Ty bewoog ook ,. meer mensen bewogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy was niet jou schuld man Danny kletste aan 1 stuk door zowat
en alice bewoogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ah maakt niet uit zegt ashley was een testronde. Tom Danny en ashley waren aan het praten.
Ik heb het over het pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
en alice bewoog
en Tyron
en en en en en en
freeze is stil staan en niet pratenquote:
Ontken ik dat dan. Ik schreef op wat aan tafel gezegd werd. Ik kijk nu badkamer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
freeze is stil staan en niet praten
allemaal zaten ze fout
Dat is ook zo denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef mazaru het volgende:
Ze denken dat er maar 1 keer een boete per keer wordt gegeven. Als ze een keer bewogen hebben mogen ze gewoon bewegen de rest van de freeze zeggen ze
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kus gaat los.. we maken er een feestje van
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?quote:
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?
Dillie ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
Graag Randy, Tyron en Alice op de bank.
Nee, vorig jaar heb ik geen BB gekekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?
randy gaf al aan dat hij de hele week zou gaan zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
alice niet, zij was toch nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |