Maar bb grijpt ook niet in wat dat betreftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Ashley en Karen lopen weer eens in hun ochtend jas
De regel dat dat niet meer mocht wordt niet echt na geleefd
Nee, die laten het gebeuren inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Maar bb grijpt ook niet in wat dat betreft
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Ashley en Karen lopen weer eens in hun ochtend jas
De regel dat dat niet meer mocht wordt niet echt na geleefd
Zij mag toch hare baard afdoen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Karen wil zich proper maken onder de douche ook scheren en zo zegt ze tegen de heren op de groene kamer
Dat scheren moet je niet noemen he zegt Tom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:50 schreef Dotteke het volgende:
Danny snijdt frietJockari ziet enkel Ty aan tafel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is op stream 2quote:
Vreemd dat jullie maar 1 stream hebben. Hier is op 2 Danny friet aan het snijden voor iedereen. Echt een pokkuh klus voor zoveel mensen. Waar begint hij aanquote:
Ik vind frieten snijden helemaal geen pokkeklus, maar zie natuurlijk niet hoe hij dat doet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat jullie maar 1 stream hebben. Hier is op 2 Danny friet aan het snijden voor iedereen. Echt een pokkuh klus voor zoveel mensen. Waar begint hij aan
Eerst in schijfjes en dan schijfjes samen in reepjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind frieten snijden helemaal geen pokkeklus, maar zie natuurlijk niet hoe hij dat doet.
Beeld ???quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerst un schijfjes en dan schijfjes samen in reepjes
lekker fris ook weer, gewoon de afgeknipte haren op de bank laten vallen....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
Alice gaat even Randy de les spellen
[ afbeelding ]
Kunnen ze bij in de hottub kieperen. Weer heerlijke saus voor bij het eten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:55 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker fris ook weer, gewoon de afgeknipte haren op de bank laten vallen....
Met de hand, aardappel eerst in plakken snijden en dan in reepjes, hijhoudt de aardappel in zijn hand als hij dat doet, zo doe ik het trouwens zelf ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind frieten snijden helemaal geen pokkeklus, maar zie natuurlijk niet hoe hij dat doet.
Gaat snel hoor, doet het ook altijd zoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:56 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vind het maar onhandig hoe die frietjes zo snijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |