quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
hoe laat komen de vliegtuigjes en voor wie?1 voor karen en 1 voor?
2 voor karin en ze zijn al geweest vanochtend om 11 uurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
Je zegt er wel iets bij.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze blijft ook...is favoriet vanavond
Ty heeft Ashley zo op de kast als hij wil. Dan kruipt ze weer jankend haar bed in met haar tulletje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je met 2 no-hopers als Tyron en Ronahi naast je op de bank niet eens aan 50% van de stemmen kan komen, sta je er in het totaalplaatje niet best voor.
toch handig die streamverslagen rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft Ashley zo op de kast als hij wil. Dan kruipt ze weer jankend haar bed in met haar tulletje.
Klopt.. en ik vind best wel wat van Ronahi en zeker toen ze samen was met Doriana maar ik kan ook best wel om haar lachen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same Same
Roni en Ty zijn wel echt aanwezig , Alice is nietszeggend
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat.. net of ze een riedeltje heeft ingestudeerd wat voor iedereen van toepassing kan zijn en dat ratelt ze al acht weken op.
Mod Edit.......Heb hem even verwijderd, denk niet dat hij het leuk vind dat dat openbaar gemaakt wordt ivm verwijderenquote:
En dan zeggen er al meerdere dat die banken stinken.. goh, hoe dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:17 schreef Frummelie het volgende:
Gatver eigenlijk goor, ga je met dat bezwete lichaam op die bank zitten... doe dan effe een shirtje aan...
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft Ashley zo op de kast als hij wil. Dan kruipt ze weer jankend haar bed in met haar tulletje.
Ty populair? In alle populariteitspolls bivakkeert hij in de onderste regionen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ty is ook best populair hij komt elke keer terug
Jammer genoeg blijft ze ook..quote:
waarom komt hij dan steeds terug, en was hij meerdere keren favoriet ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ty populair? In alle populariteitspolls bivakkeert hij in de onderste regionen.
Zo werkt het wel idd..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
Mannelijke kijkers zullen toch altijd op Alice stemmen (want lekkere kont)
#waarheid
Ingestudeerd riedeltje idd. Dat maakt haar daarom ook zo vreselijk nietszeggendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Precies dat.. net of ze een riedeltje heeft ingestudeerd wat voor iedereen van toepassing kan zijn en dat ratelt ze al acht weken op.
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:26 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom komt hij dan steeds terug, en was hij meerdere keren favoriet ?
hij staat anders dicht in de buurt van Alice nu op de poll van Salarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Omdat hij populairder was dan degenen die ook genomineerd waren. Maar in vergelijking met een Tom of een Ashley of een Alice kan hij het vergeten.
Ja ik irriteer me daar aan.. voor mij komt dat zo nep over.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ingestudeerd riedeltje idd. Dat maakt haar daarom ook zo vreselijk nietszeggend
Hoogstwaarschijnlijk blijft Alice ook. En van mij mag ze. Maar ik snap ook de opmerkingen dat ze op de achtergrond blijft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Wij mannen moeten Sabeau al missen als knapperd
Dus Alice blijven jullie af
Ja ieuwww, daar hadden ze het van de week over...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zeggen er al meerdere dat die banken stinken.. goh, hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |