Is toch niet moeilijk ??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat snel hoor, doet het ook altijd zo
Nee, maar als je voor 11 man moet snijden best een klusquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:00 schreef Jockari het volgende:
Dit is mijn stream. Leuk hoor...
[ afbeelding ]
Heb het idee dat ze wat spiermassa heeft ingeruild voor vet. Kun je goed in haar gezicht zien. Kan ook niet anders met wat ze daar allemaal naar binnen werkt en de geringe hoeveelheid beweging. Ze traint vooral haar billen maar verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef Jockari het volgende:
Als ik de beelden bekijk, is Alice niet afgevallen maar wel extra bijgekomen. Mag hoor, maar niet teveel meer.
hij kan ze beter wel onder water zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
O Jee Danny wil ze niet eerst afwassen, voorstel van Jimmy
Jimmy moet er een handdoek opleggen van hem
Moet wel toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Dotteke het volgende:
O Jee Danny wil ze niet eerst afwassen, voorstel van Jimmy
Jimmy moet er een handdoek opleggen van hem
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan ze beter wel onder water zetten
Ja en goed afwassen komt echt veel zetmeel dan nog af.quote:
Daar is in vlaanderen discussie over. Wel of niet afspoelen (heeft met zetmeel te maken)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan ze beter wel onder water zetten
Ja las net een artikel van frieten van Jeroen Meus. Dikke frieten niet afspoelen, dunne frieten welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar is in vlaanderen discussie over. Wel of niet afspoelen (heeft met zetmeel te maken)
water us echt smerig als je ze nu gaat wassen nog, mijn vader en ik nu was ze altijd afquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar is in vlaanderen discussie over. Wel of niet afspoelen (heeft met zetmeel te maken)
ja heel, gesneden moeten ze nog keer gewassen wordenquote:
Nix...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
En, wat zijn frieten zonder mayo??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |