Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien later als deze in de aanbieding of bij het playstation abbo zit. Ben voorlopig een beetje Yakuza moe.
Oh ik ben vergeten Like a Dragon Gaiden te benoemen! Best final + ending ever!

Gedateerd misschien wel, maar ergens is die charme van Yakuza voor mij niet te weerstaanquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3, 4 en 5 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.

De graphics van Kiwami 2 zijn echt peak. Ook de tofste antagonist van de hele franchise zit hier in. De stap van Kiwami 2 naar 3 is echt rough. Karakters lopen als minecraft en het eerste deel van het verhaal is super traag. Als je zover bent raad ik je aan om dit deel op easy te spelen omdat de combat echt tering slecht is. Deel 3 is relatief kort gelukkig. 4 is wel iets beter gelukkig met belangrijke nieuwe characters. 5 is kwa engine hetzelfde als 0.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Haha okay sick. Ik heb na Kiwami direct 0 gespeeld en toen gelijk door naar Kiwami 2 maar het was echt te veel gekke Japanse gekkigheid in een korte tijd. Binnenkort Kiwami 2 maar eens starten. 3 ook een keer opgestart maar dat is me wel te gedateerd hoor. Ga van Kiwami 2 naar 7 denk ik.

TN moet weer een Ninja Gaiden gaan maken zoals Itagaki dat deed met Black.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
Ronin
Metacritic (76)
Opencritic (76)
Big oof

quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
Ronin
Metacritic (76)
Opencritic (76)
Big oof
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ronin is wederom een middelmatige game van Team Ninja. Combat is vooral op één knop drukken, animaties zien er niet uit (dat paard) en er zijn PS4 games die er beter uit zien dan deze PS5 console exclusive. Veel stappen terug ipv voorruit. De Team Ninja van Nioh 2 is niet meer.
Als je een samurai game wil spelen dan kan je beter Sekiro of Like a Dragon Ishin kopen.

Nee, het grote aantal collectibles weerhield mij ervan om platinum te halen. Het is evengoed wel een spel om dat wel te doen, legends mode heb ik nog geeneens aangeraakt.quote:

Wat dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Gaaf, een kleine Dark Souls referentie

Chapter 12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar deed het mij iig meteen aan denken Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.

quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Chapter 12Zoals je het beschrijft klinkt het heel bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar deed het mij iig meteen aan denken "They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door StateOfMind op 21-03-2024 18:52:36 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door StateOfMind op 21-03-2024 18:52:50 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.

Het is een oeroude game uit 1997 in principequote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, verrassingen iig. Niet iedereen kan 24/7 gamen om die voor te zijn

gewoon doorgaan met de tenen en die aparte controllerquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is een oeroude game uit 1997 in principe
Ik kan helaas ook niet 24/7 gamen.
Een uur of 2-3 hooguit op een dag, meer laten mijn handen niet meer toe

Dan klinkt dit wel ambitieusquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan helaas ook niet 24/7 gamen.
Een uur of 2-3 hooguit op een dag, meer laten mijn handen niet meer toe

quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie timing
Ik hoop vandaag iig het verhaal uit te spelen van Rebirth voordat ik morgen aan DD2 begin.

Ik dacht bijna aan het einde te zijn, maar dat bleek dus verre vanquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dan klinkt dit wel ambitieus
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |