Heftigquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
Ik heb net in een drop tower gezeten die nog minder geschikt is voor mensen met hoogtevrees dan normaal
Het is wel heel erg hopen dat de beveiliging naar behoren werkt, maar dat zou met een kwart van de hoogte ook al nodig zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
HeftigIk weet niet of ik dat leuk zou vinden
![]()
Ik miste wel het klassieke KLIK KLIK KLIK KLLLIIIIIIIIIIIKKKKKKKK
voordat je valt
Ja dat het het allemaal houdt mag ik hopen, dat hebben ze vast uitgevoerd uitgerekendquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel heel erg hopen dat de beveiliging naar behoren werkt, maar dat zou met een kwart van de hoogte ook al nodig zijnDe extra gesp kon in elk geval 12 kN aan, wat betekent dat je er zonder problemen een kleine auto aan zou kunnen hangen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat het het allemaal houdt mag ik hopen, dat hebben ze vast uitgevoerd uitgerekend![]()
Vond jij het wel leuk?
Ja, door aanwijzen. Ze hoeven niet te weten dat ik hun taal spreek natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
En is dat ook wat je geprobeerd had te bestellen?
Wat lief van die idioten he?quote:
Mensen pakken hun verantwoordelijkheid weer eens niet hèquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat 20 posts in een dag echt een schandalig laag aantal is? Ik ben ook eens een dagje druk zeg
Het is echt héél erg Fredquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen pakken hun verantwoordelijkheid weer eens niet hè
Komt er godnondeju een heel kinderkoor binnengelopen.quote:
Gelukkig gaan de andere topics hier wel lekker. Maar dat is allemaal zo on-topic gelijk. Dan kan je niet eens op het gemak schuimbekken over M/K&S of roepen dat WIDM zo achteruit gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt héél erg FredVerdrietig, héél verdrietig.
En je gaat voor alle koorleden zorgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komt er godnondeju een heel kinderkoor binnengelopen.
Ja Luctor had een cursus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat 20 posts in een dag echt een schandalig laag aantal is? Ik ben ook eens een dagje druk zeg
Ja heel beperkend ook, dat hele on-topic gedoequote:Op donderdag 14 maart 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de andere topics hier wel lekker. Maar dat is allemaal zo on-topic gelijk. Dan kan je niet eens op het gemak schuimbekken over M/K&S of roepen dat WIDM zo achteruit gaat.
200 posts is dan weer best goed en dat is echt 0 verschil met 20, zó erg is het dus ook weer niet lijkt me.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
Krijgen we geld terug?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De inkomstenbelasting moest weer gedaan worden.
Dus als ik jou vraag om me 1.000.000 Euro te geven dan vind je dat niet méér bezwaarlijk dan wanneer het om 1 Euro gaat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
200 posts is dan weer best goed en dat is echt 0 verschil met 20, zó erg is het dus ook weer niet lijkt me.
Next level girl math is ditquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
200 posts is dan weer best goed en dat is echt 0 verschil met 20, zó erg is het dus ook weer niet lijkt me.
Precies, maar dat werkt natuurlijk wel twee kanten op. Het maakt mij niet uit of jij me om 1 of 1.000.000 euro vraagt, zolang het jou ook niet uitmaakt dat je gewoon 1 euro krijgt ongeacht om welk van die twee bedragen je vroeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus als ik jou vraag om me 1.000.000 Euro te geven dan vind je dat niet méér bezwaarlijk dan wanneer het om 1 Euro gaat?
Ja ik denk dat je je baan misschien toch zult moeten opzeggen. Het gaat niet meer samen zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik heb dus last van mijn 2 in 1 baan![]()
Kost echt veel te veel tijd, dat werken
En dan denken mensen nog dat ik niks geleerd heb in mijn studie economie.quote:
Nee inderdaad. Maar wie financiert mijn leven danquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je je baan misschien toch zult moeten opzeggen. Het gaat niet meer samen zo.
Nee dat kan niet maar je zou bevoorbeeld een minder dure nieuwe badkamer kunnen nemen, of helemaal geen badkamer. Ik bedoel, hoe slecht kan de oude nou helemaal zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar wie financiert mijn leven dan![]()
Willen jullie me niet betalen om hier te posten? Als compensatie voor het verlies aan inkomsten als ik mijn baan niet meer heb.
Owquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat kan niet maar je zou bevoorbeeld een minder dure nieuwe badkamer kunnen nemen, of helemaal geen badkamer. Ik bedoel, hoe slecht kan de oude nou helemaal zijn?
Je bent wel erg streng zeg!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij gek, je hebt vorige week al een ijsje gehad!
Wat is er ineens mis met ducttape?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou de oude hangt dus deels met ducttape aan elkaar![]()
Dus dan moet ik helaas toch kiezen voor werken
Hoezo, wat is er mis met ducttapequote:Op donderdag 14 maart 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou de oude hangt dus deels met ducttape aan elkaar![]()
Dus dan moet ik helaas toch kiezen voor werken
Het zou niet het primaire materiaal van de zwanenhals onder de ene wasbak moeten zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is er ineens mis met ducttape?
Dat is hij altijd als hij een dagje minder hier is geweest. Ik denk dat hij ons op die dagen gewoon gemist heeft maar het moeilijk vindt dat uit te spreken of zo.quote:
Maar werkt het als dat wel zo is?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zou niet het primaire materiaal van de zwanenhals onder de ene wasbak moeten zijn
Ja, hij lekt niet. Het zit er al jaren omquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar werkt het als dat wel zo is?
Klinkt als prima spul dan, alsof het zo heeft moeten zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hij lekt niet. Het zit er al jaren om
Voor jou ook geen ijsje danquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is hij altijd als hij een dagje minder hier is geweest. Ik denk dat hij ons op die dagen gewoon gemist heeft maar het moeilijk vindt dat uit te spreken of zo.
Lieffff!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van mij krijg je een ijsje. Nu ik blijf werken kan het er wel af
Maar was is dan precies meer luxe aan een zwanenhals zonder ducttape? Als het nu niet lekt kan het straks toch niet nóg meer niet lekken?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef Arizona het volgende:
Maar ik wil het niet. Ik ben een luxepaardje.
Mooi, ik had toch al lang in bed moeten liggen en dan zijn ijsjes best onhandig.quote:
Klinkt toch al behoorlijk luxe als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef Arizona het volgende:
Maar ik wil het niet. Ik ben een luxepaardje.
Het is lelijk Straan. En niet mooi van lelijkheid, maar gewoon echt lelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was is dan precies meer luxe aan een zwanenhals zonder ducttape? Als het nu niet lekt kan het straks toch niet nóg meer niet lekken?
Goede vraag, ik denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lieffff!!![]()
Ik dacht eigenlijk aan een malaga-ijsje, maar vraag me nu af of er ook typische Twentse smaken zijn?
Mijn vader neemt altijd boerenjongens smaak (rum met rozijnen).quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk het niet eigenlijk![]()
We hebben wel echt leuke ijsboerderijen hier, midden in het Twentse platteland, met pal daarnaast de koeien die de melk geven voor het ijs
Oké. Maar dan moet ook meteen de hele badkamer maar vervangen worden als straf?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is lelijk Straan. En niet mooi van lelijkheid, maar gewoon echt lelijk.
Best rigoureus idd, terwijl je ook gewoon dat tape in een lollig kleurtje kunt zetten of zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Maar dan moet ook meteen de hele badkamer maar vervangen worden als straf?
De verwarming is bijna doorgeroest. Er zitten barsten in de wc pot. De voegen zijn haast niet meer schoon te krijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Maar dan moet ook meteen de hele badkamer maar vervangen worden als straf?
Mja nou voelt het echt alsof je naar redenen zit te zoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
De verwarming is bijna doorgeroest. Er zitten barsten in de wc pot. De voegen zijn haast niet meer schoon te krijgen.
Ja dus
Is een nieuwe zwanenhals niet een stuk goedkoper dan een hele nieuwe badkamer?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zou niet het primaire materiaal van de zwanenhals onder de ene wasbak moeten zijn
Dit klinken als uitgelezen plekjes voor nog wat meer ducttape.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
De verwarming is bijna doorgeroest. Er zitten barsten in de wc pot. De voegen zijn haast niet meer schoon te krijgen.
Ja dus
Middagquote:
Nachtquote:
Karaty? Aykroyd? Groter?quote:
Nou dan kijk ik de rest van die fopcompetitie mooi nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, de laatste Nederlandse voetbalploeg in Europa is bijna klaar... Zonde.
Ik was het vergeten. 4-0, kansloos dusquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, de laatste Nederlandse voetbalploeg in Europa is bijna klaar... Zonde.
Heb je weer wat rondgestuurd?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
Wat zo'n dickpic toch teweeg kan brengen hè.
Goed dat je denkt aan vitamine Dquote:
Dat denk je. Maar voor deze post hebben we hier massaal wakker gelegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Cheeseburgerloempia's waren best lekker, zeker met de saus die erbij zat. Niemand die zich dat afvroeg, maar ik deel het toch even
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Cheeseburgerloempia's waren best lekker, zeker met de saus die erbij zat. Niemand die zich dat afvroeg, maar ik deel het toch even
Dat denk je. Maar voor deze post hebben we hier massaal wakker gelegen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Kijk @Strani zo pak je dat dus aan i.p.v. 30 DM's per dag sturen.quote:
Food posts zijn altijd goedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Nou ja. Volgens mij is @H_T nog niet terug in Nederland. Dus moeten we nog even wachten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dertig maar, dat mocht ze willenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk je. Maar voor deze post hebben we hier massaal wakker gelegen.
[..]
Kijk @:Strani zo pak je dat dus aan i.p.v. 30 DM's per dag sturen.
Matig chaos creatiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
Dat onderste is niet waar maar ik wil gewoon chaos in dit topic. Beetje wakkerschudden weer.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:05 schreef Strani het volgende:
Ik sprak eergisteren een Spanjaard die later dit jaar naar de Efteling gaat.
Ik heb gezegd dat 'ie dat niet moet doen, dat er helemaal niks aan is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Rare combi cheeseburger en loempia'squote:Op vrijdag 15 maart 2024 02:33 schreef H_T het volgende:
Nou, dit is in dit topic wel een beetje blasfemie.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dit is in dit topic wel een beetje blasfemie.
Maar vooruit: Verstappen is helemaal niet zo'n goede coureur. Hij kan alleen maar winnen als hij vooraan rijdt. Hij heeft nog nooit een race gewonnen waarin hij niet als eerste is geëindigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |