quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef kiki2024 het volgende:
Danny Denny wil frietjes vanavond....het kan niet. geen tijd, dan moet hij zelf koken
Daar zal mijn achterneefje het niet mee eens zijn. Die heet Danny met a-klank (komt van Daniël)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef rinardo het volgende:
in nederland heb je ook geen Danny die je uitspreekt met een A trouwens
Mijn zoon Daniël noemen we gewoon Daan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zal mijn achterneefje het niet mee eens zijn. Die heet Danny met a-klank (komt van Daniël)
Kan ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn zoon Daniël noemen we gewoon Daan.
Kerin en Eshley bedoel je.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:22 schreef kiki2024 het volgende:
Karin en Ashley gaan een vriendschapsring laten maken/kopen.
Nick was wel de enige die dagelijks kookte en dit zonder instructies.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is natuurlijk het voorbeeld van horizontale ligger in zijn badjas.
Spagetti voor honderd dagen, iets anders lukte hem niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Nick was wel de enige die dagelijks kookte en dit zonder instructies.
Hangen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef spapaars het volgende:
Als ze Randy vragen wat hij tijdens zijn verblijf daar heeft uitgespookt, heeft hij maar één antwoord.
Dan hebben wij totaal iets anders gezien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spagetti voor honderd dagen, iets anders lukte hem niet.
Pannenkoeken bakken.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:25 schreef czvt het volgende:
[..]
Dan hebben wjij totaal iets anders gezien.
Uithaalmuren, mooi woord voor automatiek ...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:31 schreef Jockari het volgende:
Tyron aardbeienjam uit the wall gehaald.
Pas gelezen; die uithaalmuren in nederland blijkt uniek te zijn. Kennen ze nergens
anders tot Ferdinand Bol (FEBO) die in Amsterdam plaatste
Maar ze dacht wel dat de broek die anderhalve maand geleden echt te strak zat haar nu wel zou passen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef Jockari het volgende:
Als ik de beelden bekijk, is Alice niet afgevallen maar wel extra bijgekomen. Mag hoor, maar niet teveel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |