Oeh nice. Game gaat op de wishlist want ik wacht wel op de Pro console.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
FightingCowboyGOD heeft sinds Elden Ring niet meer zoveel plezier in een action rpg gehad als nu met DD2.
Top notch combat.
@:Drankster
Volgens mij zat de eerste ooit op ps+. Wel eens opgestart maar nooit echt ver.in gegaan geloof ik.quote:
Performance kun je fixen een shit game niet haha. Dus komt wel goedquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks wat tekortkomingen (oa performance) is men toch enthousiast over de game.
Vanmiddag de lokale Intertoys gebeld en een exemplaar gereserveerd
Klopt ja, eind vorig jaar aan PS Plus Extra toegevoegd, dus nu nog speelbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij zat de eerste ooit op ps+. Wel eens opgestart maar nooit echt ver.in gegaan geloof ik.
Een enorme berg nieuwe side quests en zulks is nu opeens beschikbaar gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 12 nu met Rebirth.
Aan de ene kant het gevoel dat het nu langzaam richting einde gaat.
Maar tegelijkertijd ook het gevoel dat het nog lang niet is afgelopen
Heb je platinum?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef RaXz het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld met 55 uur op de teller, erg leuk spel ondanks de Ubisoft achtige open wereld.
Weet ik, maar ik vind t zo "cutesy".quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:28 schreef Evangelion het volgende:
Hoort wel bij FF allemaal
Tonberry
Marlboro
Behemoth
Ik was niet aan het trollenquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die jongen doet het expres elke keer.
Mooie timingquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef RaXz het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld met 55 uur op de teller, erg leuk spel ondanks de Ubisoft achtige open wereld.
Ik ben nu klaar voor Dragon's Dogma 2, ik hoor er al veel goede dingen over afgezien van de performance. En geen Ubisoft open wereld, dat mag ook wel weer een keer.
Wat raar, als er nog een deel 3 moet komenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Maar tegelijkertijd ook het gevoel dat het nog lang niet is afgelopen
Gheghequote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat raar, als er nog een deel 3 moet komen
Waarom Ishin niet?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef Rijst het volgende:
Platinum behaald voor Like a Dragon Infinite Wealth.
Ben nu helemaal bij met de RGG games.
Yakuza 0
Yakuza Kiwami
Yakuza Kiwami 2
Yakuza 3
Yakuza 4
Yakuza 5
Yakuza 6
Yakuza 7 LaD
Like a dragon Infinite Wealth
Judgment
Lost Judgment
Alleen Kenshan, Ishin en Dead Souls niet gespeeld. Maar ga ik ook niet doen tenzij ze de laatste gaan remaken/remasteren.
Weet niet wat ik nu moet spelen. Zoveel opties
IX heeft tevens de mooiste character ontwikkeling met Vivi de black mage. Steiner is wel beetje slapstick, die snap ik wel. IX is mijns inziens ook echt niet chibi zoals FF Worlds.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet aan het trollen
Maar dit is dus ook de reden waarom ik die FF worlds (heette ie zo?) niet leuk vond. Ik hou wel van t fantasy aspect van de reeks, maar niet zo van de chibi/cutesy aspecten zoals de Moogles en die giechelmeisjes. Geef me mooie summons, epic fighters en mooie verhalen, niet "Hihihi, Haaaaai ik heb dikke tieten en ik mep je!"
FF9 is vooral de "schattigste" meest cartoony uit de reeks, dus die heb ik nooit kunnen waarderen. Die slaptick ridder en zo
Ik snap dat t een onderdele is van FF, en zelfs van vele JRPG.
En ik stoor me er niet genoeg aan, aagezien ik de rest wel leuk vind.
Misschien later als deze in de aanbieding of bij het playstation abbo zit. Ben voorlopig een beetje Yakuza moe.quote:
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien later als deze in de aanbieding of bij het playstation abbo zit. Ben voorlopig een beetje Yakuza moe.
Oh ik ben vergeten Like a Dragon Gaiden te benoemen! Best final + ending ever!
Gedateerd misschien wel, maar ergens is die charme van Yakuza voor mij niet te weerstaanquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3, 4 en 5 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.
De graphics van Kiwami 2 zijn echt peak. Ook de tofste antagonist van de hele franchise zit hier in. De stap van Kiwami 2 naar 3 is echt rough. Karakters lopen als minecraft en het eerste deel van het verhaal is super traag. Als je zover bent raad ik je aan om dit deel op easy te spelen omdat de combat echt tering slecht is. Deel 3 is relatief kort gelukkig. 4 is wel iets beter gelukkig met belangrijke nieuwe characters. 5 is kwa engine hetzelfde als 0.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.
TN moet weer een Ninja Gaiden gaan maken zoals Itagaki dat deed met Black.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
Ronin
Metacritic (76)
Opencritic (76)
Big oof
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
Ronin
Metacritic (76)
Opencritic (76)
Big oof
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ronin is wederom een middelmatige game van Team Ninja. Combat is vooral op één knop drukken, animaties zien er niet uit (dat paard) en er zijn PS4 games die er beter uit zien dan deze PS5 console exclusive. Veel stappen terug ipv voorruit. De Team Ninja van Nioh 2 is niet meer.
Als je een samurai game wil spelen dan kan je beter Sekiro of Like a Dragon Ishin kopen.
Nee, het grote aantal collectibles weerhield mij ervan om platinum te halen. Het is evengoed wel een spel om dat wel te doen, legends mode heb ik nog geeneens aangeraakt.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Gaaf, een kleine Dark Souls referentie![]()
Chapter 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar deed het mij iig meteen aan denken
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Chapter 12Zoals je het beschrijft klinkt het heel bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar deed het mij iig meteen aan denken
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door StateOfMind op 21-03-2024 18:52:36 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door StateOfMind op 21-03-2024 18:52:50 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Het is een oeroude game uit 1997 in principequote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, verrassingen iig. Niet iedereen kan 24/7 gamen om die voor te zijn
gewoon doorgaan met de tenen en die aparte controllerquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is een oeroude game uit 1997 in principe
Ik kan helaas ook niet 24/7 gamen.
Een uur of 2-3 hooguit op een dag, meer laten mijn handen niet meer toe
Dan klinkt dit wel ambitieusquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan helaas ook niet 24/7 gamen.
Een uur of 2-3 hooguit op een dag, meer laten mijn handen niet meer toe
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie timing
Ik hoop vandaag iig het verhaal uit te spelen van Rebirth voordat ik morgen aan DD2 begin.
Ik dacht bijna aan het einde te zijn, maar dat bleek dus verre vanquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan klinkt dit wel ambitieus
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |