Zou natuurlijk tamelijk bizar zijn en zelfmoord voor de VVD als die met Dijkgraaf akkoord zouden gaan, maar het zou wel passen bij het kermisgehalte van het kabinet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
De SGP die een minister levert zou inderdaad wel bijzonder zijn, ook als uitstraling naar het buitenland. Dan zou Van Zwol een betere optie zijn, lijkt me.
Ik lees eigenlijk niets over de spanningen die laatste jaren weer oplopen met Srpska. Bosnië is een kruidvat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Inderdaad, op 8 punten voldoet Bosnië nog niet. Ze nu toch toelaten zet de deur open voor andere landen die ook niet voldoen aan de eisen.
Het is ook helemaal niet zo dat NSC tegen toetreding is:
[ x ]
Ze zijn alleen voor het precies volgen van de afgesproken procedure.
Zie ook hier: https://www.rd.nl/artikel(...)e-over-toetreding-eu
Ook Frankrijk is trouwens voor uitstel om precies dezelfde reden, de EU is gewoon nog verdeeld: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240319_96514153
De tweet van Brouwers klopt dus gewoon niet.
[..]
De opmerking van Van Campen, VVD, is trouwens met de huidige onderhandelingen in het achterhoofd bijna lachwekkend:
[..]
Alsof er een PVV-BBB-NSC kabinet mogelijk is dat niet vaak dwars gaat liggen in de EU, met die samenstelling wordt Nederland de beste vriend van Orbán.
En dan gaan we het meireces in tot na de Pinksteren. Begin juni een vervolg als het meezit?quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:33 schreef Tijn het volgende:
Wat, wil Kim Putters niet meer ofzo? En waarom twee? Dit gaat weer 6 weken duren, he
Vooral vanuit Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderachtige sneren tussen Wilders en Timmermans
Wilders kan het sowieso niet laten om richting iedereen een lekker persoonlijk aanvalletje te doen. En dan verbaasd zijn dat anderen je niet als premier willenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kinderachtige sneren tussen Wilders en Timmermans
Surequote:Op woensdag 20 maart 2024 11:11 schreef trein2000 het volgende:
Jeroen Dijsselbloem had ooit een fysiek handgemeen met die Varoufakis. Dat gaat ook niet eens gebeuren met Wilders en Timmermans hè?
Ik vind Dijkgraaf bepaald geen kermisfiguur. Sterker: een zeer degelijk politicus. Zou denk ik ook een prima minister zijn, beter dan wat PVV en BBB kunnen leveren. Maar een premier uit een partij met de standpunten van de SGP over vrouwen, LHBGTI+ e.d. zou wel bijzonder zijn en niet goed voor de internationale belangen van Nederland. En ik denk dat Dijkgraaf ook weigert op zondag te werken, dat is toch ook wel een probleem bij die functie.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou natuurlijk tamelijk bizar zijn en zelfmoord voor de VVD als die met Dijkgraaf akkoord zouden gaan, maar het zou wel passen bij het kermisgehalte van het kabinet.
Duitsers zijn als de dood voor Yannisquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sure"fysiek handgemeen". Dat was waarschijnlijk gewoon een aaitje van Yannis want als hij vol had doorgehaald had die lange dunne darm knock out gelegen.
Bestuurlijk zal hij echt wel prima zijn mannetje staan en hij is ook degelijk, intelligent en politiek goed ingevoerd zijn maar ik doelde inderdaad op het feit dat hij van de SGP komt. Bij de VVD zou dat echt wel tot een scheuring leiden, die zijn dan direct kapot.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind Dijkgraaf bepaald geen kermisfiguur. Sterker: een zeer degelijk politicus. Zou denk ik ook een prima minister zijn, beter dan wat PVV en BBB kunnen leveren. Maar een premier uit een partij met de standpunten van de SGP over vrouwen, LHBGTI+ e.d. zou wel bijzonder zijn. En ik denk dat Dijkgraaf ook weigert op zondag te werken, dat is toch ook wel een probleem bij die functie.
Ik vraag me af of Dijkgraaf nog bij de SGP zit nadat hij gescheiden is van zijn vrouw en voor een VVD'er ging.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
De SGP die een minister levert zou inderdaad wel bijzonder zijn, ook als uitstraling naar het buitenland. Dan zou Van Zwol een betere optie zijn, lijkt me.
Achterban van de VVD is conservatiever dan de leiding heb ik het idee, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bestuurlijk zal hij echt wel prima zijn mannetje staan en hij is ook degelijk, intelligent en politiek goed ingevoerd zijn maar ik doelde inderdaad op het feit dat hij van de SGP komt. Bij de VVD zou dat echt wel tot een scheuring leiden, die zijn dan direct kapot.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Dijkgraaf nog bij de SGP zit nadat hij gescheiden is van zijn vrouw en voor een VVD'er ging.
Ja daarom is hij in mijn ogen niet (meer) een typische SGP'erquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
WTF, is er blijkbaar stiekem met Tamara van Ark vandoor gegaan.
Er zullen toch wel een hoop prominente VVD'ers onoverkomenlijke bezwaren hebben. Ik zie types als Eric vd Burg en Christiane van der Wal daar echt niet in meegaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Achterban van de VVD is conservatiever dan de leiding heb ik het idee, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Alles maar om een rechtsere koers te varen.
Heb je goed gekeken?quote:
Daar had Bosma best wel mogen en moeten ingrijpen, kamerleden wegzetten als minions lijkt me niet helemaal de bedoeling (hoe waar het ook is).quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken?
https://nos.nl/video/2513(...)s-wilders-rustig-joh
"Doe eens rustig joh, 36 minions", ik vind dat Timmermans zich hier van een slechtere kant laat zien dan Wilders.
Ja, en die is dan weer een voorvechter voor zorgboeren geworden terwijl Dijkgraaf bij de Wageningen Universiteit zit, zo is de cirkel weer rond: https://www.zorgboeren.nl(...)-ga-graag-de-boer-opquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
WTF, is er blijkbaar stiekem met Tamara van Ark vandoor gegaan.
Timmermans is dan ook gewoon een enorme populist.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken?
https://nos.nl/video/2513(...)s-wilders-rustig-joh
"Doe eens rustig joh, 36 minions", ik vind dat Timmermans zich hier van een slechtere kant laat zien dan Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |