geloof dat er stond tot 1 uur moest je kunnenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat dit de laatste was voor vanavond/nacht.
ja dat vond ik ook de leukste uitspraakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Die jongen was echt superfan van mij!! Die zat echt de hele tijd naar mij te kijken. Die wou wat zeggen maar wist niet wat.
Die vrouwen waren ook superfan van ONS hoor. Ze vinden ONS leuk als duo
![]()
![]()
Walgelijk ventjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Die jongen was echt superfan van mij!! Die zat echt de hele tijd naar mij te kijken. Die wou wat zeggen maar wist niet wat.
Die vrouwen waren ook superfan van ONS hoor. Ze vinden ONS leuk als duo
![]()
![]()
Can't wait!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat zo hard op de bank komen volgende week .....![]()
![]()
Dat klopt. Ik leg alleen uit wat zou kunnen meewegen waarom uitvoeren wat lastiger is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
een freeze is een freeze
niet een soort van
of je het nu 10 minuten weet of 2 dagen
En naar huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat zo hard op de bank komen volgende week .....![]()
![]()
het is tijd voor ossoooooquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef freaky40 het volgende:
Als Dilano op de bank komt, is hij weg.
Hoe eerder hoe beter , wat een miezerig ventjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef freaky40 het volgende:
Als Dilano op de bank komt, is hij weg.
ja die met vlaggetje weet je wie je moet volgen dan hier in Amsterdam zie je het wel bij die chinezen vaakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie nooit echt touristentours maar ik snap nu
Er bestaan geen slechte afleveringen van Black Mirrorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Lijkt wel of we in een slechte aflevering van Black Mirror zijn beland.
Ik vraag het me af hoelang hij 'zijn handje' nog vast blijft houden daar...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop dat Jimmy hem het laatste zetje geeft ....
Ik kan dat ventje niet uitstaan, matennaaierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:41 schreef mazaru het volgende:
Wat zet die Dilano zichzelf grandioos voor Jan Doedel
Ik let er eigenlijk nooit op denk ik, maar zal eens opletten als ik weer in de buurt ben ;pquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die met vlaggetje weet je wie je moet volgen dan hier in Amsterdam zie je het wel bij die chinezen vaak
Ashley en Tom waren ook aan het praten, Tyron ook zien bewegen, Randy volgens mij ook .. meerdere mensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |