geen belg erbijquote:
Team ALice/Tyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:06 schreef mazaru het volgende:
Zellfs met zijn vieren lukt het ze niet om te spellen
[ afbeelding ]
Precies dit dus!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:06 schreef Willewa het volgende:
Ashley weer argwanend over de mensen in de blauwe kamer, terwijl ze daar gewoon bezig zijn met een spandoek voor Ronahi en lol hebben.
ze draaide haar hoofd naar de camera om te lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:07 schreef Witborst het volgende:
[..]
Stond ook net klote.
Zit je lekker in de bank,en of lig je op bed... is het wel anders.
maar als je je thuis voelt is het normaal om te zitten hoe je wil of hoe je lekker zitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap idd wel dat het zo voelt, maar feit blijft dat het niet haar huis is...ze wonen daar met zijn allen
Zeuren om het zeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar als je je thuis voelt is het normaal om te zitten hoe je wil of hoe je lekker zit
Is gewoon naar ronahi toe om te.groeten niet om te pesten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:03 schreef mazaru het volgende:
Ah ze gaan weer verder met dat getreiter met shoe
Ooh misschien lees ik het verkeerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze draaide haar hoofd naar de camera om te lachen
heeft niks met klote staan te maken
Lijkt me niet maar misschien voor jou wel....In DGK zaten nog meer gekkies...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
@:Puzzie heeft wel gelijk: het voelt op dat moment als jouw (t)huis
Het is mijn huis en als het je niet bevalt dan rot je maar lekker op!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
@:Puzzie heeft wel gelijk: het voelt op dat moment als jouw (t)huis
ja dat je iets over jezelf vertelde maar was geen beeld matriaal savonds laat hahahaquote:
Ik ben meer van klasse, maar tokkie gedrag moet er natuurlijk ook zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het is mijn huis en als het je niet bevalt dan rot je maar lekker op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |