Goddankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee, maar hij lag naast Jimmy en daar wilden ze mee op de foto
ja en daarvoor die 4 mannen al hele tijd in de kamerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:33 schreef odie22 het volgende:
1000 euro er af, tom en ass zaten te mompelen
Ik zie nooit echt touristentours maar ik snap nuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zie je toch wel eens bij die toeristen tours leider voorop heeft vlaggetje
Verplaatsen van beneden naar boven, badkamer, tanden poetsen en zuks...quote:
hij denkt dat ze fotos met hem maken maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef juul. het volgende:
Ahhhh gemist, had meneer takketiek nu wel fans, hij doet zo blij
Nee Jimmy kreeg wel een mooie toespraakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:34 schreef juul. het volgende:
Ahhhh gemist, had meneer takketiek nu wel fans, hij doet zo blij
Geen idee waar hij blij om is, ze gingen naast hem liggen om met Jimmy op de foto te gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:38 schreef Koos1958 het volgende:
Na vorige groep dilano depri want niemand had zijn naam niet gehoord en nu helemaal blij.
Dylano trekt het compleet naar zich toequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee Jimmy kreeg wel een mooie toespraak
Denk ook dat dit nogal overwhelming was voor iedereen zo ineens. Zoveel, voor iedereen terwijl ze er pas vanavond van horen. Vorig jaar raakten ze eraan gewend/getraind en was het vaak maar 1 iemand voor 1 iemand en daarom beter te doen denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
er is niemand die die freeze goed doet
geen 1
Ja dat iddquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylano trekt het compleet naar zich toe
een freeze is een freezequote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk ook dat dit nogal overwhelming was voor iedereen zo ineens. Zoveel, voor iedereen terwijl ze er pas vanavond van horen. Vorig jaar raakten ze eraan gewend/getraind en was het vaak maar voor 1 iemand voor 1 iemand en daarom beter te doen denk ik.
die heeft echt een plaat voor zijn kopquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:40 schreef Puzzie het volgende:
Dillie : Ze waren fans van ons allebei' bla bla
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:40 schreef Puzzie het volgende:
Dillie : Ze waren fans van ons allebei' bla bla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |