SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Rebirth schijnt idd tof te zijn, naar verluidtquote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Strayed Lights op esy gezet voor sommige gevechten. Wil er vanaf zijn
Het ziet er mooi uit, en t is een uniek gevecht systeem, maar dat systeme is niks voor bij.
Het is volledig parry-focussed, en als ik iets nooit die in gevechten is het wel parryKlote timing steeds.
Misschien hierna maar eens... mwa, rebirth of zo. Kweetnie.
Hoezo misschien?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Strayed Lights op esy gezet voor sommige gevechten. Wil er vanaf zijn
Het ziet er mooi uit, en t is een uniek gevecht systeem, maar dat systeme is niks voor bij.
Het is volledig parry-focussed, en als ik iets nooit die in gevechten is het wel parryKlote timing steeds.
Misschien hierna maar eens... mwa, rebirth of zo. Kweetnie.
met zo een username zou ik final fantasy XIV eens proberenquote:Op zondag 10 maart 2024 20:51 schreef LXIV het volgende:
Ik heb sinds de Amiga niet meer gegamed, maar heb nu een ps5 met vr-bril voor mijn kinderen gekocht. En zelf ook geprobeerd natuurlijk met resident evil 4. Ben nu bij chapter 14. Holy shit. Wat een avontuur! En wat een verschil met 1990!! Het is zo echt en spannend, je weet dat het nep is maar je lichaam en brein reageren zo niet!
Opgestart, UI/HUD gezien en direct verwijderd.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef wdn het volgende:
[..]
met zo een username zou ik final fantasy XIV eens proberen
Beste ooit. Gameplay > graphicsquote:Op maandag 11 maart 2024 13:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Opgestart, UI/HUD gezien en direct verwijderd.
[ afbeelding ]
Valt mee.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rebirth schijnt idd tof te zijn, naar verluidt
@:wdn
Top Spin was zo top. Hoop echt dat het goed gaat zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:02 schreef Slobeend het volgende:
Zijn jullie ook hyped voor Topspin 2k25?
ja krijgt je zometeenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:54 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag die buggy's net buiten Corel Prison staan, maar er nog (niet) mee kunnen rijden?
Bedoelde jij die @:wdn?
Wacht maar tot je bij Cosmo Canyon (Red's achtergrond) komtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een intens triest verhaal, van Barret's achtergrond
Ben benieuwd.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Cosmo Canyon (Red's achtergrond) komt
(ik heb het alleen het origineel gespeeld, geen idee of dat in Rebirth zit)
Dat dacht je maar.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
Gold Saucer was apart zeg maar.
Rare vreemde locatie die totaal uit de toon valt bij de rest van de game.
Was gelukkig maar kort.
Net genoeg minigames gespeeld om voor alle party members een manuscript te kopen.
Ik stond op het punt aan die vanillebo race te beginnen merk Pico.
Straks verder.
Dan is ie veel leuker dan deel 1? Want die vond ik "mwa".quote:Op maandag 11 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus dit alles is volledig nieuw voor mij.
Deze game is echt een parel met de hoofdletter P
Tof verhaal, toffe combat, serieuze zaken worden afgewisseld met humor, geweldige interactie tussen de party members, goede pacing, leuke interessante side quests en activiteiten, een enorme afwisselende wereld (zit nu pas in de 3e regio van de als het goed is 6).
Normaliter ben ik na een uur of 40 in een game toe aan een kleine pauze, en wissel ik even af met een andere game, om later terug te keren.
Maar hier wil ik gewoon blijven doorgaan.
Het enige wat mij regelmatig noodgedwongen doet stoppen zijn mijn gewrichten.
Zojuist de buggy vrijgespeeld
@:Ang3l![]()
In het origineel vond ik het wel tof, even geen red de wereld etc etc, maar ineens wat afleiding en een happy world.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
Gold Saucer was apart zeg maar.
Rare vreemde locatie die totaal uit de toon valt bij de rest van de game.
Was gelukkig maar kort.
Net genoeg minigames gespeeld om voor alle party members een manuscript te kopen.
Ik stond op het punt aan die vanillebo race te beginnen merk Pico.
Straks verder.
Absoluutquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is ie veel leuker dan deel 1? Want die vond ik "mwa".
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:44 schreef 2dope het volgende:
Die character creator alvast releasen voor Dragon's Dogma 2 was een goed idee. Kwam net wat leipe creaties tegen:
[ afbeelding ]
Pikachu![]()
[ afbeelding ]
Lae'Zel!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:44 schreef 2dope het volgende:
Die character creator alvast releasen voor Dragon's Dogma 2 was een goed idee. Kwam net wat leipe creaties tegen:
[ afbeelding ]
Pikachu![]()
[ afbeelding ]
Ja die is echt goed gelukt. BG3 heeft zelf trouwens ook een hele sterke character editor.quote:
20 seconden met randomised characterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Wel tof gedaan ja.
Ik heb nooit zin om meer dan pakweg een minuut of 5 aan character creation te besteden.
Eigenlijk dit hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Maar ik heb dan ook het creatief vermogen van een zwerfkei
Volgens mij pas in NG+ in Nioh dacht ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Rise of the Ronin schijnt 3 moeilijkheidsgraden te krijgen.
Dat hadden de Nioh games en Wo Long niet toch?
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan parry en ben daar vreselijk slecht in, mede daardoor ben ik ook gestopt met Wo Long (en Sekiro).
Ik heb gasten door de hoogste moeilijkheidsgraad zien gaan alsof het niks was, en ik heb moeite met de 2e bossquote:
O ik kan daar wel echt lang in zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
20 seconden met randomised character
Het Team Ninja van Itagaki maakte nog steeds de beste games.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ronin is wederom een middelmatige game van Team Ninja. Combat is vooral op één knop drukken, animaties zien er niet uit (dat paard) en er zijn PS4 games die er beter uit zien dan deze PS5 console exclusive. Veel stappen terug ipv voorruit. De Team Ninja van Nioh 2 is niet meer.
Als je een samurai game wil spelen dan kan je beter Sekiro of Like a Dragon Ishin kopen.
Zo voelden ons oldie gamers zich bijde release van het origineel. Die kon ik toen ook niet neerleggen. Voor die tijd was die game echt mega groot qua wereld en content en alles.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus dit alles is volledig nieuw voor mij.
Deze game is echt een parel met de hoofdletter P
Tof verhaal, toffe combat, serieuze zaken worden afgewisseld met humor, geweldige interactie tussen de party members, goede pacing, leuke interessante side quests en activiteiten, een enorme afwisselende wereld (zit nu pas in de 3e regio van de als het goed is 6).
Normaliter ben ik na een uur of 40 in een game toe aan een kleine pauze, en wissel ik even af met een andere game, om later terug te keren.
Maar hier wil ik gewoon blijven doorgaan.
Het enige wat mij regelmatig noodgedwongen doet stoppen zijn mijn gewrichten.
Zojuist de buggy vrijgespeeld
@:Ang3l![]()
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zo voelden ons oldie gamers zich bijde release van het origineel. Die kon ik toen ook niet neerleggen. Voor die tijd was die game echt mega groot qua wereld en content en alles.
ZX spectrum en P2000quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het niet
Eye of the Beholder op een 386 kan ik me nog herinneren. Maar vooral een 10 jaar Ragnarok Online op de Koreaanse server (met de helft van de teksten in het engels en de rest was gokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het niet
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dat wordt dus een Sale of Marktplaats titel, wil hem sowieso wel spelen.
Dat ie minder moeilijk/wat toegankelijker is vind ik zelf niet zo'n groot punt eigenlijk.
Dat de rest wat middelmatig is wel.
Al zegt Cowboy wel dat de game am sich wel vermakelijk is, en dat vind ik het belangrijkste.
Ik heb met FF7 Rebirth alles weten te ontwijken online.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaan
alles wat RPG kijk ik niet online voor ik zelf speelquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaan
Begreep wel dat er elke keer bij het op en neer lopen in DD2 iets (nieuws) gebeurt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef wdn het volgende:
[..]
alles wat RPG kijk ik niet online voor ik zelf speel
Mijn volgorde is altijd: zelf spelen tot ik zie dat er iets belangrijks gebeurd (baas/nieuw hoofdstuk of zoiets) en dan kijk ik een play van Cowboy om te zien of ik iets belangrijks mis
Persona 3 reload heb ik steeds gedaan tussen 2 tartarus events: controle of de links ver genoeg waren tot dat moment.
Ik kies na Rebirth maar ben een fan van Japan dus mijn voorkeur nu is Ronin, Ik hoorde dat een een elden ring stijl game wordt. DD2 krijgt beperkte warp points dus wordt veel heen en weer lopen.
Ja een uur geleden. Moest helaas stoppen nu netquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
@:wdn bende gij al in de jungle gearriveerd?
Die 2 protorelics komen veel later pas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja een uur geleden. Moest helaas stoppen nu net
ik mis wel nog 2 protorelics in chapter 8
Even de mini games op pauze gezet. Moet nog 1500 voor de materia accessoire
Chocobo race is de leukste maar het is wel te weinig GP voor hoe lang het duurt. Die met die space fight vind ik maar niks. Voor de prijs per GP is het toch wel battle arena
je hebt niet de tekst gelezen van de npc? die zei: "ik kom er op terug"quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 2 protorelics komen veel later pas.
Heb me rot gezocht, toen even gegoogled of het een bug was, maar doe kun je veel later pas doen.
Ontzettend tof gebied dit
Nu je het zegt iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
je hebt niet de tekst gelezen van de npc? die zei: "ik kom er op terug"
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Die main quest in de reactor in de jungle![]()
![]()
![]()
![]()
Wat. Een. Game. dit
Absoluut de GotY 2024
Ga je zeker geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!
En, al binnen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!
Ben nu in zijn stadje aangekomenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Call me a noob, but RotR? waar staat die voor? Is er iets onder mijn radar doorgeschovenquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb met FF7 Rebirth alles weten te ontwijken online.
Heb gisteren wel meerdere preview videos gezien over RotR, waaronder die van het onvolprezen Fextralife, en vrijwel allemaal waren ze het erover eens dat het ondanks de grafische minpunten wel een hele vermakelijke game is.
Zat alleen tot aan gisteren te twijfelen welke ik eerst zou kopen (RotR of DD2), omdat ze beide op dezelfde dag uitkomen (wie verzint dat).
Ik neigde voorzichtig naar DD2, maar nu weet ik het zeker.
Rise of the roninquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Call me a noob, but RotR? waar staat die voor? Is er iets onder mijn radar doorgeschoven?
Die quest zojuist gedaanquote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb net Cosmo bereiktquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die quest zojuist gedaan
Die traan van Seto
Dat vliegen?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef wdn het volgende:
Dacht ik dat die andere minigames erg waren maar chocobo training 2 is helemaal {insert drieletterscheldwoord}
FF als franchise is onovertroffen maar Planescape Torment, Demon's Souls. Bloodborn, Eldenring zijn mijn top 4.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan wel zeggen dat deze game inmiddels op een stevige gedeelte 1e plaats staat voor wat betreft mijn favoriete game aller tijden (en ik game sinds de Commodore 64, al kan ik me ook nog vaag Pong herinneren, gespeeld op een Aristona beeldbuis televisie met hout fineer aan de randenen een afstandsbediening met draad
).
De andere game is uiteraard The Witcher 3
mini games worden niet beinvloedt door moeilijkheid setting?!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vliegen?
De eerste ging nog, de 2e faal ik hopeloos, zelfs als ik hem op easy zet
triggeredquote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef wdn het volgende:
Dacht ik dat die andere minigames erg waren maar chocobo training 2 is helemaal {insert drieletterscheldwoord}
Chocobo training 2 en 3 gelukt maar alleen level 1. Had er genoeg van.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
*zet PS5 aan
Gisteren tot aan de Gi (Jotine 😱 ) gekomen.
Dat lijkt me ook wel een interessant verhaal.
Bloodborne beste ooit. 🗣🗣🗣🗣quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef wdn het volgende:
[..]
FF als franchise is onovertroffen maar Planescape Torment, Demon's Souls. Bloodborn, Eldenring zijn mijn top 4.
Enige goede aan the witcher was de red baron quest. De rest was 1 bug fest: meteen de eerste keer dat je op je paard staat zakte beide karakters de grond in en staken alleen de hoofden net uit boven de grond.
[..]
mini games worden niet beinvloedt door moeilijkheid setting?!
Eerste heb ik perfect. Wapen is er 1 met x-x x-x x x als slots dus dat was mooi.
Maar de 2de kom ik niet eens in de buurt van de eerste rang
Tja een remaster van een PSP spin-off. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige mensen.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens, ik zag Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion staan voor 33 euro bij Nedgame.
De moeite waard of meh?
Met die Zweefchobo's natuurlijkquote:Op zondag 17 maart 2024 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen even kijken hoe ik daar moet komen, want waar ik naartoe wil is helemaal beneden en daar kan ik niet komen vanaf waar ik nu ben.
Ik kwam er niet doorheenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
Overigens, ik zag Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion staan voor 33 euro bij Nedgame.
De moeite waard of meh?
intel 6 meen ik zit ergens in het midden hoog. Die lukt me nog niet om te krijgenquote:
Sommige mensen vinden CoD geweldigquote:Op zondag 17 maart 2024 15:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tja een remaster van een PSP spin-off. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige mensen.
Ik speel AC Japan en luister constant naar gezeik van een oom.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden CoD geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |