Heftigquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
Ik heb net in een drop tower gezeten die nog minder geschikt is voor mensen met hoogtevrees dan normaal
Het is wel heel erg hopen dat de beveiliging naar behoren werkt, maar dat zou met een kwart van de hoogte ook al nodig zijnquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
HeftigIk weet niet of ik dat leuk zou vinden
![]()
Ik miste wel het klassieke KLIK KLIK KLIK KLLLIIIIIIIIIIIKKKKKKKK
voordat je valt
Ja dat het het allemaal houdt mag ik hopen, dat hebben ze vast uitgevoerd uitgerekendquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel heel erg hopen dat de beveiliging naar behoren werkt, maar dat zou met een kwart van de hoogte ook al nodig zijnDe extra gesp kon in elk geval 12 kN aan, wat betekent dat je er zonder problemen een kleine auto aan zou kunnen hangen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat het het allemaal houdt mag ik hopen, dat hebben ze vast uitgevoerd uitgerekend![]()
Vond jij het wel leuk?
Ja, door aanwijzen. Ze hoeven niet te weten dat ik hun taal spreek natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
En is dat ook wat je geprobeerd had te bestellen?
Wat lief van die idioten he?quote:
Mensen pakken hun verantwoordelijkheid weer eens niet hèquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat 20 posts in een dag echt een schandalig laag aantal is? Ik ben ook eens een dagje druk zeg
Het is echt héél erg Fredquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen pakken hun verantwoordelijkheid weer eens niet hè
Komt er godnondeju een heel kinderkoor binnengelopen.quote:
Gelukkig gaan de andere topics hier wel lekker. Maar dat is allemaal zo on-topic gelijk. Dan kan je niet eens op het gemak schuimbekken over M/K&S of roepen dat WIDM zo achteruit gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is echt héél erg FredVerdrietig, héél verdrietig.
En je gaat voor alle koorleden zorgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Komt er godnondeju een heel kinderkoor binnengelopen.
Ja Luctor had een cursus.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
Mag ik er even op wijzen dat 20 posts in een dag echt een schandalig laag aantal is? Ik ben ook eens een dagje druk zeg
Ja heel beperkend ook, dat hele on-topic gedoequote:Op donderdag 14 maart 2024 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de andere topics hier wel lekker. Maar dat is allemaal zo on-topic gelijk. Dan kan je niet eens op het gemak schuimbekken over M/K&S of roepen dat WIDM zo achteruit gaat.
200 posts is dan weer best goed en dat is echt 0 verschil met 20, zó erg is het dus ook weer niet lijkt me.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
Krijgen we geld terug?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De inkomstenbelasting moest weer gedaan worden.
Dus als ik jou vraag om me 1.000.000 Euro te geven dan vind je dat niet méér bezwaarlijk dan wanneer het om 1 Euro gaat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
200 posts is dan weer best goed en dat is echt 0 verschil met 20, zó erg is het dus ook weer niet lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |