Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
Dat wordt dus een Sale of Marktplaats titel, wil hem sowieso wel spelen.
Dat ie minder moeilijk/wat toegankelijker is vind ik zelf niet zo'n groot punt eigenlijk.
Dat de rest wat middelmatig is wel.
Al zegt Cowboy wel dat de game am sich wel vermakelijk is, en dat vind ik het belangrijkste.
Ik heb met FF7 Rebirth alles weten te ontwijken online.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaan
alles wat RPG kijk ik niet online voor ik zelf speelquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als een game vermakelijk is, dan is het al snel goed. Ik probeer reviews ook te mijden en ook op impressies af te gaan
Begreep wel dat er elke keer bij het op en neer lopen in DD2 iets (nieuws) gebeurt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:30 schreef wdn het volgende:
[..]
alles wat RPG kijk ik niet online voor ik zelf speel
Mijn volgorde is altijd: zelf spelen tot ik zie dat er iets belangrijks gebeurd (baas/nieuw hoofdstuk of zoiets) en dan kijk ik een play van Cowboy om te zien of ik iets belangrijks mis
Persona 3 reload heb ik steeds gedaan tussen 2 tartarus events: controle of de links ver genoeg waren tot dat moment.
Ik kies na Rebirth maar ben een fan van Japan dus mijn voorkeur nu is Ronin, Ik hoorde dat een een elden ring stijl game wordt. DD2 krijgt beperkte warp points dus wordt veel heen en weer lopen.
Ja een uur geleden. Moest helaas stoppen nu netquote:Op woensdag 13 maart 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
@:wdn bende gij al in de jungle gearriveerd?
Die 2 protorelics komen veel later pas.quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja een uur geleden. Moest helaas stoppen nu net
ik mis wel nog 2 protorelics in chapter 8
Even de mini games op pauze gezet. Moet nog 1500 voor de materia accessoire
Chocobo race is de leukste maar het is wel te weinig GP voor hoe lang het duurt. Die met die space fight vind ik maar niks. Voor de prijs per GP is het toch wel battle arena
je hebt niet de tekst gelezen van de npc? die zei: "ik kom er op terug"quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 2 protorelics komen veel later pas.
Heb me rot gezocht, toen even gegoogled of het een bug was, maar doe kun je veel later pas doen.
Ontzettend tof gebied dit
Nu je het zegt iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
je hebt niet de tekst gelezen van de npc? die zei: "ik kom er op terug"
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Die main quest in de reactor in de jungle![]()
![]()
![]()
![]()
Wat. Een. Game. dit
Absoluut de GotY 2024
Ga je zeker geen spijt van krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!
En, al binnen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestelling geplaatst, hartelijk dank!
Ben nu in zijn stadje aangekomenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij Cosmo Canyon (Red's achtergrond) komt
(ik heb het alleen het origineel gespeeld, geen idee of dat in Rebirth zit)
Call me a noob, but RotR? waar staat die voor? Is er iets onder mijn radar doorgeschovenquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb met FF7 Rebirth alles weten te ontwijken online.
Heb gisteren wel meerdere preview videos gezien over RotR, waaronder die van het onvolprezen Fextralife, en vrijwel allemaal waren ze het erover eens dat het ondanks de grafische minpunten wel een hele vermakelijke game is.
Zat alleen tot aan gisteren te twijfelen welke ik eerst zou kopen (RotR of DD2), omdat ze beide op dezelfde dag uitkomen (wie verzint dat).
Ik neigde voorzichtig naar DD2, maar nu weet ik het zeker.
Rise of the roninquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Call me a noob, but RotR? waar staat die voor? Is er iets onder mijn radar doorgeschoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |