SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Rebirth schijnt idd tof te zijn, naar verluidtquote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Strayed Lights op esy gezet voor sommige gevechten. Wil er vanaf zijn
Het ziet er mooi uit, en t is een uniek gevecht systeem, maar dat systeme is niks voor bij.
Het is volledig parry-focussed, en als ik iets nooit die in gevechten is het wel parryKlote timing steeds.
Misschien hierna maar eens... mwa, rebirth of zo. Kweetnie.
Hoezo misschien?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Strayed Lights op esy gezet voor sommige gevechten. Wil er vanaf zijn
Het ziet er mooi uit, en t is een uniek gevecht systeem, maar dat systeme is niks voor bij.
Het is volledig parry-focussed, en als ik iets nooit die in gevechten is het wel parryKlote timing steeds.
Misschien hierna maar eens... mwa, rebirth of zo. Kweetnie.
met zo een username zou ik final fantasy XIV eens proberenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef LXIV het volgende:
Ik heb sinds de Amiga niet meer gegamed, maar heb nu een ps5 met vr-bril voor mijn kinderen gekocht. En zelf ook geprobeerd natuurlijk met resident evil 4. Ben nu bij chapter 14. Holy shit. Wat een avontuur! En wat een verschil met 1990!! Het is zo echt en spannend, je weet dat het nep is maar je lichaam en brein reageren zo niet!
Opgestart, UI/HUD gezien en direct verwijderd.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef wdn het volgende:
[..]
met zo een username zou ik final fantasy XIV eens proberen
Beste ooit. Gameplay > graphicsquote:Op maandag 11 maart 2024 13:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opgestart, UI/HUD gezien en direct verwijderd.
[ afbeelding ]
Valt mee.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rebirth schijnt idd tof te zijn, naar verluidt
@:wdn
Top Spin was zo top. Hoop echt dat het goed gaat zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:02 schreef Slobeend het volgende:
Zijn jullie ook hyped voor Topspin 2k25?
ja krijgt je zometeenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:54 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag die buggy's net buiten Corel Prison staan, maar er nog (niet) mee kunnen rijden?
Bedoelde jij die @:wdn?
Wacht maar tot je bij Cosmo Canyon (Red's achtergrond) komtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een intens triest verhaal, van Barret's achtergrond
Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Cosmo Canyon (Red's achtergrond) komt
(ik heb het alleen het origineel gespeeld, geen idee of dat in Rebirth zit)
Dat dacht je maar.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
Gold Saucer was apart zeg maar.
Rare vreemde locatie die totaal uit de toon valt bij de rest van de game.
Was gelukkig maar kort.
Net genoeg minigames gespeeld om voor alle party members een manuscript te kopen.
Ik stond op het punt aan die vanillebo race te beginnen merk Pico.
Straks verder.
Dan is ie veel leuker dan deel 1? Want die vond ik "mwa".quote:Op maandag 11 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus dit alles is volledig nieuw voor mij.
Deze game is echt een parel met de hoofdletter P
Tof verhaal, toffe combat, serieuze zaken worden afgewisseld met humor, geweldige interactie tussen de party members, goede pacing, leuke interessante side quests en activiteiten, een enorme afwisselende wereld (zit nu pas in de 3e regio van de als het goed is 6).
Normaliter ben ik na een uur of 40 in een game toe aan een kleine pauze, en wissel ik even af met een andere game, om later terug te keren.
Maar hier wil ik gewoon blijven doorgaan.
Het enige wat mij regelmatig noodgedwongen doet stoppen zijn mijn gewrichten.
Zojuist de buggy vrijgespeeld
@:Ang3l![]()
In het origineel vond ik het wel tof, even geen red de wereld etc etc, maar ineens wat afleiding en een happy world.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
Gold Saucer was apart zeg maar.
Rare vreemde locatie die totaal uit de toon valt bij de rest van de game.
Was gelukkig maar kort.
Net genoeg minigames gespeeld om voor alle party members een manuscript te kopen.
Ik stond op het punt aan die vanillebo race te beginnen merk Pico.
Straks verder.
Absoluutquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is ie veel leuker dan deel 1? Want die vond ik "mwa".
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:44 schreef 2dope het volgende:
Die character creator alvast releasen voor Dragon's Dogma 2 was een goed idee. Kwam net wat leipe creaties tegen:
[ afbeelding ]
Pikachu![]()
[ afbeelding ]
Lae'Zel!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:44 schreef 2dope het volgende:
Die character creator alvast releasen voor Dragon's Dogma 2 was een goed idee. Kwam net wat leipe creaties tegen:
[ afbeelding ]
Pikachu![]()
[ afbeelding ]
Ja die is echt goed gelukt. BG3 heeft zelf trouwens ook een hele sterke character editor.quote:
20 seconden met randomised characterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Wel tof gedaan ja.
Ik heb nooit zin om meer dan pakweg een minuut of 5 aan character creation te besteden.
Eigenlijk dit hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Maar ik heb dan ook het creatief vermogen van een zwerfkei
Volgens mij pas in NG+ in Nioh dacht ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Rise of the Ronin schijnt 3 moeilijkheidsgraden te krijgen.
Dat hadden de Nioh games en Wo Long niet toch?
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan parry en ben daar vreselijk slecht in, mede daardoor ben ik ook gestopt met Wo Long (en Sekiro).
Ik heb gasten door de hoogste moeilijkheidsgraad zien gaan alsof het niks was, en ik heb moeite met de 2e bossquote:
O ik kan daar wel echt lang in zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
20 seconden met randomised character
Het Team Ninja van Itagaki maakte nog steeds de beste games.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ronin is wederom een middelmatige game van Team Ninja. Combat is vooral op één knop drukken, animaties zien er niet uit (dat paard) en er zijn PS4 games die er beter uit zien dan deze PS5 console exclusive. Veel stappen terug ipv voorruit. De Team Ninja van Nioh 2 is niet meer.
Als je een samurai game wil spelen dan kan je beter Sekiro of Like a Dragon Ishin kopen.
Zo voelden ons oldie gamers zich bijde release van het origineel. Die kon ik toen ook niet neerleggen. Voor die tijd was die game echt mega groot qua wereld en content en alles.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus dit alles is volledig nieuw voor mij.
Deze game is echt een parel met de hoofdletter P
Tof verhaal, toffe combat, serieuze zaken worden afgewisseld met humor, geweldige interactie tussen de party members, goede pacing, leuke interessante side quests en activiteiten, een enorme afwisselende wereld (zit nu pas in de 3e regio van de als het goed is 6).
Normaliter ben ik na een uur of 40 in een game toe aan een kleine pauze, en wissel ik even af met een andere game, om later terug te keren.
Maar hier wil ik gewoon blijven doorgaan.
Het enige wat mij regelmatig noodgedwongen doet stoppen zijn mijn gewrichten.
Zojuist de buggy vrijgespeeld
@:Ang3l![]()
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zo voelden ons oldie gamers zich bijde release van het origineel. Die kon ik toen ook niet neerleggen. Voor die tijd was die game echt mega groot qua wereld en content en alles.
ZX spectrum en P2000quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het niet
Eye of the Beholder op een 386 kan ik me nog herinneren. Maar vooral een 10 jaar Ragnarok Online op de Koreaanse server (met de helft van de teksten in het engels en de rest was gokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het niet
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dat wordt dus een Sale of Marktplaats titel, wil hem sowieso wel spelen.
Dat ie minder moeilijk/wat toegankelijker is vind ik zelf niet zo'n groot punt eigenlijk.
Dat de rest wat middelmatig is wel.
Al zegt Cowboy wel dat de game am sich wel vermakelijk is, en dat vind ik het belangrijkste.
Ik heb met FF7 Rebirth alles weten te ontwijken online.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaan
alles wat RPG kijk ik niet online voor ik zelf speelquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaan
Begreep wel dat er elke keer bij het op en neer lopen in DD2 iets (nieuws) gebeurt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef wdn het volgende:
[..]
alles wat RPG kijk ik niet online voor ik zelf speel
Mijn volgorde is altijd: zelf spelen tot ik zie dat er iets belangrijks gebeurd (baas/nieuw hoofdstuk of zoiets) en dan kijk ik een play van Cowboy om te zien of ik iets belangrijks mis
Persona 3 reload heb ik steeds gedaan tussen 2 tartarus events: controle of de links ver genoeg waren tot dat moment.
Ik kies na Rebirth maar ben een fan van Japan dus mijn voorkeur nu is Ronin, Ik hoorde dat een een elden ring stijl game wordt. DD2 krijgt beperkte warp points dus wordt veel heen en weer lopen.
Ja een uur geleden. Moest helaas stoppen nu netquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
@:wdn bende gij al in de jungle gearriveerd?
Die 2 protorelics komen veel later pas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja een uur geleden. Moest helaas stoppen nu net
ik mis wel nog 2 protorelics in chapter 8
Even de mini games op pauze gezet. Moet nog 1500 voor de materia accessoire
Chocobo race is de leukste maar het is wel te weinig GP voor hoe lang het duurt. Die met die space fight vind ik maar niks. Voor de prijs per GP is het toch wel battle arena
je hebt niet de tekst gelezen van de npc? die zei: "ik kom er op terug"quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 2 protorelics komen veel later pas.
Heb me rot gezocht, toen even gegoogled of het een bug was, maar doe kun je veel later pas doen.
Ontzettend tof gebied dit
Nu je het zegt iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
je hebt niet de tekst gelezen van de npc? die zei: "ik kom er op terug"
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Die main quest in de reactor in de jungle![]()
![]()
![]()
![]()
Wat. Een. Game. dit
Absoluut de GotY 2024
Ga je zeker geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!
En, al binnen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!
Ben nu in zijn stadje aangekomenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Call me a noob, but RotR? waar staat die voor? Is er iets onder mijn radar doorgeschovenquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb met FF7 Rebirth alles weten te ontwijken online.
Heb gisteren wel meerdere preview videos gezien over RotR, waaronder die van het onvolprezen Fextralife, en vrijwel allemaal waren ze het erover eens dat het ondanks de grafische minpunten wel een hele vermakelijke game is.
Zat alleen tot aan gisteren te twijfelen welke ik eerst zou kopen (RotR of DD2), omdat ze beide op dezelfde dag uitkomen (wie verzint dat).
Ik neigde voorzichtig naar DD2, maar nu weet ik het zeker.
Rise of the roninquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Call me a noob, but RotR? waar staat die voor? Is er iets onder mijn radar doorgeschoven?
Die quest zojuist gedaanquote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb net Cosmo bereiktquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die quest zojuist gedaan
Die traan van Seto
Dat vliegen?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef wdn het volgende:
Dacht ik dat die andere minigames erg waren maar chocobo training 2 is helemaal {insert drieletterscheldwoord}
FF als franchise is onovertroffen maar Planescape Torment, Demon's Souls. Bloodborn, Eldenring zijn mijn top 4.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan wel zeggen dat deze game inmiddels op een stevige gedeelte 1e plaats staat voor wat betreft mijn favoriete game aller tijden (en ik game sinds de Commodore 64, al kan ik me ook nog vaag Pong herinneren, gespeeld op een Aristona beeldbuis televisie met hout fineer aan de randenen een afstandsbediening met draad
).
De andere game is uiteraard The Witcher 3
mini games worden niet beinvloedt door moeilijkheid setting?!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vliegen?
De eerste ging nog, de 2e faal ik hopeloos, zelfs als ik hem op easy zet
triggeredquote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef wdn het volgende:
Dacht ik dat die andere minigames erg waren maar chocobo training 2 is helemaal {insert drieletterscheldwoord}
Chocobo training 2 en 3 gelukt maar alleen level 1. Had er genoeg van.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
*zet PS5 aan
Gisteren tot aan de Gi (Jotine 😱 ) gekomen.
Dat lijkt me ook wel een interessant verhaal.
Bloodborne beste ooit. 🗣🗣🗣🗣quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef wdn het volgende:
[..]
FF als franchise is onovertroffen maar Planescape Torment, Demon's Souls. Bloodborn, Eldenring zijn mijn top 4.
Enige goede aan the witcher was de red baron quest. De rest was 1 bug fest: meteen de eerste keer dat je op je paard staat zakte beide karakters de grond in en staken alleen de hoofden net uit boven de grond.
[..]
mini games worden niet beinvloedt door moeilijkheid setting?!
Eerste heb ik perfect. Wapen is er 1 met x-x x-x x x als slots dus dat was mooi.
Maar de 2de kom ik niet eens in de buurt van de eerste rang
Tja een remaster van een PSP spin-off. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige mensen.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens, ik zag Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion staan voor 33 euro bij Nedgame.
De moeite waard of meh?
Met die Zweefchobo's natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen even kijken hoe ik daar moet komen, want waar ik naartoe wil is helemaal beneden en daar kan ik niet komen vanaf waar ik nu ben.
Ik kwam er niet doorheenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens, ik zag Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion staan voor 33 euro bij Nedgame.
De moeite waard of meh?
intel 6 meen ik zit ergens in het midden hoog. Die lukt me nog niet om te krijgenquote:
Sommige mensen vinden CoD geweldigquote:Op zondag 17 maart 2024 15:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja een remaster van een PSP spin-off. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige mensen.
Ik speel AC Japan en luister constant naar gezeik van een oom.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden CoD geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]Dus GoW en de sequel zijn het beste wat Sony te bieden heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
TLOU is wel overrated vind ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dus GoW en de sequel zijn het beste wat Sony te bieden heeft?
Nou dan komt God of War binnen en dan krijg je het synoniem van overgewaardeerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TLOU is wel overrated vind ik.
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:34 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]Nee gewoonweg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
God of War deed nog wel wat meer qua gameplay. TLOU was eigenlijk niet meer dan je basic stealth/action-adventurequote:Op zondag 17 maart 2024 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou dan komt God of War binnen en dan krijg je het synoniem van overgewaardeerd.
Cosmo Canyon is wel een erg toffe locatie om te exploren met al die verticaliteitquote:Op zondag 17 maart 2024 21:58 schreef wdn het volgende:
Nou dat was cosmo. 2 quests die erg lang duurde. en ineens een qb speler en 4x gears op hard mode simpel maar zorgde wel voor 2 uur meer werk
Nibel
MAAR Ellie is een van die weinige companions die niet vervelend is *staart naar Atreusquote:Op zondag 17 maart 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
God of War deed nog wel wat meer qua gameplay. TLOU was eigenlijk niet meer dan je basic stealth/action-adventure
Dat was Elizabeth in BioShock Infinite ook nietquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
MAAR Ellie is een van die weinige companions die niet vervelend is *staart naar Atreus
Ga maar uit van 2 uurquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cosmo Canon is wel een erg toffe locatie om te exploren met al die verticaliteit
Ik moet nog een handvol World Intel locaties en de Protorelics doen, alsmede nog 2 sidequests.
Chapter 1 gedaanquote:
Een verademing he, die kleurrijke wereldquote:Op maandag 18 maart 2024 08:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chapter 1 gedaan
Gistermiddag in het eerste open wereld stuk aangekomen.
Ja, zag al wel wat mooie kleurige planten en dingen om te gaan bekijken.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een verademing he, die kleurrijke wereld
Nou ja, behalve dat ze 'spoilerde" als je een ruimte declared had. Weg spanning, ze rent naar de volgende deur/uitgangquote:Op zondag 17 maart 2024 22:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
MAAR Ellie is een van die weinige companions die niet vervelend is *staart naar Atreus
In de ruimte van de kaassoufflé soufleur vlak onder het podium een tv scherm + PS5 neerzetten en de controller onder het kostuum vasthoudenquote:Op maandag 18 maart 2024 08:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zag al wel wat mooie kleurige planten en dingen om te gaan bekijken.
Vrijdag waarschijnlijk pas weer tijd.
Theatervoorstellingen, dus alle avonden vol.
Maar overdag half dood gamen is dan heerlijk. Blij dat ie zaterdag binnen kwam dus.
Benieuwd wat Dogma II gaat doen op de PS5 Pro. Heb niet echt het idee dat de huidige PS5 en Series X hiet niet aan kunnen maar vooral engine/developer issue.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:29 schreef RaXz het volgende:
Na 20 uur maar een Rebirth pauze ingelast, ik had daarvoor al 45 uur in Remake gestopt en ben er even op uit gekeken. Nu vooral Ghost of Tsushima aan het spelen, ondanks de Ubisoft achtige open wereld vind ik dat best een vermakelijk spel.
Ik kijk uit naar Dragon's Dogma 2, maar ik weet niet of ik dat voor mijn PS5 ga aanschaffen vanwege de uncapped 30 fps. Dat wordt dus waarschijnlijk de pc versie gezien ik een aardige game pc heb.
DD2 is puur door de devs, aangezien de RE Engine makkelijk 60fps aan kan.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Benieuwd wat Dogma II gaat doen op de PS5 Pro. Heb niet echt het idee dat de huidige PS5 en Series X hiet niet aan kunnen maar vooral engine/developer issue.
Als je ziet hoe mooi Forbidden West en Rift Apart op 40fps VRR waren dan twijfel ik niet per se aan de hardware.
Ik heb dat idee ook niet, en zo mooi als Forbidden West vind ik Dragon's Dogma 2 er niet uitzien. Misschien is de Decima engine meer geschikt voor open werelden dan de RE engine van Capcom. Ik weet nog niet of ik de PS5 Pro ga aanschaffen, zal waarschijnlijk weer een stuk duurder zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Benieuwd wat Dogma II gaat doen op de PS5 Pro. Heb niet echt het idee dat de huidige PS5 en Series X hiet niet aan kunnen maar vooral engine/developer issue.
Als je ziet hoe mooi Forbidden West en Rift Apart op 40fps VRR waren dan twijfel ik niet per se aan de hardware.
quote:Playstation heeft productie PS VR2 naar verluidt tijdelijk stopgezet
Playstation heeft naar verluidt de productie van de PS VR2 tijdelijk stopgezet. Er wordt meer geproduceerd dan dat er wordt verkocht. Tegenvallende verkoopcijfers schijnen de rede te zijn dat Sony er tijdelijk voor kiest de productie stil te zetten. De PS VR2 kwam vorig jaar februari op de markt en heeft nog niet bepaald een impact gemaakt. Met een prijskaartje van ruim ¤ 500,- is het apparaat vaak duurder dan de Playstation 5 zelf.
Een fractie van de Playstation 5 eigenaren bezit ook een PS VR 2. In tegenstelling tot de PS VR die na een aantal maanden ruim een miljoen keer over de toonbank ging. De strategie is om nu eerst de oude voorraad te gaan verkopen (tegen een gereduceerd tarief?). En om de PS VR 2 compatibel te maken met pc. Iets wat met de eerste PS VR officieel nooit gelukt is. Het bereiken van een grotere groep potentiële klanten zou een stap in de goede richting kunnen zijn voor Sony die deze maand de Q4 cijfers en de jaartotalen van 2023 bekend gaan maken.
Playstation heeft productie PS VR2 naar verluidt tijdelijk stopgezet
Oh dat sowieso. Decima is gemaakt voor Horizon? Ze hebben ook allerlei gekke render technieken met field of view zodat het apparaat minder hoeft te renderren tijdens het spelen (zie onder). Death Stranding heeft ook Decima en de PS4 versie van die game is nog mooier dan menig mulitplatform games van nu.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:57 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook niet, en zo mooi als Forbidden West vind ik Dragon's Dogma 2 er niet uitzien. Misschien is de Decima engine meer geschikt voor open werelden dan de RE engine van Capcom. Ik weet nog niet of ik de PS5 Pro ga aanschaffen, zal waarschijnlijk weer een stuk duurder zijn.
Tja. 500 voor een ding waar amper goede games op zijn. Leuk dat het naar pc komt. Heb je er al een stuk meer aan. Maar dan koop ik voor bijna het zelfde geld een quest 3. Wat draadloos is. En dus veel chillerquote:
Ik gok dat de doelgroep van de Playstation gamer heel anders is dan de doelgroep van de VR-speler. Dat het niet zozeer aan de kwaliteit en/of prijs van de VR2 ligt, maar aan de verkeerde doelgroep. Wat dat betreft is het erg goed als straks alle PC gamers de VR2 kunnen gebruiken. Dan pas ga je echt zien of die bril een succes is.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja. 500 voor een ding waar amper goede games op zijn. Leuk dat het naar pc komt. Heb je er al een stuk meer aan. Maar dan koop ik voor bijna het zelfde geld een quest 3. Wat draadloos is. En dus veel chiller
De gemiddelde VR gebrujker wil denk ik apps die het leven makkelijk maken.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat de doelgroep van de Playstation gamer heel anders is dan de doelgroep van de VR-speler. Dat het niet zozeer aan de kwaliteit en/of prijs van de VR2 ligt, maar aan de verkeerde doelgroep. Wat dat betreft is het erg goed als straks alle PC gamers de VR2 kunnen gebruiken. Dan pas ga je echt zien of die bril een succes is.
Ja maar het ding is dus. Als je een vr bril voor je pc wilt. Dan zijn er voor het zelfde geld betere brillen.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat de doelgroep van de Playstation gamer heel anders is dan de doelgroep van de VR-speler. Dat het niet zozeer aan de kwaliteit en/of prijs van de VR2 ligt, maar aan de verkeerde doelgroep. Wat dat betreft is het erg goed als straks alle PC gamers de VR2 kunnen gebruiken. Dan pas ga je echt zien of die bril een succes is.
quote:
In the trash met VR. Maak goede games, PS5 Pro, PS6 en een PSP 2/PS Vita 2quote:
Misselijk worden en neigen naar kotsenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:04 schreef Friday12 het volgende:
Weet je wat ik zo irritant vind aan VR games.. Dat je van die zwevende handen ziet
Verspeelde energie in die markt. Maak gewoon consoles en een handheld.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat ook maar verder heb ik er nooit een opgehad. Niet lang is niet comfortabel met bril
goede sony handheld... zou ik zo kopenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Verspeelde energie in die markt. Maak gewoon consoles en een handheld.
Oh ja en games, geen remakes en remasters @:Pheno.
Heb gelukkig geen last van motion sickness, dus dat moet geen probleem zijn.quote:
Steam Deck heeft eigenlijk voor mij dat gat wel opgevangen. Echt zo dom van SOONY. Als ze gewoon alle PS1-PS4 games erop draaiend krijgen en nieuwe gamesquote:Op maandag 18 maart 2024 19:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
goede sony handheld... zou ik zo kopen
Ik heb het al bij de far cry games dat ik soms motion sick wordquote:Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb gelukkig geen last van motion sickness, dus dat moet geen probleem zijn.
Heb verder nog nooit een VR bril opgehad, lijkt mij wel een ontzettend toffe ervaring om zelf in een een game zitten.
Maar 600 is mij gewoon te gortig.
Sony emmer ernaastquote:Op maandag 18 maart 2024 19:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb het al bij de far cry games dat ik soms motion sick word
Je heb van die alternatieven die ook al de switch games makkelijk spelenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Steam Deck heeft eigenlijk voor mij dat gat wel opgevangen. Echt zo dom van SOONY. Als ze gewoon alle PS1-PS4 games erop draaiend krijgen en nieuwe games
De mogelijkheden van PC handhelds zijn wel enorm. Nul spijt van mijn aankoop. Flink wat PS3/360-gen games gewoon aan het spelen met de pc-versie zoals Arkham Orgins. PS3-versie is alleen via PS Cloud shit te doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je heb van die alternatieven die ook al de switch games makkelijk spelen
Whut?quote:
dan maar gewoon pcvr spelen en het uit zettenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:04 schreef Friday12 het volgende:
Weet je wat ik zo irritant vind aan VR games.. Dat je van die zwevende handen ziet
Ik dacht een mod voor Duke Nukemquote:Op maandag 18 maart 2024 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de mensen met motion sickness
Met een Sony Bucket voor 399 euro
Ik vind ze nog wel wat duur die handhelds maar ik heb yuzu op de pc ( die net gestopt is sukkels) echt een goed dingquote:Op maandag 18 maart 2024 19:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
De mogelijkheden van PC handhelds zijn wel enorm. Nul spijt van mijn aankoop. Flink wat PS3/360-gen games gewoon aan het spelen met de pc-versie zoals Arkham Orgins. PS3-versie is alleen via PS Cloud shit te doen.
Nou ja ik zou het wel weten als ik SOONY was. Deze markt kan je nu makkelijk betreden. PS Portal verkoopt ook goed voor wat het is![]()
Dat klinkt meer als een apple glass en bucket comboquote:Op maandag 18 maart 2024 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de mensen met motion sickness
Met een Sony Bucket voor 399 euro
quote:Op maandag 18 maart 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht een mod voor Duke Nukem
*koopt glazensets en fruit stickersquote:Op maandag 18 maart 2024 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een apple glass en bucket combo
De Remaster zat toch ooit gratis bij PS Plus?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:50 schreef Friday12 het volgende:
Waarom is last of us remastered zo duur? wtf
Nee bedoelde idd TLoU1. 70 eurosquote:Op maandag 18 maart 2024 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
Of bedoel je de Remake?
Als je origineel van TLOU2 hebt (digitaal of fysiek), dan kun je hem voor 10 euro upgraden naar de de Remake.
Werkt blijkbaar niet voor TLOU1.
Rond de 43 euro met Black Friday gehaaldquote:Op maandag 18 maart 2024 20:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee bedoelde idd TLoU1. 70 euros![]()
Binnekort ff marktplaats op
Ik denk zal wel 20euro zijn en die ga ik ff opnieuw spelen op de ps5quote:Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Rond de 43 euro met Black Friday gehaald
Drie keer gehaald rond de 45 euroquote:Op maandag 18 maart 2024 20:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk zal wel 20euro zijn en die ga ik ff opnieuw spelen op de ps5
Zag ook dat ze uncharted hadden op de PS5 nu en die is wel 30quote:Op maandag 18 maart 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Drie keer gehaald rond de 45 euro
PS3
PS4
PS5
Dat is echt een soort van port met minimale aanpassingen net als TLOU Part 2.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zag ook dat ze uncharted hadden op de PS5 nu en die is wel 30
Ok had er nog niet echt naar gekekenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is echt een soort van port met minimale aanpassingen net als TLOU Part 2.
Part 1 is meer een remake.
Daar kun je 10 euro upgrades voor betalen net als AC Japan.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok had er nog niet echt naar gekeken
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar kun je 10 euro upgrades voor betalen net als AC Japan.
Voor de 10 euro zijn het allemaal prima upgrades. Part 1 is meer voor de fans en nieuwkomers.quote:
Moet zeggen dat het verschil met TLOU remaster wel heel erg groot isquote:
Voor hoeveel? Ik wil hem voor rond de 20 euro wel halen met die PS5-update.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:29 schreef Friday12 het volgende:
Nu net Red Dead remaster gekocht. Vroeger was ik bijna klaar toen was mijn savegame corrupted
Bij bolquote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Ik wil hem voor rond de 20 euro wel halen met die PS5-update.
Zulke game moet je gewoon op de PC halen en dan een speedpatch installerenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:29 schreef Friday12 het volgende:
Nu net Red Dead remaster gekocht. Vroeger was ik bijna klaar toen was mijn savegame corrupted
Rdr1 is niet op de pcquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zulke game moet je gewoon op de PC halen en dan een speedpatch installeren
het is een ps3/360/switch game, doe een beetje creatief en je speelt m zo op de pc. MET speedpatchesquote:
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps5 pro announced.
Zat er wel in natuurlijk.
Bij de ps4 had ik echt het idee dat die aan zijn limiet zat en de pro variant een nodige upgrade was ivm geluid/60 fps.
Voor de ps5 pro zie ik minder toegevoegde waarde op dit moment.
Bloodborne 60fpsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:10 schreef DKUp het volgende:
Nog niet officieel, dit is een lek. Upscale techniek gaat het grootste pluspunt zijn. Veel meer games daardoor in 60fps met grafisch vooruitgang.
Ik verwacht enorm veel updates/patches van de games welke al een tijd uit zijn.
Ben wel benieuwd naar GTA VI, Star Wars Outlaws en het echte AC JAPAN![]()
Er schijnt een remake of remaster in de maak te zijn. Alleen wachten ze vermoedelijk op de PS6.quote:
Dat nieuws geloof ik al niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er schijnt een remake of remaster in de maak te zijn. Alleen wachten ze vermoedelijk op de PS6.
Oh ooit zal het wel komen, maar ja er is nu een overkill aan Souls games en kloons. Echt veel te veelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat nieuws geloof ik al niet meer
Eens wel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ooit zal het wel komen, maar ja er is nu een overkill aan Souls games en kloons. Echt veel te veel![]()
Laat het even rusten.
die sla ik over tenzij mijn ps5 sterftquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps5 pro announced.
Zat er wel in natuurlijk.
Bij de ps4 had ik echt het idee dat die aan zijn limiet zat en de pro variant een nodige upgrade was ivm geluid/60 fps.
Voor de ps5 pro zie ik minder toegevoegde waarde op dit moment.
De enige console wat hier werkelijk meerdere keren per week aangaat….quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS5 pro is wel het laatste wat ik zal kopen
Dit ja. PS5 Pro dag 1 sowieso.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
De enige console wat hier werkelijk meerdere keren per dag aangaat….
De teringquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
Afstoffen was teveel moeite blijkbaar
Ps4
¤ 150,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Wellicht interessant voor archeologenquote:
van de week zag ik er eentje die gewoon water ringen erop had staan. Hoe danquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
Afstoffen was teveel moeite blijkbaar
Ps4
¤ 150,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van de week zag ik er eentje die gewoon water ringen erop had staan. Hoe dan
Af en toe zte je gewoon je redbulletje er op jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van de week zag ik er eentje die gewoon water ringen erop had staan. Hoe dan
Of als onderzetter op je console.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Friday12 het volgende:
Als je ps4 games wil kopen op marktplaats is fifa wel echt pure tyfus trouwens. Flikker die shit gewoon in de kliko ofzo
Wordt op de PS5 wel een uitdaging om dat netjes te houdenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af en toe zte je gewoon je redbulletje er op ja
Dat verklaart dan de vorm eindelijk! Geen dienblad meer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wordt op de PS5 wel een uitdaging om dat netjes te houden
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat verklaart dan de vorm eindelijk! Geen dienblad meer.
250quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)555841-playstation-4
Kijk deze dan@:StateOfMind @:Ang3l
Is nog in goede staat"quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
Hij staat nog welquote:
Ik had hem gekocht toevallig een maand of 2 terug, in de eerste instantie een leuke setup, leuke combat.quote:
Godskolere 😱quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef Friday12 het volgende:
Ik ben van mening dat spullen er zijn om gebruikt te worden maar dit is wel echt overdrevenquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik snap niet hoe sommigen zo slecht met hun spullen om gaan.
Ik ben altijd extreem zuinig op mijn spullen.
Maar een ps4 als je die gebruikt. Dan kan er toch ook vrijwel niks kapot gaanquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat spullen er zijn om gebruikt te worden maar dit is wel echt overdreven
Die laatste PS4 ziet eruit alsof die een Ruzzische raketaanval heeft overleefdquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar een ps4 als je die gebruikt. Dan kan er toch ook vrijwel niks kapot gaanDat ding staat ergens enige wanneer je het aanraakt is wanneer je er een disc in moet doen
De originele PlayStation staat nog ergens bij mijn ouders.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb nog een ps1 staan, dat ding is alleen stoffig geworden en die heb ik jaren als kind gebruikt.
Zo ver ga ik dan weer niet, ze gaan gewoon naar zolder.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die laatste PS4 ziet eruit alsof die een Ruzzische raketaanval heeft overleefd
Wil niet weten wat daarmee gebeurd is.
Kijk, dat ie stoffig wordt als ie langere tijd niet gebruikt wordt, dat kan ik nog snappen.
Maar zelfs dan stof je die regelmatig af.
Ik ga persoonlijk zelfs zo ver dat de console die ik de console die ik op dat moment langdurig niet gebruik (ik heb de PS5 en de Series X) afdek met een doekje
Nice, de originele playstation was mijn eerste console ooit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De originele PlayStation staat nog ergens bij mijn ouders.
Met de Commodore 64 en de Amiga 500
Of de controller op moet laden, en dan kan ik me nog wel eens voorstellen dat er iemand struikelt en BAM dat ding uit de kast flikkert of zoquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar een ps4 als je die gebruikt. Dan kan er toch ook vrijwel niks kapot gaanDat ding staat ergens enige wanneer je het aanraakt is wanneer je er een disc in moet doen
Ik de 2 en 3 en 4, en die zijn allemaal idd nog in prima staat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb nog een ps1 staan, dat ding is alleen stoffig geworden en die heb ik jaren als kind gebruikt.
#viesdik 😱quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Enige dat stuk is is de dans mat van dance dance revolution.
Yepquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen wie heeft er zin in dragons dogma 2
Morgenmiddag 16:00 reviews.quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen wie heeft er zin in dragons dogma 2
oh vet, wist niet eens dat die bestondenquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik de 2 en 3 en 4, en die zijn allemaal idd nog in prima staat.
Enige dat stuk is is de dans mat van dance dance revolution.
Die PS2 was zo pretty, aqua blue
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat een limited edition of zo, destijdsquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh vet, wist niet eens dat die bestonden
Klopt! Ik had even niet door dat het al woensdag is.quote:
Heb ik die ook nog liggen maar aangezien 2 eraan komt denk ik dat ik de eerste gewoon skip.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
Paar maanden terug Dragons Dogma Dark Arisen nog eens opgestart.
Schijnt voor het verhaal ook niet uit te makenquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt! Ik had even niet door dat het al woensdag is.
[..]
Heb ik die ook nog liggen maar aangezien 2 eraan komt denk ik dat ik de eerste gewoon skip.
Misschien de setting.quote:
Het is een wrpg inderdaad, maar het is nog altijd clunky en ouderwets.quote:Heb volgens mij alleen destijds de demo van deel 1 gespeeld en die vond ik erg clunky.
Is het fantasy RPG a la dragon age en baldur's gate met classes en magie en zo?
Bij PS Plus Extra is Dragons Dogma Dark Arisen te spelen, de PS4 remaster van de PS3 versie, met alle dlc.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er leuk aan Dragons Dogma?
Heb volgens mij alleen destijds de demo van deel 1 gespeeld en die vond ik erg clunky.
Ik haat chocobo'squote:
Die ik nou hebben hebben turboboost boven het waterquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat chocobo's
En moogles
Sorry.
En die stomme cactuars ook.
kupo?!quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat chocobo's
En moogles
Sorry.
Kupo!quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat chocobo's
En moogles
Sorry.
Stinkende ademquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:28 schreef Evangelion het volgende:
Hoort wel bij FF allemaal
Tonberry
Marlboro
Behemoth
Het heeft draken. Is genoeg reden voor mijquote:Op woensdag 20 maart 2024 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat is er leuk aan Dragons Dogma?
Heb volgens mij alleen destijds de demo van deel 1 gespeeld en die vond ik erg clunky.
Oeh nice. Game gaat op de wishlist want ik wacht wel op de Pro console.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
FightingCowboyGOD heeft sinds Elden Ring niet meer zoveel plezier in een action rpg gehad als nu met DD2.
Top notch combat.
@:Drankster
Volgens mij zat de eerste ooit op ps+. Wel eens opgestart maar nooit echt ver.in gegaan geloof ik.quote:
Performance kun je fixen een shit game niet haha. Dus komt wel goedquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks wat tekortkomingen (oa performance) is men toch enthousiast over de game.
Vanmiddag de lokale Intertoys gebeld en een exemplaar gereserveerd
Klopt ja, eind vorig jaar aan PS Plus Extra toegevoegd, dus nu nog speelbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij zat de eerste ooit op ps+. Wel eens opgestart maar nooit echt ver.in gegaan geloof ik.
Een enorme berg nieuwe side quests en zulks is nu opeens beschikbaar gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 12 nu met Rebirth.
Aan de ene kant het gevoel dat het nu langzaam richting einde gaat.
Maar tegelijkertijd ook het gevoel dat het nog lang niet is afgelopen
Heb je platinum?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef RaXz het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld met 55 uur op de teller, erg leuk spel ondanks de Ubisoft achtige open wereld.
Weet ik, maar ik vind t zo "cutesy".quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:28 schreef Evangelion het volgende:
Hoort wel bij FF allemaal
Tonberry
Marlboro
Behemoth
Ik was niet aan het trollenquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die jongen doet het expres elke keer.
Mooie timingquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef RaXz het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld met 55 uur op de teller, erg leuk spel ondanks de Ubisoft achtige open wereld.
Ik ben nu klaar voor Dragon's Dogma 2, ik hoor er al veel goede dingen over afgezien van de performance. En geen Ubisoft open wereld, dat mag ook wel weer een keer.
Wat raar, als er nog een deel 3 moet komenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Maar tegelijkertijd ook het gevoel dat het nog lang niet is afgelopen
Gheghequote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat raar, als er nog een deel 3 moet komen
Waarom Ishin niet?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef Rijst het volgende:
Platinum behaald voor Like a Dragon Infinite Wealth.
Ben nu helemaal bij met de RGG games.
Yakuza 0
Yakuza Kiwami
Yakuza Kiwami 2
Yakuza 3
Yakuza 4
Yakuza 5
Yakuza 6
Yakuza 7 LaD
Like a dragon Infinite Wealth
Judgment
Lost Judgment
Alleen Kenshan, Ishin en Dead Souls niet gespeeld. Maar ga ik ook niet doen tenzij ze de laatste gaan remaken/remasteren.
Weet niet wat ik nu moet spelen. Zoveel opties
IX heeft tevens de mooiste character ontwikkeling met Vivi de black mage. Steiner is wel beetje slapstick, die snap ik wel. IX is mijns inziens ook echt niet chibi zoals FF Worlds.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet aan het trollen
Maar dit is dus ook de reden waarom ik die FF worlds (heette ie zo?) niet leuk vond. Ik hou wel van t fantasy aspect van de reeks, maar niet zo van de chibi/cutesy aspecten zoals de Moogles en die giechelmeisjes. Geef me mooie summons, epic fighters en mooie verhalen, niet "Hihihi, Haaaaai ik heb dikke tieten en ik mep je!"
FF9 is vooral de "schattigste" meest cartoony uit de reeks, dus die heb ik nooit kunnen waarderen. Die slaptick ridder en zo
Ik snap dat t een onderdele is van FF, en zelfs van vele JRPG.
En ik stoor me er niet genoeg aan, aagezien ik de rest wel leuk vind.
Misschien later als deze in de aanbieding of bij het playstation abbo zit. Ben voorlopig een beetje Yakuza moe.quote:
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien later als deze in de aanbieding of bij het playstation abbo zit. Ben voorlopig een beetje Yakuza moe.
Oh ik ben vergeten Like a Dragon Gaiden te benoemen! Best final + ending ever!
Gedateerd misschien wel, maar ergens is die charme van Yakuza voor mij niet te weerstaanquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3, 4 en 5 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.
De graphics van Kiwami 2 zijn echt peak. Ook de tofste antagonist van de hele franchise zit hier in. De stap van Kiwami 2 naar 3 is echt rough. Karakters lopen als minecraft en het eerste deel van het verhaal is super traag. Als je zover bent raad ik je aan om dit deel op easy te spelen omdat de combat echt tering slecht is. Deel 3 is relatief kort gelukkig. 4 is wel iets beter gelukkig met belangrijke nieuwe characters. 5 is kwa engine hetzelfde als 0.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.
TN moet weer een Ninja Gaiden gaan maken zoals Itagaki dat deed met Black.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
Ronin
Metacritic (76)
Opencritic (76)
Big oof
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
Ronin
Metacritic (76)
Opencritic (76)
Big oof
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ronin is wederom een middelmatige game van Team Ninja. Combat is vooral op één knop drukken, animaties zien er niet uit (dat paard) en er zijn PS4 games die er beter uit zien dan deze PS5 console exclusive. Veel stappen terug ipv voorruit. De Team Ninja van Nioh 2 is niet meer.
Als je een samurai game wil spelen dan kan je beter Sekiro of Like a Dragon Ishin kopen.
Nee, het grote aantal collectibles weerhield mij ervan om platinum te halen. Het is evengoed wel een spel om dat wel te doen, legends mode heb ik nog geeneens aangeraakt.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Gaaf, een kleine Dark Souls referentie![]()
Chapter 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar deed het mij iig meteen aan denken
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Chapter 12Zoals je het beschrijft klinkt het heel bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar deed het mij iig meteen aan denken
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door StateOfMind op 21-03-2024 18:52:36 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
[ Bericht 42% gewijzigd door StateOfMind op 21-03-2024 18:52:50 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Het is een oeroude game uit 1997 in principequote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, verrassingen iig. Niet iedereen kan 24/7 gamen om die voor te zijn
gewoon doorgaan met de tenen en die aparte controllerquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is een oeroude game uit 1997 in principe
Ik kan helaas ook niet 24/7 gamen.
Een uur of 2-3 hooguit op een dag, meer laten mijn handen niet meer toe
Dan klinkt dit wel ambitieusquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan helaas ook niet 24/7 gamen.
Een uur of 2-3 hooguit op een dag, meer laten mijn handen niet meer toe
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie timing
Ik hoop vandaag iig het verhaal uit te spelen van Rebirth voordat ik morgen aan DD2 begin.
Ik dacht bijna aan het einde te zijn, maar dat bleek dus verre vanquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan klinkt dit wel ambitieus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |