Over dat Tyron is gebleven ipv Roquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:02 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ashley vergadering.dit is.niet goed gegaan dit is niet goed gegaan. Nou zegt jimmy toch wel toch. Was leuk om te zien
voor 3 maanden is het haar huisquote:
@Puzzie heeft wel gelijk: het voelt op dat moment als jouw (t)huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh oke jij voelt dus wat zij voelt. knap
het is haar huis niet, aangezien ze het niet gekocht heeft of huurt ook 3 maanden staat niet vast. week 1 lag ze er al uit, en volgende week kan ze ook thuis zijn. ze is een gastquote:
Lijkt mij een heel onveilig gevoel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Wij hadden een keer insluipers in DGK: doodeng was dat!!
ja want ze deed het zo goedquote:
nou ze heeft het vaak genoeg gezegd als ze terug kwam van dat andere huis dan zei ze ook he ben weer thuis heeft ze vaak genoeg gezegdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh oke jij voelt dus wat zij voelt. knap
Wat voor een filmpje wilden ze dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo haha ik had me ook bijna opgegeven hoor wilde alleen geen filmpje maken maar had alles al ingevuld
Ja hoor .. je hebt gelijk .. ok?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het is haar huis niet, aangezien ze het niet gekocht heeft of huurt ook 3 maanden staat niet vast. week 1 lag ze er al uit, en volgende week kan ze ook thuis zijn. ze is een gast
Ja maar dat schijnt toch anders te liggen als het om Ash gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
@:Puzzie heeft wel gelijk: het voelt op dat moment als jouw (t)huis
Vind ik een goede opmerking van thy.quote:
snap idd wel dat het zo voelt, maar feit blijft dat het niet haar huis is...ze wonen daar met zijn allenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
@:Puzzie heeft wel gelijk: het voelt op dat moment als jouw (t)huis
en die ruften de hele dag van zich afquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
snap idd wel dat het zo voelt, maar feit blijft dat het niet haar huis is...ze wonen daar met zijn allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |