Oeh nice. Game gaat op de wishlist want ik wacht wel op de Pro console.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:31 schreef StateOfMind het volgende:
FightingCowboyGOD heeft sinds Elden Ring niet meer zoveel plezier in een action rpg gehad als nu met DD2.
Top notch combat.
@:Drankster
Volgens mij zat de eerste ooit op ps+. Wel eens opgestart maar nooit echt ver.in gegaan geloof ik.quote:
Performance kun je fixen een shit game niet haha. Dus komt wel goedquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks wat tekortkomingen (oa performance) is men toch enthousiast over de game.
Vanmiddag de lokale Intertoys gebeld en een exemplaar gereserveerd
Klopt ja, eind vorig jaar aan PS Plus Extra toegevoegd, dus nu nog speelbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij zat de eerste ooit op ps+. Wel eens opgestart maar nooit echt ver.in gegaan geloof ik.
Een enorme berg nieuwe side quests en zulks is nu opeens beschikbaar gekomenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Chapter 12 nu met Rebirth.
Aan de ene kant het gevoel dat het nu langzaam richting einde gaat.
Maar tegelijkertijd ook het gevoel dat het nog lang niet is afgelopen
Heb je platinum?quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef RaXz het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld met 55 uur op de teller, erg leuk spel ondanks de Ubisoft achtige open wereld.
Weet ik, maar ik vind t zo "cutesy".quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:28 schreef Evangelion het volgende:
Hoort wel bij FF allemaal
Tonberry
Marlboro
Behemoth
Ik was niet aan het trollenquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die jongen doet het expres elke keer.
Mooie timingquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:24 schreef RaXz het volgende:
Ghost of Tsushima uitgespeeld met 55 uur op de teller, erg leuk spel ondanks de Ubisoft achtige open wereld.
Ik ben nu klaar voor Dragon's Dogma 2, ik hoor er al veel goede dingen over afgezien van de performance. En geen Ubisoft open wereld, dat mag ook wel weer een keer.
Wat raar, als er nog een deel 3 moet komenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Maar tegelijkertijd ook het gevoel dat het nog lang niet is afgelopen
Gheghequote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat raar, als er nog een deel 3 moet komen
Waarom Ishin niet?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef Rijst het volgende:
Platinum behaald voor Like a Dragon Infinite Wealth.
Ben nu helemaal bij met de RGG games.
Yakuza 0
Yakuza Kiwami
Yakuza Kiwami 2
Yakuza 3
Yakuza 4
Yakuza 5
Yakuza 6
Yakuza 7 LaD
Like a dragon Infinite Wealth
Judgment
Lost Judgment
Alleen Kenshan, Ishin en Dead Souls niet gespeeld. Maar ga ik ook niet doen tenzij ze de laatste gaan remaken/remasteren.
Weet niet wat ik nu moet spelen. Zoveel opties
IX heeft tevens de mooiste character ontwikkeling met Vivi de black mage. Steiner is wel beetje slapstick, die snap ik wel. IX is mijns inziens ook echt niet chibi zoals FF Worlds.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was niet aan het trollen
Maar dit is dus ook de reden waarom ik die FF worlds (heette ie zo?) niet leuk vond. Ik hou wel van t fantasy aspect van de reeks, maar niet zo van de chibi/cutesy aspecten zoals de Moogles en die giechelmeisjes. Geef me mooie summons, epic fighters en mooie verhalen, niet "Hihihi, Haaaaai ik heb dikke tieten en ik mep je!"
FF9 is vooral de "schattigste" meest cartoony uit de reeks, dus die heb ik nooit kunnen waarderen. Die slaptick ridder en zo
Ik snap dat t een onderdele is van FF, en zelfs van vele JRPG.
En ik stoor me er niet genoeg aan, aagezien ik de rest wel leuk vind.
Misschien later als deze in de aanbieding of bij het playstation abbo zit. Ben voorlopig een beetje Yakuza moe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |