Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps5 pro announced.
Zat er wel in natuurlijk.
Bij de ps4 had ik echt het idee dat die aan zijn limiet zat en de pro variant een nodige upgrade was ivm geluid/60 fps.
Voor de ps5 pro zie ik minder toegevoegde waarde op dit moment.
Bloodborne 60fpsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:10 schreef DKUp het volgende:
Nog niet officieel, dit is een lek. Upscale techniek gaat het grootste pluspunt zijn. Veel meer games daardoor in 60fps met grafisch vooruitgang.
Ik verwacht enorm veel updates/patches van de games welke al een tijd uit zijn.
Ben wel benieuwd naar GTA VI, Star Wars Outlaws en het echte AC JAPAN![]()
Er schijnt een remake of remaster in de maak te zijn. Alleen wachten ze vermoedelijk op de PS6.quote:
Dat nieuws geloof ik al niet meerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er schijnt een remake of remaster in de maak te zijn. Alleen wachten ze vermoedelijk op de PS6.
Oh ooit zal het wel komen, maar ja er is nu een overkill aan Souls games en kloons. Echt veel te veelquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat nieuws geloof ik al niet meer
Eens wel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ooit zal het wel komen, maar ja er is nu een overkill aan Souls games en kloons. Echt veel te veel![]()
Laat het even rusten.
die sla ik over tenzij mijn ps5 sterftquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ps5 pro announced.
Zat er wel in natuurlijk.
Bij de ps4 had ik echt het idee dat die aan zijn limiet zat en de pro variant een nodige upgrade was ivm geluid/60 fps.
Voor de ps5 pro zie ik minder toegevoegde waarde op dit moment.
De enige console wat hier werkelijk meerdere keren per week aangaat….quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS5 pro is wel het laatste wat ik zal kopen
Dit ja. PS5 Pro dag 1 sowieso.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
De enige console wat hier werkelijk meerdere keren per dag aangaat….
De teringquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
Afstoffen was teveel moeite blijkbaar
Ps4
¤ 150,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Wellicht interessant voor archeologenquote:
van de week zag ik er eentje die gewoon water ringen erop had staan. Hoe danquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
Afstoffen was teveel moeite blijkbaar
Ps4
¤ 150,00
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van de week zag ik er eentje die gewoon water ringen erop had staan. Hoe dan
Af en toe zte je gewoon je redbulletje er op jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van de week zag ik er eentje die gewoon water ringen erop had staan. Hoe dan
Of als onderzetter op je console.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Friday12 het volgende:
Als je ps4 games wil kopen op marktplaats is fifa wel echt pure tyfus trouwens. Flikker die shit gewoon in de kliko ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |