Nee hoor, het programma is dan weliswaar wat eerder afgelopen, maar het kan gewoon doorgaan met 6 kandidaten. Temeer om dat er in onderhavig hypothetisch geval 6 leuke mensen overblijven die garant staan voor leuke tv.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dan is het programma afgelopen. Dan heeft BB een probleem.
dat is toch wel een gierig typjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:02 schreef Puzzie het volgende:
Er ligt mascara in de wall ,maar Roni twee coins teveel
Best wel jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch wel een gierig typje
Na vanavond heeft ze helemaal niets meer aan haar coins
Vorig jaar niet. En is ook niet nodig. 5 weken tot de finale met 6 de laatste week in. Gedurende die week vallen mensen af en blijven er op zaterdag 3 over en wie weet dit jaar wel 4. Dan hebben ze nog meer speelruimte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende: Andere jaren gingen er ook 2 tegelijk weg, dus is niet raar dat ze wekelijks denken dat het deze week dan wel zal gebeuren
Ronahi en Tyron zijn schattenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:51 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ja ik haat mensen die anderen gebruiken om zelf buiten schot te staan te liegen en stoken zoals Ronahi en Tyron doen. Maar ja hier mag je alleen maar jullie clubje haten in het weekend
Ja echt super saaiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Altijd en eeuwig dat spel gelul van jimmy en dilano. Is elke keer hetzelfde gesprek wat ze voeren samen.
Dat die twee zijn vrijgesteld deze week is echt heel jammer. Dilano op de bank was mooi geweest dan was Jimmy een bondgenoot kwijt geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Altijd en eeuwig dat spel gelul van jimmy en dilano. Is elke keer hetzelfde gesprek wat ze voeren samen.
Ik denk en hoop nog steeds, dat hij Dilano een gigantisch rad voor ogen draait ....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:13 schreef Puzzie het volgende:
Nou Jimmy ik denk dat je het verkeerd ziet mbt tot Dillie
Nee maar er gaan zo wel mensen eerder uit die een toevoeging zijn aan het huis Dilano voegt 0 toe. Geen van zijn tactieken hebben tot nu toe effect gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:14 schreef kiki2024 het volgende:
Het maakt niet uit of Dilano het haalt of niet, de finale wint hij toch niet.
dat is waarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar er gaan zo wel mensen eerder uit die een toevoeging zijn aan het huis Dilano voegt 0 toe. Geen van zijn tactieken hebben tot nu toe effect gehad.
ik zag zoeen poll van Salarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:14 schreef kiki2024 het volgende:
Het maakt niet uit of Dilano het haalt of niet, de finale wint hij toch niet.
Man man man begin echt moe te worden van die Jimmyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:15 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy hoopt dat hij gaat als hij door de deur moet met Dilano- dan kan hij dilano komen ophalen als hij gaat
Jim for the win wmbquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat we pas Jimmy zijn ware aard gaan zien, als hij gedwongen wordt een keuze
te maken tussen Dilano en Tom ... en ik denk dat hij dan zonder twijfel voor Tom kiest.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat we pas Jimmy zijn ware aard gaan zien, als hij gedwongen wordt een keuze
te maken tussen Dilano en Tom ... en ik denk dat hij dan zonder twijfel voor Tom kiest.
Hij denkt inmiddels dat hij Big Brother is. Hij gaat naast zijn schoenen lopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy liggend op zijn bed zegt dat als ronahi blijft ze wel meer moet laten zien. Kan hij beter tegen zijn maatje zeggen
Ik heb sinds het begin van deze editie slechts één bewoner een exit zien maken die wat toevoegde en die is (gelukkig!!) weer teruggekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar er gaan zo wel mensen eerder uit die een toevoeging zijn aan het huis
Gister buiten met tyron enzo wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Dilano ook bijna geen lol maken, alleen maar met het spel bezig ....
Yes! Lenie!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb sinds het begin van deze editie slechts één bewoner een exit zien maken die wat toevoegde en die is (gelukkig!!) weer teruggekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is Ashley met een piemelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat komt omdat die inmiddels het spel niet meer intensief spelen en proberen te genieten van de tijd die ze nog hebben.quote:
Laatste 2weken is hij buiten met Alice Tyron Ronahi en Randy aan het zonnen en heeft hij echt lol. Heeft hij nog nooit gedaan met Jimmy. Daar is hij alleen maar met het spel bezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze gaat het niet winnen die ligt er binnen twee weken uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb sinds het begin van deze editie slechts één bewoner een exit zien maken die wat toevoegde en die is (gelukkig!!) weer teruggekomen.
Als Ty al mag blijven van BB is de kans groot dat deze kerels een pon of een vrijstelling pakken. Als ze de pon pakken wordt het spannend want Ty gooit Ashley er hoe dan ook op. Denk dat Danny en Glenn ook grote kans maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat Dillie volgende week nog wel eens de sjaak kan zijn.
Duo met Tyron. Daar wint hij al niet van.
De enige waarvan hij nog zou kunnen winnen is Randy.
En als Ashley mag blijven van BB, verdient Ashley ergens een vrijstelling mee en dan krijgen deze kerels hun PONquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:44 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ty al mag blijven van BB is de kans groot dat deze kerels een pon of een vrijstelling pakken. Als ze de pon pakken wordt het spannend want Ty gooit Ashley er hoe dan ook op. Denk dat Danny en Glenn ook grote kans maken.
Het is fan week. Ik denk dat ze volgende week weinig zelf beslissen. De duo's zijn ook al door de kijkers bepaald.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:44 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ty al mag blijven van BB is de kans groot dat deze kerels een pon of een vrijstelling pakken. Als ze de pon pakken wordt het spannend want Ty gooit Ashley er hoe dan ook op. Denk dat Danny en Glenn ook grote kans maken.
Ze gaat de finale niet winnen. Daar heeft ze veel te veel tegenstanders voor. Uiteindelijk wil BB altijd redelijk positief eindigen dat gebeurde vorig jaar ook waar Lindsey zich in duizend bochten draaide en keerde om haar waardering voor Jason en Bart uit te spreken. Ze ging er in de finale week als eerste uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
En als Ashley mag blijven van BB, verdient Ashley ergens een vrijstelling mee en dan krijgen deze kerels hun PON![]()
Ik geloof niet zo in het vreselijke sturen van BB en ik geloof ook niet zo dat BB perse Ashley eruit wil hebben.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Fans mogen niet beslissen wie er op de bank komt die mogen beslissen wie er blijft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is fan week. Ik denk dat ze volgende week weinig zelf beslissen. De duo's zijn ook al door de kijkers bepaald.
Ze praatte de volgende morgen alweer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Hebben Ashley en Tom hun ruzie inmiddels bijgelegd of praten ze nog steeds niet met elkaar?
Karen heeft dechargeren van Ronahi geknipt.. dat Ronahi dat aan durfde
Storm in een glas water dus weerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze praatte de volgende morgen alweer.
Ik weet niet of ze het uitgesproken hebben maar doen in ieder geval weer normaal tegen elkaar..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
Goedemiddag..
Hebben Ashley en Tom hun ruzie inmiddels bijgelegd of praten ze nog steeds niet met elkaar?
Karen heeft dechargeren van Ronahi geknipt.. dat Ronahi dat aan durfde
Geloof niet dat het echt uitgesproken is. Zulke goede vrienden zijn ze niet (meer).quote:
Een ouderwetse nominatieronde zonder tussenkomst van bepalende spelletjes mag ook wel een keer plaatsvinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:00 schreef marky het volgende:
[..]
Fans mogen niet beslissen wie er op de bank komt die mogen beslissen wie er blijft.
Waar zie jij er drie dan?quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
Een ouderwetse nominatieronde zonder tussenkomst van bepalende spelletjes mag ook wel een keer plaatsvinden.
Daar zit ik inmiddels ook echt op te wachten..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een ouderwetse nominatieronde zonder tussenkomst van bepalende spelletjes mag ook wel een keer plaatsvinden.
Zit nog genoeg verschil tussen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:07 schreef Frummelie het volgende:
Tyron komt toch nog redelijk bij Alice in de buurt....
Ja absoluut maar hij kruipt dichterbij...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zit nog genoeg verschil tussen.
Van deze drie is ze idd het minst spannend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Toch zie ik liever Alice gaan.. het is een lieve meid maar ik vind er echt niets aan. Nog nooit zo’n saaie negentien jarige meegemaakt. Ook wordt dan het verschil iets minder groot tussen de groepjes.
Ik vind Alice ook een schatje maar voegt ook niet echt iets toe... kan iemand lief oppeppen maar zijn wel altijd dezelfde riedeltjes.... dus wat mij betreft mag ze ook gaan...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Toch zie ik liever Alice gaan.. het is een lieve meid maar ik vind er echt niets aan. Nog nooit zo’n saaie negentien jarige meegemaakt. Ook wordt dan het verschil iets minder groot tussen de groepjes.
Same Samequote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
Alice staat er niet best voor.quote:
dankuwelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze blijft ook...is favoriet vanavond
Ik geloof niet dat ik ooit al een keer om haar heb moeten lachen.. eerder irritatie heb ik bij. Alleen dat hele dag schatje geroepquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:11 schreef marky het volgende:
[..]
Van deze drie is ze idd het minst spannend.
Weten we niet officieel natuurlijk tot vanavond. Maar de poll wijst zeker in die richting.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Als je met 2 no-hopers als Tyron en Ronahi naast je op de bank niet eens aan 50% van de stemmen kan komen, sta je er in het totaalplaatje niet best voor.quote:
Precies, het oog wil ook wat, het hoeft niet altijd te praten, en als een paard door de keet te hinnekenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:20 schreef Paul het volgende:
Gun de mannelijke kijkers ook wat leuks om naar te kijken ja(alice dus )
Ty is ook best populair hij komt elke keer terugquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je met 2 no-hopers als Tyron en Ronahi naast je op de bank niet eens aan 50% van de stemmen kan komen, sta je er in het totaalplaatje niet best voor.
Precies dat.. net of ze een riedeltje heeft ingestudeerd wat voor iedereen van toepassing kan zijn en dat ratelt ze al acht weken op.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind Alice ook een schatje maar voegt ook niet echt iets toe... kan iemand lief oppeppen maar zijn wel altijd dezelfde riedeltjes.... dus wat mij betreft mag ze ook gaan...
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies, het oog wil ook wat, het hoeft niet altijd te praten, en als een paard door de keet te hinneken
2 voor Karen en waren om 11u.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
hoe laat komen de vliegtuigjes en voor wie?1 voor karen en 1 voor?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
2 voor karin en ze zijn al geweest vanochtend om 11 uurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
Je zegt er wel iets bij.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty heeft Ashley zo op de kast als hij wil. Dan kruipt ze weer jankend haar bed in met haar tulletje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je met 2 no-hopers als Tyron en Ronahi naast je op de bank niet eens aan 50% van de stemmen kan komen, sta je er in het totaalplaatje niet best voor.
toch handig die streamverslagen rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft Ashley zo op de kast als hij wil. Dan kruipt ze weer jankend haar bed in met haar tulletje.
Klopt.. en ik vind best wel wat van Ronahi en zeker toen ze samen was met Doriana maar ik kan ook best wel om haar lachen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same Same
Roni en Ty zijn wel echt aanwezig , Alice is nietszeggend
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat.. net of ze een riedeltje heeft ingestudeerd wat voor iedereen van toepassing kan zijn en dat ratelt ze al acht weken op.
Mod Edit.......Heb hem even verwijderd, denk niet dat hij het leuk vind dat dat openbaar gemaakt wordt ivm verwijderenquote:
En dan zeggen er al meerdere dat die banken stinken.. goh, hoe dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:17 schreef Frummelie het volgende:
Gatver eigenlijk goor, ga je met dat bezwete lichaam op die bank zitten... doe dan effe een shirtje aan...
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft Ashley zo op de kast als hij wil. Dan kruipt ze weer jankend haar bed in met haar tulletje.
Ty populair? In alle populariteitspolls bivakkeert hij in de onderste regionen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty is ook best populair hij komt elke keer terug
Jammer genoeg blijft ze ook..quote:
waarom komt hij dan steeds terug, en was hij meerdere keren favoriet ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ty populair? In alle populariteitspolls bivakkeert hij in de onderste regionen.
Zo werkt het wel idd..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
Mannelijke kijkers zullen toch altijd op Alice stemmen (want lekkere kont)
#waarheid
Ingestudeerd riedeltje idd. Dat maakt haar daarom ook zo vreselijk nietszeggendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat.. net of ze een riedeltje heeft ingestudeerd wat voor iedereen van toepassing kan zijn en dat ratelt ze al acht weken op.
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom komt hij dan steeds terug, en was hij meerdere keren favoriet ?
hij staat anders dicht in de buurt van Alice nu op de poll van Salarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.
Ja ik irriteer me daar aan.. voor mij komt dat zo nep over.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingestudeerd riedeltje idd. Dat maakt haar daarom ook zo vreselijk nietszeggend
Hoogstwaarschijnlijk blijft Alice ook. En van mij mag ze. Maar ik snap ook de opmerkingen dat ze op de achtergrond blijft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Wij mannen moeten Sabeau al missen als knapperd
Dus Alice blijven jullie af
Ja ieuwww, daar hadden ze het van de week over...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zeggen er al meerdere dat die banken stinken.. goh, hoe dan?
Allemaal tegen leden van zijn eigen groepje toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom komt hij dan steeds terug, en was hij meerdere keren favoriet ?
Lang niet dicht genoeg om een bedreiging te zijn. En en zijn ook mensen die wel stemmen maar niet de poll invullen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij staat anders dicht in de buurt van Alice nu op de poll van Salar
Dat heb ik ook idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik irriteer me daar aan.. voor mij komt dat zo nep over.
geen idee, maar we gaan het zien. van mij mag hij in de finale staanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allemaal tegen leden van zijn eigen groepje toch?
Ok we gaan het allemaal wel zien..het is niet echt heel spannend meerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lang niet dicht genoeg om een bedreiging te zijn. En en zijn ook mensen die wel stemmen maar niet de poll invullen.
Toch zijn het in het totaalplaatje niet de stemmen van mannen die het zwaarst wegen, maar die van vrouwen en vooral van de zgn. bloemetjesjurken. En dat is straks weer in het voordeel van Tom en Jimmy.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
#waarheid
Als hij er vol voor zou gaan dan gaat Ashley janken. Ze hoeft tegen Ty geen grote bek op te zetten want dan krijgt ze hem terug en dat weet ze.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gaat hij dan weer heel dapper sjoe roepen?
Precies. En ook tegen Danny, Glenn en Karen, denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.
Dat zeg ik Tom gaat winnen Ashley geef ik nog 2 hooguit 3 weken dan ligt ze eruit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn het in het totaalplaatje niet de stemmen van mannen die het zwaarst wegen, maar die van vrouwen en vooral van de zgn. bloemetjesjurken. En dat is straks weer in het voordeel van Tom en Jimmy.
Daar heb je gelijk in. Ik kan vanavond niet kijken, mijn schoonvader neemt ons mee uit eten, maar vind het niet eens zo erg. Zie hier wel wie moet vertrekken (Ronahi) en kijk morgen de live wel terug.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ok we gaan het allemaal wel zien..het is niet echt heel spannend meer
dan zou hij een keer het lef moeten hebben om dat te doen. En ik denk dat Ashley totaal niet onder de indruk zal zijn van zijn grote bek, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij er vol voor zou gaan dan gaat Ashley janken. Ze hoeft tegen Ty geen grote bek op te zetten want dan krijgt ze hem terug en dat weet ze.
hij is wel vaker tegen haar ingegaan hoor....tijdens de knop met Lenie en nog een paar keerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zou hij een keer het lef moeten hebben om dat te doen. En ik denk dat Ashley totaal niet onder de indruk zal zijn van zijn grote bek, maar dat is mijn mening
Maar het is een grote schijterd, verder dan met een groepje sjoe roepen komt hij niet. Oh ja, hij heeft ook nog een keer gedreigd om een spandoek met "sjoe" erop boven het bed van Ashley te hangen.
Finaleweek is Ashley - Karen - Tom - Jimmy.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zeg ik Tom gaat winnen Ashley geef ik nog 2 hooguit 3 weken dan ligt ze eruit.
Ty is een middenmoter. Die gaat ook niet winnen. Alleen als Randy en Ro eruit zijn gaat hij wat meer stemmen bij elkaar schrapen. Denk dat Danny en Glenn deze week geen goede zaken hebben gedaan. Als die er volgende week op staan kan het wel eens lastig worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kijk even tegen wie hij stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty is ook best populair hij komt elke keer terug
Dat is ook echt veel leuker. Voor mij zou die keuze ook niet moeilijk zijn.. geniet er van en je kan de live altijd terugkijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik kan vanavond niet kijken, mijn schoonvader neemt ons mee uit eten, maar vind het niet eens zo erg. Zie hier wel wie moet vertrekken (Ronahi) en kijk morgen de live wel terug.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook echt veel leuker. Voor mij zou die keuze ook niet moeilijk zijn.. geniet er van en je kan de live altijd terugkijken
Het zal er helemaal van afhangen hoe er gestemd gaat worden. Als het one-man-one-vote wordt, kan de kliek Ty c.s. het wel schudden, alleen door de hand van BB of als het van spelletjes afhangt maken ze een kans.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is een middenmoter. Die gaat ook niet winnen. Alleen als Randy en Ro eruit zijn gaat hij wat meer stemmen bij elkaar schrapen. Denk dat Danny en Glenn deze week geen goede zaken hebben gedaan. Als die er volgende week op staan kan het wel eens lastig worden.
Juistem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk even tegen wie hij stond.
Ariana Anouska Sabeau
Maakt voor Ashley niet uit, als er maar een resort isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is super mario world aka nintendoland niet in japan ipv amerika?
Nee Ashley niet ik vermoed Alice. Ze willen een positief einde.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Finaleweek is Ashley - Karen - Tom - Jimmy.
In Oostenrijk toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is super mario world aka nintendoland niet in japan ipv amerika?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ruil Ashley voor Alice.. Ashley gaat het niet lang meer redden. Ik vind het beiden niets natuurlijk want wat de een teveel heeft, heeft de ander te weinig. Helaas is er geen andere keus meerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Finaleweek is Ashley - Karen - Tom - Jimmy.
Positiever dan Ashley die met een grote beker en een reuzebos bloemen de deur uitwandelt kan BB niet eindigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:40 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Ashley niet ik vermoed Alice. Ze willen een positief einde.
haha het zal Tom wel worden die staat op elke poll op 1quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Positiever dan Ashley die met een grote beker en een reuzebos bloemen de deur uitwandelt kan BB niet eindigen.
Ik hoop volgende week een bank met Danny Dilano en Randy maar dat zal het wel niet worden..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is een middenmoter. Die gaat ook niet winnen. Alleen als Randy en Ro eruit zijn gaat hij wat meer stemmen bij elkaar schrapen. Denk dat Danny en Glenn deze week geen goede zaken hebben gedaan. Als die er volgende week op staan kan het wel eens lastig worden.
Long way to go nogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha het zal Tom wel worden die staat op elke poll op 1
Als het aan sommige ligt wordt er de hele dag door gegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje nu nog pannenkoeken eten, ze kunnen beter de spuiten schoon gaan maken, ze willen toch altijd vroeg eten op zaterdag...
Jinx?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:46 schreef Jockari het volgende:
Maar wil famie Ron nog ontvangen ? Die waren al aan het emigreren de vorige weken (Na die heisa met Dor of zoiets). Lege studio straks.
Denk niet dat jij je zin gaat krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Positiever dan Ashley die met een grote beker en een reuzebos bloemen de deur uitwandelt kan BB niet eindigen.
Vooral Alice heeft daar een handje van. Dat die niet aankomt met wat ze allemaal naar binnen werkt iedere dag is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het aan sommige ligt wordt er de hele dag door gegeten
ok....Maar ik ruil denk ik Ashley in voor Tyron.....kan goed met de mannen , Jimmy reken ik bij de vrouwen want die doet niks qua sportiviteit met mannen.....Zal ook mensen op de bank moeten zetten maar niet kwetsende steken onder de gordel geven..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ruil Ashley voor Alice.. Ashley gaat het niet lang meer redden. Ik vind het beiden niets natuurlijk want wat de een teveel heeft, heeft de ander te weinig. Helaas is er geen andere keus meer
Ja echt... van de week stonden ze s'avonds laat nog pannenkoeken te bakken... waar laten ze het..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het aan sommige ligt wordt er de hele dag door gegeten
Ligt aan de vrijstelling.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
er is elke week toch een power of nomination ? dus stel Ty of randy heeft hem deze week..kunnen ze nomineren wie ze willen ?
oh ja die zijn er ook nog..dat groepje van Ty moet dus gewoon zorgen dat ze vrijstelling of PON pakkenquote:
Vlak Randy niet wegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Vooral Alice heeft daar een handje van. Dat die niet aankomt met wat ze allemaal naar binnen werkt iedere dag is me echt een raadsel.
Pon is het beste.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja die zijn er ook nog..dat groepje van Ty moet dus gewoon zorgen dat ze vrijstelling of PON pakken
Die kilo's blijven aan Ron hangen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vlak Randy niet wegmaar idd ze kan echt heel veel eten.. maar alle vrouwen daar eten veel. Als ik zag wat Doriana elke maaltijd naar beginnen werkte
die at als een bootwerker en Ashley eet ook echt veel. De enige die echt een stuk minder eet is Ronahi en daar kun je ook echt aan zien dat ze wel een aantal kilo’s kwijt is.
Zou ook nog kunnen..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
ok....Maar ik ruil denk ik Ashley in voor Tyron.....kan goed met de mannen , Jimmy reken ik bij de vrouwen want die doet niks qua sportiviteit met mannen.....Zal ook mensen op de bank moeten zetten maar niet kwetsende steken onder de gordel geven..
Maar ergens hoop ik dat hij nu gaat voor dat het erger wordt en ook minder gezellig....
Ik zou me echt een volgevreten hok voelenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt... van de week stonden ze s'avonds laat nog pannenkoeken te bakken... waar laten ze het..
Zeker als ze het huis uit is dan zitten ze er zo weer aanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die kilo's blijven aan Ron hangen...
Illegaal?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef Jockari het volgende:
Wat doet Ronahi eigenlijk van werk ? Buiten inkomsten van illegaal ?
Die wint niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef marky het volgende:
[..]
Denk niet dat jij je zin gaat krijgen.
Ok even de oude doos. Het is een beetje het Jim en Jamai verhaal Jim verloor omdat Jamai meer medestanders had van de kandidaten die eruit waren. De fanbase van Jim zelf was groter. En nee ik heb het niet over de zangkwaliteit.
Daardoor kan ze het nooit winnen. Ze heeft te veel die hard tegenstanders die op de andere kandidaten gaan stemmen
Die oud bewoners zijn niet eens van belang. Het gaat om de aanhang van de bewoners die nu vertrekken. Die trekken eerder naar een Tom of Alice dan naar een Ashley.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wint niet meer.
Inmiddels heeft Tom de steun van Nick BB1 Kitty en Salar BB2 en Judy BB3.
Dat Doriana in het BB huis kwam heeft voor Ronahi helaas niet goed uitgepakt.. op dat moment is zij echt heel veel veranderd en heeft zich echt laten meeslepen in het toxic spel van Doriana. Nadat zij weggestemd werd is Ronahi weer wat anders in het spel geworden maar dat is echt te laat voor haar geweest.quote:
Dat heb ik dan ook gedaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weggesmeten stem, maar je doet maar.
Nick is natuurlijk het voorbeeld van horizontale ligger in zijn badjas.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wint niet meer.
Was toch de saus voor het BBQ-vlees ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
De hottube moet leeg ,die stinkt echt zegt Ash
Zijn humor was geweldig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is natuurlijk het voorbeeld van horizontale ligger in zijn badjas.
Dan kijk ik toch liever naar de kont van m'n vrouw.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
#waarheid
Zonde, heeft genoeg vlees ingezeten voor soep bouillon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Kan toch ook niet anders.. ze hebben daar inmiddels al weer dagen ingezeten met een mannetje of vijf tegelijkertijd. Zonder dat ze zich eerst even afspoelde.. dus met al dat zweet huidskleur en schilfers dat allemaal loslaat als je daar in zit. Omg ik krijg aan die gedachte alleen alsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Dit is dus wat ik heel de tijd roep, het maakt groot verschil wie de poll zet, want je zit dan al langer op dat profiel, en je hebt vaak dezelfde favoriet als degene die de poll zet. als Salar bijvoorbeeld continu positieve opmerkingen maakt over persoon A en steeds negatieve over persoon B en hij zal een poll maken, dan komt automatisch persoon A hoger uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:00 schreef marky het volgende:
Even een heel ander polletje lol
[ afbeelding ]
Met zijn badjas naar de hottub elke dag en daarna uit de hottub in zijn badjas de rest van de dag hangend in de bankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind dat Ashley de vrijstelling maar eens een keer moet krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja die zijn er ook nog..dat groepje van Ty moet dus gewoon zorgen dat ze vrijstelling of PON pakken
maar de poll van Salar klopt al 7 weken, dat kan toch geen toeval zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik heel de tijd roep, het maakt groot verschil wie de poll zet, want je zit dan al langer op dat profiel, en je hebt vaak dezelfde favoriet als degene die de poll zet. als Salar bijvoorbeeld continu positieve opmerkingen maakt over persoon A en steeds negatieve over persoon B en hij zal een poll maken, dan komt automatisch persoon A hoger uit.
Kan zijn, maar het was tot nu toe allemaal voorspelbaar wie er zou moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
maar de poll van Salar klopt al 7 weken, dat kan toch geen toeval zijn
Zijn vrouw lijkt qua karakter ook veel op Ash zei hij een tijd geledenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:11 schreef lojanda het volgende:
Ik snap nu trouwens ook wel waarom Glenn zo goed kan met Ashley.. ik zag wat foto’s van zijn gezin op insta en zijn vrouw is ook niet vies van implantaten Botox en fillers
Die zit al terug in thuisland uit schaamte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
De man van Roniha wil niet in beeld, die gaat wel ergens achterin staan zegt ze
Bovengenoemde personen hebben niet in BB1, BB2 of BB3 gezeten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wint niet meer.
Ook tegen muren blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ronahi is naar eigen zeggen zo sociaal dat ze tegen een boom kan praten.
Salar heeft dit jaar nog geen echte favoriet. Vorig jaar koos hij redelijk rap voor Jason.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik heel de tijd roep, het maakt groot verschil wie de poll zet, want je zit dan al langer op dat profiel, en je hebt vaak dezelfde favoriet als degene die de poll zet. als Salar bijvoorbeeld continu positieve opmerkingen maakt over persoon A en steeds negatieve over persoon B en hij zal een poll maken, dan komt automatisch persoon A hoger uit.
In nederland spreek je bij Danny de a uit als een e.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
Waarom zeggen jullie altijd (ook BB) Denny en niet Danny ?
Hij stelde zich voor als Danny uitsprekend Denny , dan noemen we hem toch ook zo? in nederland heb je ook geen Danny die je uitspreekt met een A trouwensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
Waarom zeggen jullie altijd (ook BB) Denny en niet Danny ?
Volgens mij is Kenneth gewoon een Vlaming hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zit al terug in thuisland uit schaamte.
Ja maar zo hoor je zijn naam ook uit te spreken heeft hij zelf gezegdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
In nederland spreek je bij Danny de a uit als een e.
Ja ik dacht ook al, Ronahi was toch alleen vluchteling, Kenneth niet ! Ronahi is als kind hier al heen gekomen als vluchtelingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is Kenneth gewoon een Vlaming hoor.
O.K. Merky det is een entwoord op mijn vreeg. Thenx !quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
In nederland spreek je bij Danny de a uit als een e.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef kiki2024 het volgende:
Danny Denny wil frietjes vanavond....het kan niet. geen tijd, dan moet hij zelf koken
Daar zal mijn achterneefje het niet mee eens zijn. Die heet Danny met a-klank (komt van Daniël)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef rinardo het volgende:
in nederland heb je ook geen Danny die je uitspreekt met een A trouwens
Mijn zoon Daniël noemen we gewoon Daan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zal mijn achterneefje het niet mee eens zijn. Die heet Danny met a-klank (komt van Daniël)
Kan ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn zoon Daniël noemen we gewoon Daan.
Kerin en Eshley bedoel je.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:22 schreef kiki2024 het volgende:
Karin en Ashley gaan een vriendschapsring laten maken/kopen.
Nick was wel de enige die dagelijks kookte en dit zonder instructies.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spagetti voor honderd dagen, iets anders lukte hem niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Nick was wel de enige die dagelijks kookte en dit zonder instructies.
Hangen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef spapaars het volgende:
Als ze Randy vragen wat hij tijdens zijn verblijf daar heeft uitgespookt, heeft hij maar één antwoord.
Dan hebben wij totaal iets anders gezien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spagetti voor honderd dagen, iets anders lukte hem niet.
Pannenkoeken bakken.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:25 schreef czvt het volgende:
[..]
Dan hebben wjij totaal iets anders gezien.
Uithaalmuren, mooi woord voor automatiek ...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:31 schreef Jockari het volgende:
Tyron aardbeienjam uit the wall gehaald.
Pas gelezen; die uithaalmuren in nederland blijkt uniek te zijn. Kennen ze nergens
anders tot Ferdinand Bol (FEBO) die in Amsterdam plaatste
Maar ze dacht wel dat de broek die anderhalve maand geleden echt te strak zat haar nu wel zou passen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef Jockari het volgende:
Als ik de beelden bekijk, is Alice niet afgevallen maar wel extra bijgekomen. Mag hoor, maar niet teveel meer.
Maar bb grijpt ook niet in wat dat betreftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Ashley en Karen lopen weer eens in hun ochtend jas
De regel dat dat niet meer mocht wordt niet echt na geleefd
Nee, die laten het gebeuren inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar bb grijpt ook niet in wat dat betreft
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Ashley en Karen lopen weer eens in hun ochtend jas
De regel dat dat niet meer mocht wordt niet echt na geleefd
Zij mag toch hare baard afdoen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Karen wil zich proper maken onder de douche ook scheren en zo zegt ze tegen de heren op de groene kamer
Dat scheren moet je niet noemen he zegt Tom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Danny snijdt frietJockari ziet enkel Ty aan tafel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is op stream 2quote:
Vreemd dat jullie maar 1 stream hebben. Hier is op 2 Danny friet aan het snijden voor iedereen. Echt een pokkuh klus voor zoveel mensen. Waar begint hij aanquote:
Ik vind frieten snijden helemaal geen pokkeklus, maar zie natuurlijk niet hoe hij dat doet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat jullie maar 1 stream hebben. Hier is op 2 Danny friet aan het snijden voor iedereen. Echt een pokkuh klus voor zoveel mensen. Waar begint hij aan
Eerst in schijfjes en dan schijfjes samen in reepjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind frieten snijden helemaal geen pokkeklus, maar zie natuurlijk niet hoe hij dat doet.
Beeld ???quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerst un schijfjes en dan schijfjes samen in reepjes
lekker fris ook weer, gewoon de afgeknipte haren op de bank laten vallen....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
Alice gaat even Randy de les spellen
[ afbeelding ]
Kunnen ze bij in de hottub kieperen. Weer heerlijke saus voor bij het eten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker fris ook weer, gewoon de afgeknipte haren op de bank laten vallen....
Met de hand, aardappel eerst in plakken snijden en dan in reepjes, hijhoudt de aardappel in zijn hand als hij dat doet, zo doe ik het trouwens zelf ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind frieten snijden helemaal geen pokkeklus, maar zie natuurlijk niet hoe hij dat doet.
Gaat snel hoor, doet het ook altijd zoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:56 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind het maar onhandig hoe die frietjes zo snijd
Is toch niet moeilijk ??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat snel hoor, doet het ook altijd zo
Nee, maar als je voor 11 man moet snijden best een klusquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
Dit is mijn stream. Leuk hoor...
[ afbeelding ]
Heb het idee dat ze wat spiermassa heeft ingeruild voor vet. Kun je goed in haar gezicht zien. Kan ook niet anders met wat ze daar allemaal naar binnen werkt en de geringe hoeveelheid beweging. Ze traint vooral haar billen maar verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef Jockari het volgende:
Als ik de beelden bekijk, is Alice niet afgevallen maar wel extra bijgekomen. Mag hoor, maar niet teveel meer.
hij kan ze beter wel onder water zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
O Jee Danny wil ze niet eerst afwassen, voorstel van Jimmy
Jimmy moet er een handdoek opleggen van hem
Moet wel toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
O Jee Danny wil ze niet eerst afwassen, voorstel van Jimmy
Jimmy moet er een handdoek opleggen van hem
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan ze beter wel onder water zetten
Ja en goed afwassen komt echt veel zetmeel dan nog af.quote:
Daar is in vlaanderen discussie over. Wel of niet afspoelen (heeft met zetmeel te maken)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan ze beter wel onder water zetten
Ja las net een artikel van frieten van Jeroen Meus. Dikke frieten niet afspoelen, dunne frieten welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar is in vlaanderen discussie over. Wel of niet afspoelen (heeft met zetmeel te maken)
water us echt smerig als je ze nu gaat wassen nog, mijn vader en ik nu was ze altijd afquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar is in vlaanderen discussie over. Wel of niet afspoelen (heeft met zetmeel te maken)
ja heel, gesneden moeten ze nog keer gewassen wordenquote:
Nix...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
En, wat zijn frieten zonder mayo??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |