Ty bewoog ook ,. meer mensen bewogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy was niet jou schuld man Danny kletste aan 1 stuk door zowat
en alice bewoogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ah maakt niet uit zegt ashley was een testronde. Tom Danny en ashley waren aan het praten.
Ik heb het over het pratenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
en alice bewoog
en Tyron
en en en en en en
freeze is stil staan en niet pratenquote:
Ontken ik dat dan. Ik schreef op wat aan tafel gezegd werd. Ik kijk nu badkamer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
freeze is stil staan en niet praten
allemaal zaten ze fout
Dat is ook zo denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef mazaru het volgende:
Ze denken dat er maar 1 keer een boete per keer wordt gegeven. Als ze een keer bewogen hebben mogen ze gewoon bewegen de rest van de freeze zeggen ze
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:51 schreef Adat231 het volgende:
[..]
kus gaat los.. we maken er een feestje van
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?quote:
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?
Dillie ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
Graag Randy, Tyron en Alice op de bank.
Nee, vorig jaar heb ik geen BB gekekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?
randy gaf al aan dat hij de hele week zou gaan zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
alice niet, zij was toch nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef superniger het volgende:
Dat heb ik al vanaf begin.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:42 schreef greysbones het volgende:
![]()
Dylano
raar maar irriteer me elke keer meer aan hem
Anders blijft er weinig over uit dr pot en kunnen ze net zo goed stoppen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Dus als er 1 beweegt dan kunnen ze gewoon volop gaan praten en met het bezoek knuffelen?
Was prachtig van jolien toen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar moment met Jolien, Bart en zijn dochter gezien?
wc misschienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Joyce-43 het volgende:
niemand die weet waar Karen was tijdens die freeze?
Ze zat op een bed, zie het gifje hier bovenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Dan liefst tegen as of die dilano.quote:
Ah okee, daar lag het antwoord namelijk. Jolien had door dat ze had bewogen en zei dat zodat Bart z’n dochter kon knuffelen (of ze bewoog niet en besloot het omdat ze Bart dat gunde, weet even niet zeker), was een heel mooi moment. Daarna kwamen alle andere bewoners erbij en praatten even met de dochter enz.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar heb ik geen BB gekeken
ja die dildo met de poep persenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:55 schreef Witborst het volgende:
[..]
Dan liefst tegen as of die dilano.
En dilano of as er dan graag uit.
Genoeg werk bij kim Holland.
Gevonden!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Joyce-43 het volgende:
oja zie het nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze zat op een bed, zie het gifjes hier boven
Ja die past er nog helemaal in... dil bij as.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja die dildo met de poep persen
problem mag naar huis
Zij ziet juist de ironie van alles in.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
Ash denkt iedereen nu dat ze een superster zijn... zeikwijf
Komende week gaat de klap aan de andere kant vallen.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Alice gaat sowieso door. En dan gaat Tyron of Randy naar huis.
Dat zien ze allemaal wel. Vooral ook raar.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij ziet juist de ironie van alles in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |