Mooi, ik had toch al lang in bed moeten liggen en dan zijn ijsjes best onhandig.quote:
Klinkt toch al behoorlijk luxe als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef Arizona het volgende:
Maar ik wil het niet. Ik ben een luxepaardje.
Het is lelijk Straan. En niet mooi van lelijkheid, maar gewoon echt lelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was is dan precies meer luxe aan een zwanenhals zonder ducttape? Als het nu niet lekt kan het straks toch niet nóg meer niet lekken?
Goede vraag, ik denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lieffff!!![]()
Ik dacht eigenlijk aan een malaga-ijsje, maar vraag me nu af of er ook typische Twentse smaken zijn?
Mijn vader neemt altijd boerenjongens smaak (rum met rozijnen).quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk het niet eigenlijk![]()
We hebben wel echt leuke ijsboerderijen hier, midden in het Twentse platteland, met pal daarnaast de koeien die de melk geven voor het ijs
Oké. Maar dan moet ook meteen de hele badkamer maar vervangen worden als straf?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is lelijk Straan. En niet mooi van lelijkheid, maar gewoon echt lelijk.
Best rigoureus idd, terwijl je ook gewoon dat tape in een lollig kleurtje kunt zetten of zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Maar dan moet ook meteen de hele badkamer maar vervangen worden als straf?
De verwarming is bijna doorgeroest. Er zitten barsten in de wc pot. De voegen zijn haast niet meer schoon te krijgen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Maar dan moet ook meteen de hele badkamer maar vervangen worden als straf?
Mja nou voelt het echt alsof je naar redenen zit te zoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
De verwarming is bijna doorgeroest. Er zitten barsten in de wc pot. De voegen zijn haast niet meer schoon te krijgen.
Ja dus
Is een nieuwe zwanenhals niet een stuk goedkoper dan een hele nieuwe badkamer?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zou niet het primaire materiaal van de zwanenhals onder de ene wasbak moeten zijn
Dit klinken als uitgelezen plekjes voor nog wat meer ducttape.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
De verwarming is bijna doorgeroest. Er zitten barsten in de wc pot. De voegen zijn haast niet meer schoon te krijgen.
Ja dus
Middagquote:
Nachtquote:
Karaty? Aykroyd? Groter?quote:
Nou dan kijk ik de rest van die fopcompetitie mooi nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, de laatste Nederlandse voetbalploeg in Europa is bijna klaar... Zonde.
Ik was het vergeten. 4-0, kansloos dusquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, de laatste Nederlandse voetbalploeg in Europa is bijna klaar... Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |