Kan toch ook niet anders.. ze hebben daar inmiddels al weer dagen ingezeten met een mannetje of vijf tegelijkertijd. Zonder dat ze zich eerst even afspoelde.. dus met al dat zweet huidskleur en schilfers dat allemaal loslaat als je daar in zit. Omg ik krijg aan die gedachte alleen alsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
De hottube moet leeg ,die stinkt echt zegt Ash
Dit is dus wat ik heel de tijd roep, het maakt groot verschil wie de poll zet, want je zit dan al langer op dat profiel, en je hebt vaak dezelfde favoriet als degene die de poll zet. als Salar bijvoorbeeld continu positieve opmerkingen maakt over persoon A en steeds negatieve over persoon B en hij zal een poll maken, dan komt automatisch persoon A hoger uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:00 schreef marky het volgende:
Even een heel ander polletje lol
[ afbeelding ]
Met zijn badjas naar de hottub elke dag en daarna uit de hottub in zijn badjas de rest van de dag hangend in de bankquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is natuurlijk het voorbeeld van horizontale ligger in zijn badjas.
Ik vind dat Ashley de vrijstelling maar eens een keer moet krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja die zijn er ook nog..dat groepje van Ty moet dus gewoon zorgen dat ze vrijstelling of PON pakken
maar de poll van Salar klopt al 7 weken, dat kan toch geen toeval zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik heel de tijd roep, het maakt groot verschil wie de poll zet, want je zit dan al langer op dat profiel, en je hebt vaak dezelfde favoriet als degene die de poll zet. als Salar bijvoorbeeld continu positieve opmerkingen maakt over persoon A en steeds negatieve over persoon B en hij zal een poll maken, dan komt automatisch persoon A hoger uit.
Kan zijn, maar het was tot nu toe allemaal voorspelbaar wie er zou moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
maar de poll van Salar klopt al 7 weken, dat kan toch geen toeval zijn
Zijn vrouw lijkt qua karakter ook veel op Ash zei hij een tijd geledenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:11 schreef lojanda het volgende:
Ik snap nu trouwens ook wel waarom Glenn zo goed kan met Ashley.. ik zag wat foto’s van zijn gezin op insta en zijn vrouw is ook niet vies van implantaten Botox en fillers
Die zit al terug in thuisland uit schaamte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
De man van Roniha wil niet in beeld, die gaat wel ergens achterin staan zegt ze
Bovengenoemde personen hebben niet in BB1, BB2 of BB3 gezeten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wint niet meer.
Inmiddels heeft Tom de steun van Nick BB1 Kitty en Salar BB2 en Judy BB3.
Ook tegen muren blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ronahi is naar eigen zeggen zo sociaal dat ze tegen een boom kan praten.
Salar heeft dit jaar nog geen echte favoriet. Vorig jaar koos hij redelijk rap voor Jason.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik heel de tijd roep, het maakt groot verschil wie de poll zet, want je zit dan al langer op dat profiel, en je hebt vaak dezelfde favoriet als degene die de poll zet. als Salar bijvoorbeeld continu positieve opmerkingen maakt over persoon A en steeds negatieve over persoon B en hij zal een poll maken, dan komt automatisch persoon A hoger uit.
In nederland spreek je bij Danny de a uit als een e.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
Waarom zeggen jullie altijd (ook BB) Denny en niet Danny ?
Hij stelde zich voor als Danny uitsprekend Denny , dan noemen we hem toch ook zo? in nederland heb je ook geen Danny die je uitspreekt met een A trouwensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
Waarom zeggen jullie altijd (ook BB) Denny en niet Danny ?
Volgens mij is Kenneth gewoon een Vlaming hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die zit al terug in thuisland uit schaamte.
Ja maar zo hoor je zijn naam ook uit te spreken heeft hij zelf gezegdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
In nederland spreek je bij Danny de a uit als een e.
Ja ik dacht ook al, Ronahi was toch alleen vluchteling, Kenneth niet ! Ronahi is als kind hier al heen gekomen als vluchtelingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is Kenneth gewoon een Vlaming hoor.
O.K. Merky det is een entwoord op mijn vreeg. Thenx !quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef marky het volgende:
[..]
In nederland spreek je bij Danny de a uit als een e.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef kiki2024 het volgende:
Danny Denny wil frietjes vanavond....het kan niet. geen tijd, dan moet hij zelf koken
Daar zal mijn achterneefje het niet mee eens zijn. Die heet Danny met a-klank (komt van Daniël)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:18 schreef rinardo het volgende:
in nederland heb je ook geen Danny die je uitspreekt met een A trouwens
Mijn zoon Daniël noemen we gewoon Daan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zal mijn achterneefje het niet mee eens zijn. Die heet Danny met a-klank (komt van Daniël)
Kan ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn zoon Daniël noemen we gewoon Daan.
Kerin en Eshley bedoel je.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:22 schreef kiki2024 het volgende:
Karin en Ashley gaan een vriendschapsring laten maken/kopen.
Nick was wel de enige die dagelijks kookte en dit zonder instructies.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick is natuurlijk het voorbeeld van horizontale ligger in zijn badjas.
Spagetti voor honderd dagen, iets anders lukte hem niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Nick was wel de enige die dagelijks kookte en dit zonder instructies.
Hangen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:23 schreef spapaars het volgende:
Als ze Randy vragen wat hij tijdens zijn verblijf daar heeft uitgespookt, heeft hij maar één antwoord.
Dan hebben wij totaal iets anders gezien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spagetti voor honderd dagen, iets anders lukte hem niet.
Pannenkoeken bakken.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:25 schreef czvt het volgende:
[..]
Dan hebben wjij totaal iets anders gezien.
Uithaalmuren, mooi woord voor automatiek ...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:31 schreef Jockari het volgende:
Tyron aardbeienjam uit the wall gehaald.
Pas gelezen; die uithaalmuren in nederland blijkt uniek te zijn. Kennen ze nergens
anders tot Ferdinand Bol (FEBO) die in Amsterdam plaatste
Maar ze dacht wel dat de broek die anderhalve maand geleden echt te strak zat haar nu wel zou passen...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef Jockari het volgende:
Als ik de beelden bekijk, is Alice niet afgevallen maar wel extra bijgekomen. Mag hoor, maar niet teveel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |