Misschien moet hij ook maar petjes gaan verkopenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)-nieuwe-informateurs
Beetje Donald Trump-vibes bij deze.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze kabinetsformatie is zo clownesk dat ik niet uitsluit dat ze stiekem Jan Dijkgraaf bedoelden bij het benoemen van een informateur.
Hallo Esther Ouwehand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wilders hangt graag naar vroeger toen alles beter was-tijden.
Weet je wie dat ook vindt? Baudet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij kan je deze poppenkast beter overslaan. Geen interrumpties en geen vragen verder. Levert toch geen zak op.
Beneden zijn waardigheid of zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook vindt? Baudet.
Lekker geldtrekken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Weet je wie dat ook vindt? Baudet.
Is dat zo? volgens mij was dat een vrij conventioneel kabinet, maar goed.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat kabinet wordt gewoon als extraparlementair beschouwd.
Diverse kabinetsleden van buiten de partijen en het regeerakkoord werd geschreven door de ministers, niet door de partijleiders.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zo? volgens mij was dat een vrij conventioneel kabinet, maar goed.
De SGP die een minister levert zou inderdaad wel bijzonder zijn, ook als uitstraling naar het buitenland. Dan zou Van Zwol een betere optie zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:48 schreef -XOR- het volgende:
Elbert Dijkgraaf zou denk ik wel de premier zijn die het beste uitging geeft aan de verkiezingsuitslag. Zou ook een mooie premier zijn en dan is het teminste meteen afgelopen met van die rariteiten als vrouwenrechten. Tevens krijg je dan een wat stabielere coalitie met ook de SGP en FvD aan boord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |