maandag 18 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom, heeft ook tijd nodig, lees net dat het 6 tot 12 maanden duurt voor je lichaam weer helemaal hersteld is
Goed bezig.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey meneer Fruit, ik dacht ik ga een keer punten tellen
quote:Op maandag 18 maart 2024 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik bijv. om 7 uur moet opstaan maakt Soul me om half 7 wakker om te zeggen dat ik om 7 uur moet opstaan.
Hij zegt meneer tegen jequote:
We kennen elkaar al een tijdje.We zijn nogal een goed team elders.quote:
Ben jij ook aan het tellen geslagen?quote:Op maandag 18 maart 2024 06:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We kennen elkaar al een tijdje.We zijn nogal een goed team elders.
Een tijdje wel gedaan.Was wel succesvol.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het tellen geslagen?
Ik heb geen idee.Zie allerlei namen voorbij komen.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Weet iedereen nu al wie er undercover is... of heb ik te snel gelezen?
Ik zie nu echt niet in wat daar de lol van isquote:Op maandag 18 maart 2024 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tijdje wel gedaan.Was wel succesvol.
Ik heb geen idee, worden ook niet echt veel SV meer geschreven alleen de hoofdlijnen en vak stukjes uit de COSquote:Op maandag 18 maart 2024 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Weet iedereen nu al wie er undercover is... of heb ik te snel gelezen?
Team 1quote:Op maandag 18 maart 2024 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tijdje wel gedaan.Was wel succesvol.
Heb het idee dat er ook wel minder streams gekeken wordt.quote:Op maandag 18 maart 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, worden ook niet echt veel SV meer geschreven alleen de hoofdlijnen en vak stukjes uit de COS
quote:
Ja moet eigenijk terug lezen maar geen zin in.... net even heel vluchtig doorheen gerausdquote:Op maandag 18 maart 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, worden ook niet echt veel SV meer geschreven alleen de hoofdlijnen en vak stukjes uit de COS
tijdverdrijfquote:Op maandag 18 maart 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu echt niet in wat daar de lol van is
tellen en tellen en tellen
Klopt het is ook minder druk in de COS althans minder users.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het idee dat er ook wel minder streams gekeken wordt.
Althans dat geldt wel voor mij.
Morguh daaroquote:Op maandag 18 maart 2024 07:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdverdrijf![]()
team 2 doet niet meer zo veel nu
en goedemorgen hiero
Goedemorgen zoenvogel.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdverdrijf![]()
en goedemorgen hiero
Mogge...quote:Op maandag 18 maart 2024 07:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdverdrijf![]()
en goedemorgen hiero
quote:Op maandag 18 maart 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Gatverdamme, ik ga toch maar even terug lezen...
Wie weet krijgen ze na die tijd te horen, opdracht mislukt per keer dat een team wat op wacht zat zat te slapen gaat 1000 euro van het pot afquote:Op maandag 18 maart 2024 07:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heeft die opdracht toch geen zin?
het is ook niet dat je makkelijk een bal eruit kunt pakken.. zijn nogal hoge bakkenquote:Op maandag 18 maart 2024 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ze hadden beter de ballenbak uit een eerder seizoen kunnen gebruiken.
Dat zou een mooie wending zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet krijgen ze na die tijd te horen, opdracht mislukt per keer dat een team wat op wacht zat zat te slapen gaat 1000 euro van het pot af
Ja daahaggg, dikke reutel...quote:Op maandag 18 maart 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Breng je nadien hier even verslag uit?
Nou ja zeg.quote:Op maandag 18 maart 2024 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Gatverdamme, ik ga toch maar even terug lezen...
[..]
Ja daahaggg, dikke reutel...
Ja dit slaat natuurlijk helemaal nergens op zoquote:
Wat een nep filmpje zegquote:
quote:
Crewbash, dikke notequote:
Ook dat nog.quote:
Lekker met dat roze spul er op lijkt mij wel lekkerquote:
quote:
weet je wat me dat allemaal wel niet kost?quote:Op maandag 18 maart 2024 07:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze kan je een tikkie sturen dan is ie weg![]()
Goed gedrag kost niksquote:Op maandag 18 maart 2024 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
weet je wat me dat allemaal wel niet kost?
Begin jij nu ook al.quote:
Weer een vliegtuigje?quote:Op maandag 18 maart 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is snel gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vind het niet echt bijzonder meer en dat hoorde ik de bewoners ook al zeggen. Het wordt een gewoontequote:
Het is ook meer een TV momentje.BB roept ze al naar buiten.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet echt bijzonder meer en dat hoorde ik de bewoners ook al zeggen. Het wordt een gewoonte
Maa zovaak is het niet echt een bijzonder momentje meer. EN voor bewoners voor wie het nu nog komt.. Ik zou denken krijg dit omdat andere het ook doenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook meer een TV momentje.BB roept ze al naar buiten.
Want dan hoor je erbij ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maa zovaak is het niet echt een bijzonder momentje meer. EN voor bewoners voor wie het nu nog komt.. Ik zou denken krijg dit omdat andere het ook doen
Ja zoiets Randy en Glenn en ALice hebben er nog geen een gehad toch?quote:
Randy wel,Jimmy nog niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets Randy en Glenn en ALice hebben er nog geen een gehad toch?
BB zal de bewoners wel buiten willen hebben tijdens het bewaken er vanquote:Op maandag 18 maart 2024 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind die ballenbak nog een beetje wazig.... en hoezo moeten die bakken buiten staan wat is daar de bedoeling van...
quote:
Randy wel? Heeft hij fans danquote:
Goedemorgen Jock.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Randy wel? Heeft hij fans danIk vergeet altijd dat hij er in zit man
NEEE niet weerquote:Op maandag 18 maart 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is snel gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bizar dat mensen daar geld voor uitgeven ookquote:
De onderste is van Opa en Oma Alice.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bizar dat mensen daar geld voor uitgeven ook
komt er dus nog een voor Glenn en nu dus Alice..
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Begint nu best wel eng te worden![]()
Poetin: conflict met NAVO brengt Derde Wereldoorlog nabij
De Russische president Vladimir Poetin waarschuwde het Westen maandag dat een conflict tussen Rusland en de NAVO "betekent dat de wereld één stap verwijderd is van de Derde Wereldoorlog".
https://www.telegraaf.nl/(...)e-wereldoorlog-nabij
Zal dit de laatste rls zijn voor de hel losbreekt in de wereldquote:
Hoe op hoor.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dit de laatste rls zijn voor de hel losbreekt in de wereld
Als ze even naast elkaar gaan staan in hun blootje kan ik het wel even bekijken wie de grootste heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
Stoere mannenpraat,wie heeft de langste?
Ik heb beeld nu.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze even naast elkaar gaan staan in hun blootje kan ik het wel even bekijken wie de grootste heeft
dat zegt niks in ontspannen toestandquote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze even naast elkaar gaan staan in hun blootje kan ik het wel even bekijken wie de grootste heeft
Als jij dat dan even regelt...quote:Op maandag 18 maart 2024 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat zegt niks in ontspannen toestand
quote:
Deze maand zijn er veel jarig.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:fritsie is vandaag jarig.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik woon nu een paar jaar in Friesland maar dat taaltje.. de eerste 2 woorden prima maar dat lokwinske lijkt wel Zweeds...quote:Op maandag 18 maart 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:fritsie is vandaag jarig.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lok is gelukquote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik woon nu een paar jaar in Friesland maar dat taaltje.. de eerste 2 woorden prima maar dat lokwinske lijkt wel Zweeds...
En zijn ook nog verschillende soorten Fries.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik woon nu een paar jaar in Friesland maar dat taaltje.. de eerste 2 woorden prima maar dat lokwinske lijkt wel Zweeds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |