Het is ook weer een flinke aanslag geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke hopelijk blijft het vandaag stabiel
Hier is het wel oké, hij is alleen heel moe
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ook weer een flinke aanslag geweest.
En jij, kom jij weer een beetje bij?
Wat?quote:
Mijn friese is fourt.quote:
Ja wij praten hier gewoon Nederlandsquote:
Jij overdraaft jezelf ook vaak.Doe eens pas op de plaats.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaan
Maar dat komt ook wel weer goed
Het is hier een beetje de lamme helpt de blinde verhaald
Mwa,jij hebt ook best een accent.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wij praten hier gewoon Nederlands
SOms is het niet anders, wat er dit weekend gebeurde kan je niet voorzien en dan is er geen tijd voor een pas op de plaats.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij overdraaft jezelf ook vaak.Doe eens pas op de plaats.
Je had zelf de tt kunnen hebben als je op had geletquote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwa,jij hebt ook best een accent.
Ik was toch naar de winkel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had zelf de tt kunnen hebben als je op had gelet
Ik was naar de fysioquote:
Heeft hij je goed geknepen ja?quote:
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezigquote:
Logisch wel. Eerst alles op alles om paraat te staan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn lijf begint nu te protesteren, moet nu te veel doen en heb te veel gedaan
Maar dat komt ook wel weer goed
Het is hier een beetje de lamme helpt de blinde verhaald
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik slinger eens de streams aan, kijken of het wat is.
Ben er niet zo kapot van de laatste dagen.
Maar wie weet
Jeempie dat is ook lang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezig
Jeempie dat is ook lang...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij knijpt niet maar is wel een uur bezig
Ik vind er geen hol meer aan...bléhquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijn
Hoop gedoe wel en eigenlijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel gespeculeer over wie die undercovers zijn
Tja meeste opdrachten zijn stomquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Komt gewoon door die opdracht... slappe hap..
ALtijd een uur, soms twee keer in de week een uurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeempie dat is ook lang...
[..]
Ik vind er geen hol meer aan...bléh
ik doe altijd kalm aan thnxquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
@:Ebinas en @:Dotteke een beetje kalm an doen hè...
Sterkte...
Jeutje dat is best veel... maar je lichaam heeft het nodig... dus belangrijk...🤗quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd een uur, soms twee keer in de week een uur
Ik vond het leuk tot vandaag nu ash de boel naar zich toe aan te trekken is
Dank je welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:37 schreef Frummelie het volgende:
@:Ebinas en @:Dotteke een beetje kalm an doen hè...
Sterkte...
Afschuwelijk nummerquote:
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??quote:
Daar kan je leuk vertoevenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??
[ x ]
Zal ook wel iets kosten zo apartementjequote:
Ja dat is voor de kapitalisten. Gewoon zelfs een eigen lift hebben. Tafels van 10 meter en ik weet niet hoeveel kamers. Eigenlijk is het gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ook wel iets kosten zo apartementje
Ja, maar goed ze zijn er en als ze het kunnen betalen en het mooi vinden lekker laten wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is voor de kapitalisten. Gewoon zelfs een eigen lift hebben. Tafels van 10 meter en ik weet niet hoeveel kamers. Eigenlijk is het gewoon belachelijk.
Gaaf !! Ik zou wel héél dik worden als ik boven al dat lekkere eten zou wonen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze daar wonen in het penthouse??
[ x ]
Gezellig Jock, ben je jarig?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef Jockari het volgende:
Goede namiddag !
Ben gezellig iets aan het vieren.
Daarstraks nog even langs de lampjesstad geweest, en wat rondkuieren. Op 2 uur Eindhoven gezien, en terug naar België om iets te eten.
Mooi weer.
Gefeliciteerd Jockari, nog vele jarenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
Neem allemaal een stukje !
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd 🥳quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proficiat!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja vermoeiend gedoe, en steeds als het dan even lijkt te doven, komt er weer iemand een kooltje op het vuur gooien.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:32 schreef Paul het volgende:
Zijn ze hier nu 2 dagen later nog over het wenen, amai
[ x ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Jockari, nog vele jaren![]()
en rustig aan met de drank als je nog naar huis moet rijden [ afbeelding ]
* Maar ik rijd met een politiewagen die ik van jou heb gekregen ;-)
Dat op zich is manipulatie ten opzichte van Glenn. Zij wil niet dat Glen op Alice gaat, omdat Ash schrik van haar heeft. Ook heeft ze schrik om op de bank te zitten naast eventueel Tom & Alice. Dus ja tuurlijk zegt zij om Alice mee te nemen naar de finale of net ervoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gaat niet op Alice die nemen ze mee naar de finale. Is verloren stem. Zij gaan de bank bepalen zegt ashley. Ze zegt Glenn ik kan me recht in de ogen kijken omdat ik doe wat ik zeg. Tyron en randy wil ze doen. Ashley denkt tommy, jimmy en zijzelf erop
Echt heerlijk eten en uit alle landen, maar het zou niet best voor je portemonnee zijn. Het is daar allemaal schreeuwend duur.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf !! Ik zou wel héél dik worden als ik boven al dat lekkere eten zou wonen.
wauw hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:32 schreef Paul het volgende:
Zijn ze hier nu 2 dagen later nog over het wenen, amai
[ x ]
Hoe kun je nou een beetje jarig zijn?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
M
[..]
Mmmm.... een beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou als je je dat appartement kan veroorloven kan dat eten er ook wel bij. Maar leuke markt idd ben daar een keer geweest met een CUL meetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt heerlijk eten en uit alle landen, maar het zou niet best voor je portemonnee zijn. Het is daar allemaal schreeuwend duur.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je je dat appartement kan veroorloven kan dat eten er ook wel bij. Maar leuke markt idd ben daar een keer geweest met een CUL meet
Ik had er schorseneren gekocht dus ik liep de hele avond met stokken in mijn tas. Nog wezen eten bij San San dat was ook een belevenis. Was de eerste keer in Rotterdamquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is waar![]()
Ik loop er vaak even door als ik op de markt ben geweest en door al die luchtjes die je ruikt kom je vanzelf wel met wat lekkers naar buiten
Het is best wel een leuke stad hoor. Ik zou er niet willen wonen maar ben wel blij dat ik er niet ver vandaan woon. Ik stap op de metro en stap uit in het centrum. Lekker shoppen, lekker eten, terrasje pakken en mensen kijken. En dan weer terug naar mijn eigen stadje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er schorseneren gekocht dus ik liep de hele avond met stokken in mijn tas. Nog wezen eten bij San San dat was ook een belevenis. Was de eerste keer in Rotterdam
Ik woon zelf in Amsterdam en het kwam niet zo snel in me op om naar Rotterdam te gaan. Zo zie je maar weer waar FOK soms goed voor is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is best wel een leuke stad hoor. Ik zou er niet willen wonen maar ben wel blij dat ik er niet ver vandaan woon. Ik stap op de metro en stap uit in het centrum. Lekker shoppen, lekker eten, terrasje pakken en mensen kijken. En dan weer terug naar mijn eigen stadje.
Misschien dat je dit beter in dat speciale andere topic voor ons kunt vervolgen ...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:25 schreef mario390 het volgende:
zolche boninho fakebeelden zijn in internet hij
als moeder van david om dat zijn blijven niet oke
is
[ afbeelding ]
Hey GGquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
@:engine
2e kuuk bij Bosuil staat in de chat
Ja zo ontzettend leuk dit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ah zo leuk![]()
Ik probeer nog steeds eerste kuikentje te zien maar mevrouw bosuil blijft er goed opzitten.
Zo af en toe eventjes![]()
[ afbeelding ]
Morguhquote:
Morguhquote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
@:engine
2e kuuk bij Bosuil staat in de chat
Daar is het pluisje eventjesquote:Op woensdag 20 maart 2024 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend leuk dit.
Ik ook maar eentje
[ afbeelding ]
Goedemorgen kwebbelquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes... :![]()
Allemaal weer lekker fris en fruitig...
Schattig...quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend leuk dit.
Ik ook maar eentje
[ afbeelding ]
Mooi hè...🤗quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ah zo leuk![]()
Ik probeer nog steeds eerste kuikentje te zien maar mevrouw bosuil blijft er goed opzitten.
Zo af en toe eventjes![]()
[ afbeelding ]
Morguhquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen kwebbeltjes... :![]()
Allemaal weer lekker fris en fruitig...
Dat gaat geen vliegtuigje worden. Hoogstens een huurauto om hem aan huis op te pikken bij zijn exit.quote:
er zijn er 2 , dat dan weer wel, en in de Jimmy groep zijn ze nu bezig die samen te voegenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat gaat geen vliegtuigje worden. Hoogstens een huurauto om hem aan huis op te pikken bij zijn exit.
Ja het houdt niet op he maar het is een discussie forum dus het mag, zolang het niet zuigend naar de users isquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:14 schreef rinardo het volgende:
goedemorgen, ga hier maar heen de cos is weer een welles nietes spelletje over ashley en Danny
quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen. Goed vliegweer vandaag [ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gisteren ook goed weer voor Geocaching. We hebben er weer 19 bij gefietst tussen Schaijk en Herpen![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk dat jullie dat doen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gisteren ook goed weer voor Geocaching. We hebben er weer 19 bij gefietst tussen Schaijk en Herpen![]()
[ afbeelding ]
Soms kom je de raarste dingen tegen. Kasten waarbij je moet puzzelen voor je ze open krijgt. Diep in de grond waar je ze met een magneet aan een touw moet uitvissen. Of hoog in een boom waar de hengel met een haak voor nodig is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie dat doen!
Veel gedaan gister, 19!!
Paar keer met een vriendin mee geweest. Vond het ook leuk om te doen. Je komt soms op mooie plekjes maar ook mooie cache plekken gezien. Bv in een oude ijzeren kast tegen een huis aan was heel mooi en leuk ingericht met een lieve tekst en een cadeautje voor de vinder erbij ook nog.
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
of kijk ik nu fout?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!
Jaa klopt! Dat vond ik dus ook leuk dat het steeds verschillend is.. sommige dingen waren heel makkelijk.. kwestie van even goed kijken..quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms kom je de raarste dingen tegen. Kasten waarbij je moet puzzelen voor je ze open krijgt. Diep in de grond waar je ze met een magneet aan een touw moet uitvissen. Of hoog in een boom waar de hengel met een haak voor nodig is.
Zo liggen ze niet in het echt. Eerst zie je dit figuur op de kaart met vraagtekens. Allemaal puzzels die je thuis oplost. Elke opgeloste puzzel geeft een coordinaat van de juiste locatie. Elke gevonden en "gelogde" cache wordt een gele smiley in het oorspronkelijke figuur (in dat geval de vlinder) op de kaart.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!
Goe bezig !quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte voor jullie koos! Vervelend dat het is uitgesteld en jullie langer moeten wachten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Pff mijn vrouw wordt geopereerd is al paar uur uitgesteld vanwege drukte. Sorry even offtopic
@Koos1958quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sterkte voor jullie koos! Vervelend dat het is uitgesteld en jullie langer moeten wachten.
Ook leukquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tweede ei bij de slechtvalk in Amsterdam
[ afbeelding ]
goedemiddag...quote:
EN hele goedemiddag heer GGquote:
Met een cocktail?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zat in de stad op het terras
Ja in de COS ook een stuk rustiger, programma begint voor vele saai te wordenquote:
Karen mag er van mij ook wel uit. Kijken wat Ash gaat doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Tom slim is zet hij Karen er op,
Belgen er uit!
.dit even mijn opmerking die niet in de COS kon nu maar die ik wel kwijt wilde
Hey vakantieganger, al weer een beetje gewend?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:35 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,
Ik volg bb nog een beetje en lees af en toe een cos door maar ik vind er eigenlijk niks meer aan.
Niet 1 bewoner daar die ik leuk vindt. Ik zou als ik er in zou zitten denk ik met niemand een klik hebben of een goed gesprek kunnen voeren. Hooguit misschien Glen maar die loopt me teveel achter Ashley aan.
Ik erger me ook best wel een beetje aan de kleding van Alice. Niet dat ik het nou verkeerd zou vinden prive in huis maar op tv er zo bij lopen vinnik maar niks.
Randy : ja man nee man, iszo bro.
Ik vind ook van aĺlemaal dat ze weinig empathie hebben en slecht luisteren. Ik zou niemand mijn prive sores of werk ervaringen daar toe vertrouwen.
Fijne dag.
Smaakte heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de COS ook een stuk rustiger, programma begint voor vele saai te worden
O lekker
Ik had een kriekje besteldquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met een cocktail?![]()
Hier geen zon meer vanmorgen wel nog
Is ze al geholpen nu Koosquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Na een dag als vandaag met de operatie van mijn vrouw heb ik even iets van ze doen maar lekker daar in BB.
Ja was vorige jaar ook, de laatste weken nam het in de COS ook heel erg af omdat het saai wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smaakte heerlijk
Ja wordt tijd dat het afgelopen is
Nog 2 en dan weer weekendquote:
Een heerlijk vooruitzicht.quote:
De dagen vliegen voorbijquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik had een kriekje bestelden wat gegeten
quote:
Zon geen ineens weg, gisteren meer zon.. Hoeveel graden was/is t daar danquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja lekker en gezellig in het zonnetje.
Oh bij jou daar alleen in de ochtend zon![]()
hiero liepen mensen al met blote, zeer witte, benen rond
Hier op dit moment 18 gradenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zon geen ineens weg, gisteren meer zon.. Hoeveel graden was/is t daar dan
Hier 14/15
In de zon helemaal wel idd denk dan wel 23quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier op dit moment 18 graden![]()
denk dat het vanmiddag dus iets warmer was nog.
Zeg dat wel ja. Het einde van maart komt al in zicht...quote:
Wij zijn dan ook kleuters hier. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
Stop eens met dat gekat op elkaar over een bewoner. Lijkt hier soms net een kleuterschool.
Ga straks mijn bolide, gevuld met zweepjes en notes maar weer eens klaar zetten. Man o man wat een gezuig in de cosquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook kleuters hier. Maar dat is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |