quote:
Jij mocht het ook wel lezen.Voor mij beter dat ik even een Wx deed.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Je weet dat wij ook verwijderde berichten gewoon kunnen lezen
Goed nieuws Dot.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Krijg net een telefoontje kan vandaag Henk weer ophalen
Vind het ook eng, gek hequote:
Zegt alleen maar dat het goed is gegaan.Sterkte gewenst voor Henk en jou.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook eng, gek he
De vorige keer moest hij 5 dagen blijven nu nog geen 24 na de ingreep
ZO raar hoe alles zo veranderd
Trots op u.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai allemaal 👋
Heb geloof ik veel gemist…
Zit heel erg in het stoppen met roken en dus veel in de chat zit van de stoppen met roken app.
Vanmiddag om 14:00 uur 25 dagen niet gerookt maar wel veel gegeten…..
Ik weet niet wat er aan de hand was maar bij snel ophalen is altijd goed nieuws.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Oehhhhhh leuk kado !!! 😂quote:Op zondag 17 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op u.![]()
Ik wil eigenlijk ook stoppen en wat gebeurde er afgelopen week.Ik krijg 16 sloffen sigaretten.
Thnx. Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zegt alleen maar dat het goed is gegaan.Sterkte gewenst voor Henk en jou.
Wx.
Vraag @Dotteke maar even.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wat betekent de afkorting wx ?
Bij die QuitNow app staat er bij sommige profielen wf snapte dat niet en betekent Wordfeud 😂
Hartklachten gisteren een stent gezet.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand was maar bij snel ophalen is altijd goed nieuws.
Hahahaha. Lul jij je er maar uitquote:
17 euro per pakje.54 stuks.quote:
Nou toppie... alles goed dus...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Dan is het zeker snel maar dan gaat het gewoon top !quote:Op zondag 17 maart 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hartklachten gisteren een stent gezet.
Het verhaal er achter is iets minder leuk.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Water loopt mij in de mond en dat bij sigaretten 😂😂😂😂
Je kan ze ook weggeven...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trots op u.![]()
Ik wil eigenlijk ook stoppen en wat gebeurde er afgelopen week.Ik krijg 16 sloffen sigaretten.
Dat is fijn te lezen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
Oh…quote:Op zondag 17 maart 2024 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het verhaal er achter is iets minder leuk.
Soul mijn vriendin haar vader is overleden en had een enorme stash thuis liggen.quote:
Ja dat is niet fijn maar waarom zoveel in huis 🤔quote:Op zondag 17 maart 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul mijn vriendin haar vader is overleden en had een enorme stash thuis liggen.
Geen idee Bolleke.Dit was ook maar een kwart van het geheel.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja dat is niet fijn maar waarom zoveel in huis 🤔
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu zet je het weer bij cos Wx !!!
Tussen 3 en 4 in!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het zegt helemaal niks.Was een antwoord van Dot op een post van mij in de COS.quote:
Nou……quote:Op zondag 17 maart 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zegt helemaal niks.Was een antwoord van Dot op een post van mij in de COS.![]()
Wx.
quote:Op zondag 17 maart 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 in!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Soms is het niet zo spannend.quote:
Nou ja zeg.quote:
Je mist niet echt iets maar dat vind ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef rinardo het volgende:
ik ben tot 16.00 in zh geen stream alleen fok maar de cos gaat over andere jaren bb lekker weer
Morgen is hij gewoon weer in zijn eigen huisquote:Op zondag 17 maart 2024 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou toppie... alles goed dus...![]()
Sterkte saampies met het herstel...🤗
Hij voelt zich alles behalve top, vorige keer nadat de stents gezet waren voelde hij zich beterquote:Op zondag 17 maart 2024 10:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dan is het zeker snel maar dan gaat het gewoon top !
Nog steeds na 4 weken?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Water loopt mij in de mond en dat bij sigaretten 😂😂😂😂
Nou inmiddels niet meer hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef rinardo het volgende:
ik ben tot 16.00 in zh geen stream alleen fok maar de cos gaat over andere jaren bb lekker weer
IK ga aeven kijken ik kan echt geen half uurtje weg daarquote:Op zondag 17 maart 2024 11:11 schreef rinardo het volgende:
Je kan Wx overal voor gebruiken eigenlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht yeahhhh iets leuks ! Een geheime code !![]()
Blijkt het zoiets als wf/wordfeud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |