Next level girl math is ditquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
200 posts is dan weer best goed en dat is echt 0 verschil met 20, zó erg is het dus ook weer niet lijkt me.
Precies, maar dat werkt natuurlijk wel twee kanten op. Het maakt mij niet uit of jij me om 1 of 1.000.000 euro vraagt, zolang het jou ook niet uitmaakt dat je gewoon 1 euro krijgt ongeacht om welk van die twee bedragen je vroeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus als ik jou vraag om me 1.000.000 Euro te geven dan vind je dat niet méér bezwaarlijk dan wanneer het om 1 Euro gaat?
Ja ik denk dat je je baan misschien toch zult moeten opzeggen. Het gaat niet meer samen zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik heb dus last van mijn 2 in 1 baan![]()
Kost echt veel te veel tijd, dat werken
En dan denken mensen nog dat ik niks geleerd heb in mijn studie economie.quote:
Nee inderdaad. Maar wie financiert mijn leven danquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je je baan misschien toch zult moeten opzeggen. Het gaat niet meer samen zo.
Nee dat kan niet maar je zou bevoorbeeld een minder dure nieuwe badkamer kunnen nemen, of helemaal geen badkamer. Ik bedoel, hoe slecht kan de oude nou helemaal zijn?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar wie financiert mijn leven dan![]()
Willen jullie me niet betalen om hier te posten? Als compensatie voor het verlies aan inkomsten als ik mijn baan niet meer heb.
Owquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat kan niet maar je zou bevoorbeeld een minder dure nieuwe badkamer kunnen nemen, of helemaal geen badkamer. Ik bedoel, hoe slecht kan de oude nou helemaal zijn?
Je bent wel erg streng zeg!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij gek, je hebt vorige week al een ijsje gehad!
Wat is er ineens mis met ducttape?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou de oude hangt dus deels met ducttape aan elkaar![]()
Dus dan moet ik helaas toch kiezen voor werken
Hoezo, wat is er mis met ducttapequote:Op donderdag 14 maart 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou de oude hangt dus deels met ducttape aan elkaar![]()
Dus dan moet ik helaas toch kiezen voor werken
Het zou niet het primaire materiaal van de zwanenhals onder de ene wasbak moeten zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is er ineens mis met ducttape?
Dat is hij altijd als hij een dagje minder hier is geweest. Ik denk dat hij ons op die dagen gewoon gemist heeft maar het moeilijk vindt dat uit te spreken of zo.quote:
Maar werkt het als dat wel zo is?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zou niet het primaire materiaal van de zwanenhals onder de ene wasbak moeten zijn
Ja, hij lekt niet. Het zit er al jaren omquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar werkt het als dat wel zo is?
Klinkt als prima spul dan, alsof het zo heeft moeten zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, hij lekt niet. Het zit er al jaren om
Voor jou ook geen ijsje danquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is hij altijd als hij een dagje minder hier is geweest. Ik denk dat hij ons op die dagen gewoon gemist heeft maar het moeilijk vindt dat uit te spreken of zo.
Lieffff!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van mij krijg je een ijsje. Nu ik blijf werken kan het er wel af
Maar was is dan precies meer luxe aan een zwanenhals zonder ducttape? Als het nu niet lekt kan het straks toch niet nóg meer niet lekken?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:03 schreef Arizona het volgende:
Maar ik wil het niet. Ik ben een luxepaardje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |