Mja zo snel mogelijk ,maar jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ik zal blij zijn als die Dilano eruit is. Die vreselijke nasale stem van hem
rustaaaaaaagh , er zijn nog 3 anderen eerst aan de beurtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
eerst nog even de clash met jimmy graagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Een van de grootste huichelaars daarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niemand benoemde Jimmy en Dilano ....![]()
![]()
dat heb ik de wannebiekwienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ja dat zou mooi zijn. Maar ik ben bang dat Jimmy het niet wil zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:18 schreef Adat231 het volgende:
[..]
eerst nog even de clash met jimmy graag
hopen dat een fan deze week zijn ogen eens opentquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn. Maar ik ben bang dat Jimmy het niet wil zien.
Dat lukt niet, Dat wil Jimmy nog niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ach, zodra dit programma klaar is zijn we ze allemaal vergetenquote:
ach grenladinequote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sta op GVD, kost 1K maar zeg dat ze moeten opzouten ....![]()
![]()
kann me nog de as..link van gisteren geven bitte ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sta op GVD, kost 1K maar zeg dat ze moeten opzouten ....![]()
![]()
Echt ongegeneerde fangirls die direct met hun telefoontje klaarstaan voor een selfiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:24 schreef Koos1958 het volgende:
Die.meiden gillen niet normaal zeg. Plaatsvervangende schaamte
Bij freeze mag je toch niet pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ze gaan me slaapkamer in en tom zegt in de cocon en Danny ook weer praten
die mannen kletsen al veel eerder toen zei je niets hahaquote:
Ik zie het nu pas aan de tafel doen en daarna Danny. Ik zat niet bij hun op de streams dus niet gelijk iets veroordelen aubquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die mannen kletsen al veel eerder toen zei je niets haha
Maar dat klinkt minder leuk dus we houden t bij gresybones versiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:30 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ty ik wil je koffer wel uitpakken zei hij
ik hoorde wat ik hoordequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:31 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Maar dat klinkt minder leuk dus we houden t bij gresybones versie
Neee waarom dit??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Apotheek
https://www.apotheek.nl › psylliu...
psylliumvezels
Psyllium maakt de ontlasting zachter, waardoor de stoelgang soepeler gaat. Het wordt gebruikt bij verstopping, aambeien en anusscheurtjes
Tourgidsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:32 schreef Willewa het volgende:
Maar wat stelt dat stomme vlaggetje nou voor? 😅
Er was een inzoom op het potje van deze pillen van Ashleyquote:
geniaal ditquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef mazaru het volgende:
Ze duwden Dilano nog net het bed niet uit om met Jimmy op de foto te gaan![]()
[ afbeelding ]
Danny ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef odie22 het volgende:
1000 euro er af, tom en ass zaten te mompelen
ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Sl
word veel gesproken zou hem afkeuren ook word veel bewogen ook
Oké, ik dacht even dat je een COS-er wilde oproepenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er was een inzoom op het potje van deze pillen van Ashley
Neenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef odie22 het volgende:
Reisleider vlaggetjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:32 schreef Willewa het volgende:
nee, maar hij lag naast Jimmy en daar wilden ze mee op de fotoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef juul. het volgende:
Ahhhh gemist, had meneer takketiek nu wel fans, hij doet zo blij
dat zie je toch wel eens bij die toeristen tours leider voorop heeft vlaggetjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:32 schreef Willewa het volgende:
de reisleiderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:32 schreef Willewa het volgende:
welke generatie is dit 5thquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef 5thencounter het volgende:
Wapperen met een polaroid doet die kleuren doorelkaar mengen.. nooit wapperen, tering hoe lang is dat al bekend
Net zoals een kleuter rentquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me ineens op hoe vreemd dilano rent met zijn voeten naar buiten haha
Goddankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee, maar hij lag naast Jimmy en daar wilden ze mee op de foto
ja en daarvoor die 4 mannen al hele tijd in de kamerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef odie22 het volgende:
Ik zie nooit echt touristentours maar ik snap nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zie je toch wel eens bij die toeristen tours leider voorop heeft vlaggetje
Verplaatsen van beneden naar boven, badkamer, tanden poetsen en zuks...quote:
hij denkt dat ze fotos met hem maken maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef juul. het volgende:
Nee Jimmy kreeg wel een mooie toespraakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef juul. het volgende:
Geen idee waar hij blij om is, ze gingen naast hem liggen om met Jimmy op de foto te gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:38 schreef Koos1958 het volgende:
Na vorige groep dilano depri want niemand had zijn naam niet gehoord en nu helemaal blij.
Dylano trekt het compleet naar zich toequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Jimmy kreeg wel een mooie toespraak
Denk ook dat dit nogal overwhelming was voor iedereen zo ineens. Zoveel, voor iedereen terwijl ze er pas vanavond van horen. Vorig jaar raakten ze eraan gewend/getraind en was het vaak maar 1 iemand voor 1 iemand en daarom beter te doen denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
er is niemand die die freeze goed doet
geen 1
Ja dat iddquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylano trekt het compleet naar zich toe
een freeze is een freezequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk ook dat dit nogal overwhelming was voor iedereen zo ineens. Zoveel, voor iedereen terwijl ze er pas vanavond van horen. Vorig jaar raakten ze eraan gewend/getraind en was het vaak maar voor 1 iemand voor 1 iemand en daarom beter te doen denk ik.
die heeft echt een plaat voor zijn kopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:40 schreef Puzzie het volgende:
Dillie : Ze waren fans van ons allebei' bla bla
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:40 schreef Puzzie het volgende:
Dillie : Ze waren fans van ons allebei' bla bla
geloof dat er stond tot 1 uur moest je kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit de laatste was voor vanavond/nacht.
ja dat vond ik ook de leukste uitspraakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Die jongen was echt superfan van mij!! Die zat echt de hele tijd naar mij te kijken. Die wou wat zeggen maar wist niet wat.
Die vrouwen waren ook superfan van ONS hoor. Ze vinden ONS leuk als duo
![]()
![]()
Walgelijk ventjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Die jongen was echt superfan van mij!! Die zat echt de hele tijd naar mij te kijken. Die wou wat zeggen maar wist niet wat.
Die vrouwen waren ook superfan van ONS hoor. Ze vinden ONS leuk als duo
![]()
![]()
Can't wait!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat zo hard op de bank komen volgende week .....![]()
![]()
Dat klopt. Ik leg alleen uit wat zou kunnen meewegen waarom uitvoeren wat lastiger is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
een freeze is een freeze
niet een soort van
of je het nu 10 minuten weet of 2 dagen
En naar huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat zo hard op de bank komen volgende week .....![]()
![]()
het is tijd voor ossoooooquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef freaky40 het volgende:
Als Dilano op de bank komt, is hij weg.
Hoe eerder hoe beter , wat een miezerig ventjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef freaky40 het volgende:
Als Dilano op de bank komt, is hij weg.
ja die met vlaggetje weet je wie je moet volgen dan hier in Amsterdam zie je het wel bij die chinezen vaakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie nooit echt touristentours maar ik snap nu
Er bestaan geen slechte afleveringen van Black Mirrorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Lijkt wel of we in een slechte aflevering van Black Mirror zijn beland.
Ik vraag het me af hoelang hij 'zijn handje' nog vast blijft houden daar...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop dat Jimmy hem het laatste zetje geeft ....
Ik kan dat ventje niet uitstaan, matennaaierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Wat zet die Dilano zichzelf grandioos voor Jan Doedel
Ik let er eigenlijk nooit op denk ik, maar zal eens opletten als ik weer in de buurt ben ;pquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die met vlaggetje weet je wie je moet volgen dan hier in Amsterdam zie je het wel bij die chinezen vaak
Ashley en Tom waren ook aan het praten, Tyron ook zien bewegen, Randy volgens mij ook .. meerdere mensen.quote:
Ty bewoog ook ,. meer mensen bewogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy was niet jou schuld man Danny kletste aan 1 stuk door zowat
en alice bewoogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ah maakt niet uit zegt ashley was een testronde. Tom Danny en ashley waren aan het praten.
Ik heb het over het pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
en alice bewoog
en Tyron
en en en en en en
freeze is stil staan en niet pratenquote:
Ontken ik dat dan. Ik schreef op wat aan tafel gezegd werd. Ik kijk nu badkamer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
freeze is stil staan en niet praten
allemaal zaten ze fout
Dat is ook zo denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef mazaru het volgende:
Ze denken dat er maar 1 keer een boete per keer wordt gegeven. Als ze een keer bewogen hebben mogen ze gewoon bewegen de rest van de freeze zeggen ze
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kus gaat los.. we maken er een feestje van
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?quote:
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?
Dillie ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
Graag Randy, Tyron en Alice op de bank.
Nee, vorig jaar heb ik geen BB gekekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?
randy gaf al aan dat hij de hele week zou gaan zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
alice niet, zij was toch nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
Dat heb ik al vanaf begin.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:42 schreef greysbones het volgende:
![]()
Dylano
raar maar irriteer me elke keer meer aan hem
Anders blijft er weinig over uit dr pot en kunnen ze net zo goed stoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?
Was prachtig van jolien toen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?
wc misschienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand die weet waar Karen was tijdens die freeze?
Ze zat op een bed, zie het gifje hier bovenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan liefst tegen as of die dilano.quote:
Ah okee, daar lag het antwoord namelijk. Jolien had door dat ze had bewogen en zei dat zodat Bart z’n dochter kon knuffelen (of ze bewoog niet en besloot het omdat ze Bart dat gunde, weet even niet zeker), was een heel mooi moment. Daarna kwamen alle andere bewoners erbij en praatten even met de dochter enz.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar heb ik geen BB gekeken
ja die dildo met de poep persenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:55 schreef Witborst het volgende:
[..]
Dan liefst tegen as of die dilano.
En dilano of as er dan graag uit.
Genoeg werk bij kim Holland.
Gevonden!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Joyce-43 het volgende:
oja zie het nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze zat op een bed, zie het gifjes hier boven
Ja die past er nog helemaal in... dil bij as.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja die dildo met de poep persen
problem mag naar huis
Zij ziet juist de ironie van alles in.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
Ash denkt iedereen nu dat ze een superster zijn... zeikwijf
Komende week gaat de klap aan de andere kant vallen.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Alice gaat sowieso door. En dan gaat Tyron of Randy naar huis.
Dat zien ze allemaal wel. Vooral ook raar.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij ziet juist de ironie van alles in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |