Nee Ashley niet ik vermoed Alice. Ze willen een positief einde.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Finaleweek is Ashley - Karen - Tom - Jimmy.
In Oostenrijk toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
Is super mario world aka nintendoland niet in japan ipv amerika?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ruil Ashley voor Alice.. Ashley gaat het niet lang meer redden. Ik vind het beiden niets natuurlijk want wat de een teveel heeft, heeft de ander te weinig. Helaas is er geen andere keus meerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Finaleweek is Ashley - Karen - Tom - Jimmy.
Positiever dan Ashley die met een grote beker en een reuzebos bloemen de deur uitwandelt kan BB niet eindigen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:40 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Ashley niet ik vermoed Alice. Ze willen een positief einde.
haha het zal Tom wel worden die staat op elke poll op 1quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Positiever dan Ashley die met een grote beker en een reuzebos bloemen de deur uitwandelt kan BB niet eindigen.
Ik hoop volgende week een bank met Danny Dilano en Randy maar dat zal het wel niet worden..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:36 schreef marky het volgende:
[..]
Ty is een middenmoter. Die gaat ook niet winnen. Alleen als Randy en Ro eruit zijn gaat hij wat meer stemmen bij elkaar schrapen. Denk dat Danny en Glenn deze week geen goede zaken hebben gedaan. Als die er volgende week op staan kan het wel eens lastig worden.
Long way to go nogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha het zal Tom wel worden die staat op elke poll op 1
Als het aan sommige ligt wordt er de hele dag door gegetenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje nu nog pannenkoeken eten, ze kunnen beter de spuiten schoon gaan maken, ze willen toch altijd vroeg eten op zaterdag...
Jinx?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:46 schreef Jockari het volgende:
Maar wil famie Ron nog ontvangen ? Die waren al aan het emigreren de vorige weken (Na die heisa met Dor of zoiets). Lege studio straks.
Denk niet dat jij je zin gaat krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Positiever dan Ashley die met een grote beker en een reuzebos bloemen de deur uitwandelt kan BB niet eindigen.
Vooral Alice heeft daar een handje van. Dat die niet aankomt met wat ze allemaal naar binnen werkt iedere dag is me echt een raadsel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het aan sommige ligt wordt er de hele dag door gegeten
ok....Maar ik ruil denk ik Ashley in voor Tyron.....kan goed met de mannen , Jimmy reken ik bij de vrouwen want die doet niks qua sportiviteit met mannen.....Zal ook mensen op de bank moeten zetten maar niet kwetsende steken onder de gordel geven..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ruil Ashley voor Alice.. Ashley gaat het niet lang meer redden. Ik vind het beiden niets natuurlijk want wat de een teveel heeft, heeft de ander te weinig. Helaas is er geen andere keus meer
Ja echt... van de week stonden ze s'avonds laat nog pannenkoeken te bakken... waar laten ze het..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als het aan sommige ligt wordt er de hele dag door gegeten
Ligt aan de vrijstelling.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
er is elke week toch een power of nomination ? dus stel Ty of randy heeft hem deze week..kunnen ze nomineren wie ze willen ?
oh ja die zijn er ook nog..dat groepje van Ty moet dus gewoon zorgen dat ze vrijstelling of PON pakkenquote:
Vlak Randy niet wegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Vooral Alice heeft daar een handje van. Dat die niet aankomt met wat ze allemaal naar binnen werkt iedere dag is me echt een raadsel.
Pon is het beste.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja die zijn er ook nog..dat groepje van Ty moet dus gewoon zorgen dat ze vrijstelling of PON pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |