Hey GGquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
@:engine
2e kuuk bij Bosuil staat in de chat
Ja zo ontzettend leuk dit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ah zo leuk![]()
Ik probeer nog steeds eerste kuikentje te zien maar mevrouw bosuil blijft er goed opzitten.
Zo af en toe eventjes![]()
[ afbeelding ]
Morguhquote:
Morguhquote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
@:engine
2e kuuk bij Bosuil staat in de chat
Daar is het pluisje eventjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend leuk dit.
Ik ook maar eentje
[ afbeelding ]
Goedemorgen kwebbelquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes... :![]()
Allemaal weer lekker fris en fruitig...
Schattig...quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend leuk dit.
Ik ook maar eentje
[ afbeelding ]
Mooi hè...🤗quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ah zo leuk![]()
Ik probeer nog steeds eerste kuikentje te zien maar mevrouw bosuil blijft er goed opzitten.
Zo af en toe eventjes![]()
[ afbeelding ]
Morguhquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes... :![]()
Allemaal weer lekker fris en fruitig...
Dat gaat geen vliegtuigje worden. Hoogstens een huurauto om hem aan huis op te pikken bij zijn exit.quote:
er zijn er 2 , dat dan weer wel, en in de Jimmy groep zijn ze nu bezig die samen te voegenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat gaat geen vliegtuigje worden. Hoogstens een huurauto om hem aan huis op te pikken bij zijn exit.
Ja het houdt niet op he maar het is een discussie forum dus het mag, zolang het niet zuigend naar de users isquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:14 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen, ga hier maar heen de cos is weer een welles nietes spelletje over ashley en Danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |