quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen. Goed vliegweer vandaag [ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gisteren ook goed weer voor Geocaching. We hebben er weer 19 bij gefietst tussen Schaijk en Herpen![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk dat jullie dat doen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gisteren ook goed weer voor Geocaching. We hebben er weer 19 bij gefietst tussen Schaijk en Herpen![]()
[ afbeelding ]
Soms kom je de raarste dingen tegen. Kasten waarbij je moet puzzelen voor je ze open krijgt. Diep in de grond waar je ze met een magneet aan een touw moet uitvissen. Of hoog in een boom waar de hengel met een haak voor nodig is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie dat doen!
Veel gedaan gister, 19!!
Paar keer met een vriendin mee geweest. Vond het ook leuk om te doen. Je komt soms op mooie plekjes maar ook mooie cache plekken gezien. Bv in een oude ijzeren kast tegen een huis aan was heel mooi en leuk ingericht met een lieve tekst en een cadeautje voor de vinder erbij ook nog.
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
of kijk ik nu fout?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!
Jaa klopt! Dat vond ik dus ook leuk dat het steeds verschillend is.. sommige dingen waren heel makkelijk.. kwestie van even goed kijken..quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Soms kom je de raarste dingen tegen. Kasten waarbij je moet puzzelen voor je ze open krijgt. Diep in de grond waar je ze met een magneet aan een touw moet uitvissen. Of hoog in een boom waar de hengel met een haak voor nodig is.
Zo liggen ze niet in het echt. Eerst zie je dit figuur op de kaart met vraagtekens. Allemaal puzzels die je thuis oplost. Elke opgeloste puzzel geeft een coordinaat van de juiste locatie. Elke gevonden en "gelogde" cache wordt een gele smiley in het oorspronkelijke figuur (in dat geval de vlinder) op de kaart.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
wauwww je hebt een vlinder gefietst hoe mooi!!!
Goe bezig !quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte voor jullie koos! Vervelend dat het is uitgesteld en jullie langer moeten wachten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Pff mijn vrouw wordt geopereerd is al paar uur uitgesteld vanwege drukte. Sorry even offtopic
@Koos1958quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sterkte voor jullie koos! Vervelend dat het is uitgesteld en jullie langer moeten wachten.
Ook leukquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tweede ei bij de slechtvalk in Amsterdam
[ afbeelding ]
goedemiddag...quote:
EN hele goedemiddag heer GGquote:
Lekkerquote:
Met een cocktail?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zat in de stad op het terras
Ja in de COS ook een stuk rustiger, programma begint voor vele saai te wordenquote:
Karen mag er van mij ook wel uit. Kijken wat Ash gaat doenquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Tom slim is zet hij Karen er op,
Belgen er uit!
.dit even mijn opmerking die niet in de COS kon nu maar die ik wel kwijt wilde
Hey vakantieganger, al weer een beetje gewend?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:35 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,
Ik volg bb nog een beetje en lees af en toe een cos door maar ik vind er eigenlijk niks meer aan.
Niet 1 bewoner daar die ik leuk vindt. Ik zou als ik er in zou zitten denk ik met niemand een klik hebben of een goed gesprek kunnen voeren. Hooguit misschien Glen maar die loopt me teveel achter Ashley aan.
Ik erger me ook best wel een beetje aan de kleding van Alice. Niet dat ik het nou verkeerd zou vinden prive in huis maar op tv er zo bij lopen vinnik maar niks.
Randy : ja man nee man, iszo bro.
Ik vind ook van aĺlemaal dat ze weinig empathie hebben en slecht luisteren. Ik zou niemand mijn prive sores of werk ervaringen daar toe vertrouwen.
Fijne dag.
Smaakte heerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in de COS ook een stuk rustiger, programma begint voor vele saai te worden
O lekker
Ik had een kriekje besteldquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met een cocktail?![]()
Hier geen zon meer vanmorgen wel nog
Is ze al geholpen nu Koosquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
Na een dag als vandaag met de operatie van mijn vrouw heb ik even iets van ze doen maar lekker daar in BB.
Ja was vorige jaar ook, de laatste weken nam het in de COS ook heel erg af omdat het saai wasquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smaakte heerlijk
Ja wordt tijd dat het afgelopen is
Nog 2 en dan weer weekendquote:
Een heerlijk vooruitzicht.quote:
De dagen vliegen voorbijquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik had een kriekje bestelden wat gegeten
quote:
Zon geen ineens weg, gisteren meer zon.. Hoeveel graden was/is t daar danquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja lekker en gezellig in het zonnetje.
Oh bij jou daar alleen in de ochtend zon![]()
hiero liepen mensen al met blote, zeer witte, benen rond
Hier op dit moment 18 gradenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zon geen ineens weg, gisteren meer zon.. Hoeveel graden was/is t daar dan
Hier 14/15
In de zon helemaal wel idd denk dan wel 23quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier op dit moment 18 graden![]()
denk dat het vanmiddag dus iets warmer was nog.
Zeg dat wel ja. Het einde van maart komt al in zicht...quote:
Wij zijn dan ook kleuters hier. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:07 schreef Dotteke het volgende:
Stop eens met dat gekat op elkaar over een bewoner. Lijkt hier soms net een kleuterschool.
Ga straks mijn bolide, gevuld met zweepjes en notes maar weer eens klaar zetten. Man o man wat een gezuig in de cosquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook kleuters hier. Maar dat is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |