Allemaal tegen leden van zijn eigen groepje toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom komt hij dan steeds terug, en was hij meerdere keren favoriet ?
Lang niet dicht genoeg om een bedreiging te zijn. En en zijn ook mensen die wel stemmen maar niet de poll invullen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:28 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij staat anders dicht in de buurt van Alice nu op de poll van Salar
Dat heb ik ook idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik irriteer me daar aan.. voor mij komt dat zo nep over.
geen idee, maar we gaan het zien. van mij mag hij in de finale staanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allemaal tegen leden van zijn eigen groepje toch?
Ok we gaan het allemaal wel zien..het is niet echt heel spannend meerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lang niet dicht genoeg om een bedreiging te zijn. En en zijn ook mensen die wel stemmen maar niet de poll invullen.
Toch zijn het in het totaalplaatje niet de stemmen van mannen die het zwaarst wegen, maar die van vrouwen en vooral van de zgn. bloemetjesjurken. En dat is straks weer in het voordeel van Tom en Jimmy.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
Mannelijke kijkers zullen toch altijd op Alice stemmen (want lekkere kont)
#waarheid
Als hij er vol voor zou gaan dan gaat Ashley janken. Ze hoeft tegen Ty geen grote bek op te zetten want dan krijgt ze hem terug en dat weet ze.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gaat hij dan weer heel dapper sjoe roepen?
Precies. En ook tegen Danny, Glenn en Karen, denk ik zomaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.
Dat zeg ik Tom gaat winnen Ashley geef ik nog 2 hooguit 3 weken dan ligt ze eruit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn het in het totaalplaatje niet de stemmen van mannen die het zwaarst wegen, maar die van vrouwen en vooral van de zgn. bloemetjesjurken. En dat is straks weer in het voordeel van Tom en Jimmy.
Daar heb je gelijk in. Ik kan vanavond niet kijken, mijn schoonvader neemt ons mee uit eten, maar vind het niet eens zo erg. Zie hier wel wie moet vertrekken (Ronahi) en kijk morgen de live wel terug.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ok we gaan het allemaal wel zien..het is niet echt heel spannend meer
dan zou hij een keer het lef moeten hebben om dat te doen. En ik denk dat Ashley totaal niet onder de indruk zal zijn van zijn grote bek, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Als hij er vol voor zou gaan dan gaat Ashley janken. Ze hoeft tegen Ty geen grote bek op te zetten want dan krijgt ze hem terug en dat weet ze.
hij is wel vaker tegen haar ingegaan hoor....tijdens de knop met Lenie en nog een paar keerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zou hij een keer het lef moeten hebben om dat te doen. En ik denk dat Ashley totaal niet onder de indruk zal zijn van zijn grote bek, maar dat is mijn mening
Maar het is een grote schijterd, verder dan met een groepje sjoe roepen komt hij niet. Oh ja, hij heeft ook nog een keer gedreigd om een spandoek met "sjoe" erop boven het bed van Ashley te hangen.
Finaleweek is Ashley - Karen - Tom - Jimmy.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zeg ik Tom gaat winnen Ashley geef ik nog 2 hooguit 3 weken dan ligt ze eruit.
Ty is een middenmoter. Die gaat ook niet winnen. Alleen als Randy en Ro eruit zijn gaat hij wat meer stemmen bij elkaar schrapen. Denk dat Danny en Glenn deze week geen goede zaken hebben gedaan. Als die er volgende week op staan kan het wel eens lastig worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.
Kijk even tegen wie hij stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty is ook best populair hij komt elke keer terug
Dat is ook echt veel leuker. Voor mij zou die keuze ook niet moeilijk zijn.. geniet er van en je kan de live altijd terugkijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik kan vanavond niet kijken, mijn schoonvader neemt ons mee uit eten, maar vind het niet eens zo erg. Zie hier wel wie moet vertrekken (Ronahi) en kijk morgen de live wel terug.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook echt veel leuker. Voor mij zou die keuze ook niet moeilijk zijn.. geniet er van en je kan de live altijd terugkijken
Het zal er helemaal van afhangen hoe er gestemd gaat worden. Als het one-man-one-vote wordt, kan de kliek Ty c.s. het wel schudden, alleen door de hand van BB of als het van spelletjes afhangt maken ze een kans.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is een middenmoter. Die gaat ook niet winnen. Alleen als Randy en Ro eruit zijn gaat hij wat meer stemmen bij elkaar schrapen. Denk dat Danny en Glenn deze week geen goede zaken hebben gedaan. Als die er volgende week op staan kan het wel eens lastig worden.
Juistem.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk even tegen wie hij stond.
Ariana Anouska Sabeau
Maakt voor Ashley niet uit, als er maar een resort isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is super mario world aka nintendoland niet in japan ipv amerika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |