Ik denk dat je je vergist. Heb het over Dion Graus, de PVV en zielige diertjes.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan nog lastig worden, de voorzitter van dat fonds is een prominent PvdA'er.
Desondanks gewoon proberen. Misschien zit er wel een goede catastrofus bij de oppositie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, die vrouwenmepper kan nergens anders terecht en is hondstrouw aan Wilders. Gaat niks brengen.
Oh ja, sorry. Slecht gekeken op welke post je reageerde.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist. Heb het over Dion Graus, de PVV en zielige diertjes.
Stoken om het stoken, zulke inhoudsloze en populistische politiek zou je je als serieuze partij nooit mee in moeten laten. Politiek moet altijd om de inhoud gaan, niet om het proberen een breuk te veroorzaken in een andere politieke partij. Wat is anders het verschil met populisten, als je de inhoud los gaat laten? Een partij met dergelijke tactieken mag je van mij gelijk op 1 hoop met PVV en FvD gooien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Desondanks gewoon proberen. Misschien zit er wel een goede catastrofus bij de oppositie.
[ afbeelding ]
Mee eens door de Persgroep is het eenheidsworst geworden met beperkte kwaliteit. Het is zoeken naar goede artikelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar wat is dat diepgaande journalistiek? Gemiddelde uitgaven van een Volkskrant, trouw of nrc valt daar helaas niet meer onder. Follow the Money heeft een enkel artikel dat de moeite waard is. De correspondent en types als Rutger Bregman is marketing verpakt als elitair gedoe maar zonder inhoud.
Op tv is alleen Nieuwsuur de moeite waard en af en toe een aardige docu. Maar dat is te weinig om een echt goede functie te hebben.
Dat is dan meteen de ondergang van NSC. Kan mij niet voorstellen dat Omtzigt dat laat gebeuren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:15 schreef Hanca het volgende:
Kunnen we binnenkort een extra fractie verwachten?
https://www.ad.nl/politie(...)lternatief~ad684fc9/
[..]
En de VVD, want lekker goedkoop tanken is veel belangrijker dan innovatie natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:15 schreef nostra het volgende:
Groeifonds dus op slot. Nu was dat al betiteld tot het graaifonds voor allerlei andere douceurtjes, maar het was één van de weinige zinnige grote overheidsplannen om de innovatie te stimuleren. De PVV zal het geld ongetwijfeld nodig hebben voor wat quick wins.
Dat betekent natuurlijk niet dat de poppetjes niet van belang zijn. Een zwakke MP is bijvoorbeeld zeer schadelijk voor onze positie in het buitenland.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:27 schreef trein2000 het volgende:
En Rob Jetten was toch van de partij die alles ‘langs de lijnen van de inhoud’ wilde doen?
Is ook nooit landelijk gedaan, dus ik snap dat wel.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:38 schreef Lichtloper het volgende:
Wilders houdt wel een forse slag om de arm of hij denkt dat een programkabinet gaat werken
Hoe langer het duurt hoe minder lang het duurt voordat er weer nieuwe verkiezingen zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:33 schreef Tijn het volgende:
Wat, wil Kim Putters niet meer ofzo? En waarom twee? Dit gaat weer 6 weken duren, he
K stop met kijken hoor, wordt toch niets wijzer vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit gaat een grandioos groot succes worden zien we nu al
https://nos.nl/liveblog/2(...)-nieuwe-informateursquote:Wilders: ik zou de beste premier van Nederland zijn
Volgens Wilders is het een "aperte onwaarheid" dat hij afstand moest doen van het premierschap, voordat er verder gesproken zou kunnen worden tussen de vier partijen. "Dat is niet zo. Het is niet zo dat iedereen aan tafel vond dat ik het niet kon worden."
"Ik zou de beste premier van Nederland zijn", voegt hij daaraan toe. "Daar ben ik van overtuigd." Hij herhaalt dat hij "ooit nog een keer" die functie zal vervullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |