Wist je dat niet?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
WTF, is er blijkbaar stiekem met Tamara van Ark vandoor gegaan.
Je kunt uit hele debat tot nu toe wel een aantal minuten vullen met slappe sneren van zowel Wilders als Timmermans. Gaat allemaal nergens over.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Timmermans is dan ook gewoon een enorme populist.
Was leuker met Plasterk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt uit hele debat tot nu toe wel een aantal minuten vullen met slappe sneren van zowel Wilders als Timmermans. Gaat allemaal nergens over.
Ik kijk niet, maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt uit hele debat tot nu toe wel een aantal minuten vullen met slappe sneren van zowel Wilders als Timmermans. Gaat allemaal nergens over.
Wilders heeft bij bijna iedereen een sneer en wil niet altijd antwoord geven. Had net een post is zijn stijl gedaan maar dat is weggehaald. Beter hadden we Bosma maar als mod. Die laat het allemaal toe.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik geloof je meteen.
Die scheiding alleen al heeft waarschijnlijk voor een hoop hommeles in zijn familie- en vriendenkring gezorgd, ik ken het milieu wel een beetje. Wel gedurfd dat hij dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, en die is dan weer een voorvechter voor zorgboeren geworden terwijl Dijkgraaf bij de Wageningen Universiteit zit, zo is de cirkel weer rond: https://www.zorgboeren.nl(...)-ga-graag-de-boer-op
Maar scheiden komt wel vaker voor in SGP kring, hertrouwen met een ook al gescheiden vrouw ligt daar denk ik wel pijnlijk.
Wilders is heel vervelend, gedraagt zich als een typische popie-jopie pestkop.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wilders heeft bij bijna iedereen een sneer en wil niet altijd antwoord geven. Had net een post is zijn stijl gedaan maar dat is weggehaald. Beter hadden we Bosma maar als mod. Die laat het allemaal toe.
Dat valt wel mee, heeft alleen geen zin om zwaar geframede vragen te beantwoorden van partijen die toch nooit met hem gaan samenwerken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is heel vervelend, gedraagt zich als een typische popie-jopie pestkop.
Wilders moet kappen met janken dat hij geen premier wordt. Tijdens de verkiezingstijd zei hij zelfs dat hij dat niet per se wilde, en nu is het kiezersbedrog als hij het niet wordt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is heel vervelend, gedraagt zich als een typische popie-jopie pestkop.
Daar is hij op aan gesproken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilders moet kappen met janken dat hij geen premier wordt. Tijdens de verkiezingstijd zei hij zelfs dat hij dat niet per se wilde, en nu is het kiezersbedrog als hij het niet wordt.
Timmermans was zo gigantisch slecht dat ik dat echt niet aangesproken ga noemenquote:
Na Timmermans verwoorde Wilders het echter wel correct.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans was zo gigantisch slecht dat ik dat echt niet aangesproken ga noemen
Dit is dus waarom de rest goedkoop staat te schreeuwen, bij een inhoudelijk debat haakt de kiezer af want saai.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:47 schreef potjecreme het volgende:
Dilan praat zo saai. Ik ben afgeleid.
Nee, ze zegt inhoudelijk niks.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is dus waarom de rest goedkoop staat te schreeuwen, bij een inhoudelijk debat haakt de kiezer af want saai.
Ben benieuwd hoe Omtzigt zich eruit gaat praten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:54 schreef -XOR- het volgende:
Proberen een wig te drijven tussen de coalitiepartijen door stupide vraagjes is misschien niet de beste manier van oppositie voeren.
Mag hopen van wel, anders hebben we straks allemaal idioten van buiten die geen enkel idee hebben hoe je Nederland moet besturen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:55 schreef trein2000 het volgende:
“Ruimte om het zelf in te vullen”. De VVD gaat dus gewoon weer uit het eigen netwerk putten. Ik snap niet waarom de toch intelligente Omtzigt hier niet doorheen prikt.
Kan ook leuk zijn toch?quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag hopen van wel, anders hebben we straks allemaal idioten van buiten die geen enkel idee hebben hoe je Nederland moet besturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |