Ik denk dat je je vergist. Heb het over Dion Graus, de PVV en zielige diertjes.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan nog lastig worden, de voorzitter van dat fonds is een prominent PvdA'er.
Desondanks gewoon proberen. Misschien zit er wel een goede catastrofus bij de oppositie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, die vrouwenmepper kan nergens anders terecht en is hondstrouw aan Wilders. Gaat niks brengen.
Oh ja, sorry. Slecht gekeken op welke post je reageerde.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Heb het over Dion Graus, de PVV en zielige diertjes.
Stoken om het stoken, zulke inhoudsloze en populistische politiek zou je je als serieuze partij nooit mee in moeten laten. Politiek moet altijd om de inhoud gaan, niet om het proberen een breuk te veroorzaken in een andere politieke partij. Wat is anders het verschil met populisten, als je de inhoud los gaat laten? Een partij met dergelijke tactieken mag je van mij gelijk op 1 hoop met PVV en FvD gooien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Desondanks gewoon proberen. Misschien zit er wel een goede catastrofus bij de oppositie.
[ afbeelding ]
Mee eens door de Persgroep is het eenheidsworst geworden met beperkte kwaliteit. Het is zoeken naar goede artikelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar wat is dat diepgaande journalistiek? Gemiddelde uitgaven van een Volkskrant, trouw of nrc valt daar helaas niet meer onder. Follow the Money heeft een enkel artikel dat de moeite waard is. De correspondent en types als Rutger Bregman is marketing verpakt als elitair gedoe maar zonder inhoud.
Op tv is alleen Nieuwsuur de moeite waard en af en toe een aardige docu. Maar dat is te weinig om een echt goede functie te hebben.
Dat is dan meteen de ondergang van NSC. Kan mij niet voorstellen dat Omtzigt dat laat gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:15 schreef Hanca het volgende:
Kunnen we binnenkort een extra fractie verwachten?
https://www.ad.nl/politie(...)lternatief~ad684fc9/
[..]
En de VVD, want lekker goedkoop tanken is veel belangrijker dan innovatie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:15 schreef nostra het volgende:
Groeifonds dus op slot. Nu was dat al betiteld tot het graaifonds voor allerlei andere douceurtjes, maar het was één van de weinige zinnige grote overheidsplannen om de innovatie te stimuleren. De PVV zal het geld ongetwijfeld nodig hebben voor wat quick wins.
Dat betekent natuurlijk niet dat de poppetjes niet van belang zijn. Een zwakke MP is bijvoorbeeld zeer schadelijk voor onze positie in het buitenland.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:27 schreef trein2000 het volgende:
En Rob Jetten was toch van de partij die alles ‘langs de lijnen van de inhoud’ wilde doen?
Is ook nooit landelijk gedaan, dus ik snap dat wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef Lichtloper het volgende:
Wilders houdt wel een forse slag om de arm of hij denkt dat een programkabinet gaat werken
Hoe langer het duurt hoe minder lang het duurt voordat er weer nieuwe verkiezingen zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:33 schreef Tijn het volgende:
Wat, wil Kim Putters niet meer ofzo? En waarom twee? Dit gaat weer 6 weken duren, he
K stop met kijken hoor, wordt toch niets wijzer vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat een grandioos groot succes worden zien we nu al
https://nos.nl/liveblog/2(...)-nieuwe-informateursquote:Wilders: ik zou de beste premier van Nederland zijn
Volgens Wilders is het een "aperte onwaarheid" dat hij afstand moest doen van het premierschap, voordat er verder gesproken zou kunnen worden tussen de vier partijen. "Dat is niet zo. Het is niet zo dat iedereen aan tafel vond dat ik het niet kon worden."
"Ik zou de beste premier van Nederland zijn", voegt hij daaraan toe. "Daar ben ik van overtuigd." Hij herhaalt dat hij "ooit nog een keer" die functie zal vervullen.
Misschien moet hij ook maar petjes gaan verkopenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)-nieuwe-informateurs
Beetje Donald Trump-vibes bij deze.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze kabinetsformatie is zo clownesk dat ik niet uitsluit dat ze stiekem Jan Dijkgraaf bedoelden bij het benoemen van een informateur.
Hallo Esther Ouwehand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wilders hangt graag naar vroeger toen alles beter was-tijden.
Weet je wie dat ook vindt? Baudet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij kan je deze poppenkast beter overslaan. Geen interrumpties en geen vragen verder. Levert toch geen zak op.
Beneden zijn waardigheid of zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook vindt? Baudet.
Lekker geldtrekken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook vindt? Baudet.
Is dat zo? volgens mij was dat een vrij conventioneel kabinet, maar goed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat kabinet wordt gewoon als extraparlementair beschouwd.
Diverse kabinetsleden van buiten de partijen en het regeerakkoord werd geschreven door de ministers, niet door de partijleiders.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zo? volgens mij was dat een vrij conventioneel kabinet, maar goed.
De SGP die een minister levert zou inderdaad wel bijzonder zijn, ook als uitstraling naar het buitenland. Dan zou Van Zwol een betere optie zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef -XOR- het volgende:
Elbert Dijkgraaf zou denk ik wel de premier zijn die het beste uitging geeft aan de verkiezingsuitslag. Zou ook een mooie premier zijn en dan is het teminste meteen afgelopen met van die rariteiten als vrouwenrechten. Tevens krijg je dan een wat stabielere coalitie met ook de SGP en FvD aan boord.
Zou natuurlijk tamelijk bizar zijn en zelfmoord voor de VVD als die met Dijkgraaf akkoord zouden gaan, maar het zou wel passen bij het kermisgehalte van het kabinet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
De SGP die een minister levert zou inderdaad wel bijzonder zijn, ook als uitstraling naar het buitenland. Dan zou Van Zwol een betere optie zijn, lijkt me.
Ik lees eigenlijk niets over de spanningen die laatste jaren weer oplopen met Srpska. Bosnië is een kruidvat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad, op 8 punten voldoet Bosnië nog niet. Ze nu toch toelaten zet de deur open voor andere landen die ook niet voldoen aan de eisen.
Het is ook helemaal niet zo dat NSC tegen toetreding is:
[ x ]
Ze zijn alleen voor het precies volgen van de afgesproken procedure.
Zie ook hier: https://www.rd.nl/artikel(...)e-over-toetreding-eu
Ook Frankrijk is trouwens voor uitstel om precies dezelfde reden, de EU is gewoon nog verdeeld: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240319_96514153
De tweet van Brouwers klopt dus gewoon niet.
[..]
De opmerking van Van Campen, VVD, is trouwens met de huidige onderhandelingen in het achterhoofd bijna lachwekkend:
[..]
Alsof er een PVV-BBB-NSC kabinet mogelijk is dat niet vaak dwars gaat liggen in de EU, met die samenstelling wordt Nederland de beste vriend van Orbán.
En dan gaan we het meireces in tot na de Pinksteren. Begin juni een vervolg als het meezit?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:33 schreef Tijn het volgende:
Wat, wil Kim Putters niet meer ofzo? En waarom twee? Dit gaat weer 6 weken duren, he
Vooral vanuit Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderachtige sneren tussen Wilders en Timmermans
Wilders kan het sowieso niet laten om richting iedereen een lekker persoonlijk aanvalletje te doen. En dan verbaasd zijn dat anderen je niet als premier willenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderachtige sneren tussen Wilders en Timmermans
Surequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef trein2000 het volgende:
Jeroen Dijsselbloem had ooit een fysiek handgemeen met die Varoufakis. Dat gaat ook niet eens gebeuren met Wilders en Timmermans hè?
Ik vind Dijkgraaf bepaald geen kermisfiguur. Sterker: een zeer degelijk politicus. Zou denk ik ook een prima minister zijn, beter dan wat PVV en BBB kunnen leveren. Maar een premier uit een partij met de standpunten van de SGP over vrouwen, LHBGTI+ e.d. zou wel bijzonder zijn en niet goed voor de internationale belangen van Nederland. En ik denk dat Dijkgraaf ook weigert op zondag te werken, dat is toch ook wel een probleem bij die functie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou natuurlijk tamelijk bizar zijn en zelfmoord voor de VVD als die met Dijkgraaf akkoord zouden gaan, maar het zou wel passen bij het kermisgehalte van het kabinet.
Duitsers zijn als de dood voor Yannisquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sure"fysiek handgemeen". Dat was waarschijnlijk gewoon een aaitje van Yannis want als hij vol had doorgehaald had die lange dunne darm knock out gelegen.
Bestuurlijk zal hij echt wel prima zijn mannetje staan en hij is ook degelijk, intelligent en politiek goed ingevoerd zijn maar ik doelde inderdaad op het feit dat hij van de SGP komt. Bij de VVD zou dat echt wel tot een scheuring leiden, die zijn dan direct kapot.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind Dijkgraaf bepaald geen kermisfiguur. Sterker: een zeer degelijk politicus. Zou denk ik ook een prima minister zijn, beter dan wat PVV en BBB kunnen leveren. Maar een premier uit een partij met de standpunten van de SGP over vrouwen, LHBGTI+ e.d. zou wel bijzonder zijn. En ik denk dat Dijkgraaf ook weigert op zondag te werken, dat is toch ook wel een probleem bij die functie.
Ik vraag me af of Dijkgraaf nog bij de SGP zit nadat hij gescheiden is van zijn vrouw en voor een VVD'er ging.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
De SGP die een minister levert zou inderdaad wel bijzonder zijn, ook als uitstraling naar het buitenland. Dan zou Van Zwol een betere optie zijn, lijkt me.
Achterban van de VVD is conservatiever dan de leiding heb ik het idee, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bestuurlijk zal hij echt wel prima zijn mannetje staan en hij is ook degelijk, intelligent en politiek goed ingevoerd zijn maar ik doelde inderdaad op het feit dat hij van de SGP komt. Bij de VVD zou dat echt wel tot een scheuring leiden, die zijn dan direct kapot.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Dijkgraaf nog bij de SGP zit nadat hij gescheiden is van zijn vrouw en voor een VVD'er ging.
Ja daarom is hij in mijn ogen niet (meer) een typische SGP'erquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
WTF, is er blijkbaar stiekem met Tamara van Ark vandoor gegaan.
Er zullen toch wel een hoop prominente VVD'ers onoverkomenlijke bezwaren hebben. Ik zie types als Eric vd Burg en Christiane van der Wal daar echt niet in meegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Achterban van de VVD is conservatiever dan de leiding heb ik het idee, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Alles maar om een rechtsere koers te varen.
Heb je goed gekeken?quote:
Daar had Bosma best wel mogen en moeten ingrijpen, kamerleden wegzetten als minions lijkt me niet helemaal de bedoeling (hoe waar het ook is).quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken?
https://nos.nl/video/2513(...)s-wilders-rustig-joh
"Doe eens rustig joh, 36 minions", ik vind dat Timmermans zich hier van een slechtere kant laat zien dan Wilders.
Ja, en die is dan weer een voorvechter voor zorgboeren geworden terwijl Dijkgraaf bij de Wageningen Universiteit zit, zo is de cirkel weer rond: https://www.zorgboeren.nl(...)-ga-graag-de-boer-opquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Timmermans is dan ook gewoon een enorme populist.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken?
https://nos.nl/video/2513(...)s-wilders-rustig-joh
"Doe eens rustig joh, 36 minions", ik vind dat Timmermans zich hier van een slechtere kant laat zien dan Wilders.
Wist je dat niet?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Je kunt uit hele debat tot nu toe wel een aantal minuten vullen met slappe sneren van zowel Wilders als Timmermans. Gaat allemaal nergens over.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Timmermans is dan ook gewoon een enorme populist.
Was leuker met Plasterk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt uit hele debat tot nu toe wel een aantal minuten vullen met slappe sneren van zowel Wilders als Timmermans. Gaat allemaal nergens over.
Ik kijk niet, maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt uit hele debat tot nu toe wel een aantal minuten vullen met slappe sneren van zowel Wilders als Timmermans. Gaat allemaal nergens over.
Wilders heeft bij bijna iedereen een sneer en wil niet altijd antwoord geven. Had net een post is zijn stijl gedaan maar dat is weggehaald. Beter hadden we Bosma maar als mod. Die laat het allemaal toe.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik geloof je meteen.
Die scheiding alleen al heeft waarschijnlijk voor een hoop hommeles in zijn familie- en vriendenkring gezorgd, ik ken het milieu wel een beetje. Wel gedurfd dat hij dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, en die is dan weer een voorvechter voor zorgboeren geworden terwijl Dijkgraaf bij de Wageningen Universiteit zit, zo is de cirkel weer rond: https://www.zorgboeren.nl(...)-ga-graag-de-boer-op
Maar scheiden komt wel vaker voor in SGP kring, hertrouwen met een ook al gescheiden vrouw ligt daar denk ik wel pijnlijk.
Wilders is heel vervelend, gedraagt zich als een typische popie-jopie pestkop.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wilders heeft bij bijna iedereen een sneer en wil niet altijd antwoord geven. Had net een post is zijn stijl gedaan maar dat is weggehaald. Beter hadden we Bosma maar als mod. Die laat het allemaal toe.
Dat valt wel mee, heeft alleen geen zin om zwaar geframede vragen te beantwoorden van partijen die toch nooit met hem gaan samenwerken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is heel vervelend, gedraagt zich als een typische popie-jopie pestkop.
Wilders moet kappen met janken dat hij geen premier wordt. Tijdens de verkiezingstijd zei hij zelfs dat hij dat niet per se wilde, en nu is het kiezersbedrog als hij het niet wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is heel vervelend, gedraagt zich als een typische popie-jopie pestkop.
Daar is hij op aan gesproken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilders moet kappen met janken dat hij geen premier wordt. Tijdens de verkiezingstijd zei hij zelfs dat hij dat niet per se wilde, en nu is het kiezersbedrog als hij het niet wordt.
Timmermans was zo gigantisch slecht dat ik dat echt niet aangesproken ga noemenquote:
Na Timmermans verwoorde Wilders het echter wel correct.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans was zo gigantisch slecht dat ik dat echt niet aangesproken ga noemen
Dit is dus waarom de rest goedkoop staat te schreeuwen, bij een inhoudelijk debat haakt de kiezer af want saai.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:47 schreef potjecreme het volgende:
Dilan praat zo saai. Ik ben afgeleid.
Nee, ze zegt inhoudelijk niks.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is dus waarom de rest goedkoop staat te schreeuwen, bij een inhoudelijk debat haakt de kiezer af want saai.
Ben benieuwd hoe Omtzigt zich eruit gaat praten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:54 schreef -XOR- het volgende:
Proberen een wig te drijven tussen de coalitiepartijen door stupide vraagjes is misschien niet de beste manier van oppositie voeren.
Mag hopen van wel, anders hebben we straks allemaal idioten van buiten die geen enkel idee hebben hoe je Nederland moet besturen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:55 schreef trein2000 het volgende:
“Ruimte om het zelf in te vullen”. De VVD gaat dus gewoon weer uit het eigen netwerk putten. Ik snap niet waarom de toch intelligente Omtzigt hier niet doorheen prikt.
Kan ook leuk zijn toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, anders hebben we straks allemaal idioten van buiten die geen enkel idee hebben hoe je Nederland moet besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |