Reden temeer om hem erin te houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:49 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy : Ty mag wel naar huis! hij doet niks in het huishouden...is een beetje een schild voor de vrouwen in het huis ..altijd gedoe met hem.
jimmy: BB bedanken voor het eten en niks opeten
doet ze zichzelf aan met d'r gedragquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef Was-beer het volgende:
Ashley had een zware dag vandaag mentaal gezien. 1.5 uur in de DBK gezeten
Edit: of bedoelde ze de hot tub![]()
Ja hij heeft ze er wel op gezet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:03 schreef kiki2024 het volgende:
lief van Glenn, hij komt even zeggen : wie er ook vertrekt morgen ik zie jullie graag.
Tja niet normaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat wel, maja hij is bang voor Ashley
heb je een tussenstand ? ik kan niet kijken maar ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
De poll van Salar is duidelijker dan de Belg ... Ronahi gaat.
Alice 48%quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
heb je een tussenstand ? ik kan niet kijken maar ben wel benieuwd
ze hebben allemaal grote bang voor haarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. ik zag Glenn sidderen en beven toen hij Ashley aansprak in de badkamer deze week. Zo bang...
haha onbegrijpelijk als volwassen man...hij zei ook 5x tegen Danny dat hij niet op haar wilde stemmen, omdat ze hun het leven zuur zou maken in het huis.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. ik zag Glenn sidderen en beven toen hij Ashley aansprak in de badkamer deze week. Zo bang...
Ja zag ik ook. Zag jij ook het angstzweet over zijn voorhoofd lopen? Hij stond echt te trillen. En toen ze ging staan huilde hij bijnaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Tja maar weer een vrouw weg... Van mij mogen ze alle drie blijven en de geen met de minste stemmen blijft genomineerd. Dit was gewoon te easy voor het clubje van Ash. Misschien volgende week dan twee vertrekken of later in het programma.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
De poll van Salar is duidelijker dan de Belg ... Ronahi gaat.
okquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar weer een vrouw weg... Van mij mogen ze alle drie blijven en de geen met de minste stemmen blijft genomineerd. Dit was gewoon te easy voor het clubje van Ash. Misschien volgende week dan twee vertrekken of later in het programma.
Jep en de andere zijn kinderachtig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat slaapt Ashley weer vroeg nu ze niet genomineerd is.....
Die zit in de groene kamer met Dilano en Jimmy te kletsenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat slaapt Ashley weer vroeg nu ze niet genomineerd is.....
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zit in de groene kamer met Dilano en Jimmy te kletsen
Jimmy had em mooi te pakken een half uur geledenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano glibbert ook wel een beetje door de weken heen.
Heb ik gemist jammer genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy had em mooi te pakken een half uur geleden
Je lijkt Miss America wel, zei Jimmyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy had em mooi te pakken een half uur geleden
Jimmy is een grote zeikert.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy gaat bij Tom en Karen zitten En heeft het over het lachen van 'de anderen'.
en dan weten ze buiten gelijk wat de bedoeling is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie heeft de snor omdat zijn kleding allemaal hetzelfde is nu en hij wat anders wil.. dus dan maar een snor.
Kaartenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef GayGuy het volgende:
Ik zet net de streams aan. Zijn ze bezig met een spel, ofzo?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
leuk die stream op de donkere badkamer
nee... raar dat er een sl is.. uit het nietsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef GayGuy het volgende:
Ik zet net de streams aan. Zijn ze bezig met een spel, ofzo?
Nee net even kort op Karan en Tom die aan het kaarten waren en dom giebelde. Ik was niet helemaal live wellicht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:33 schreef ledn81 het volgende:
Ja leuk weer de stream op de giebelende kleuters
Mosterd.quote:
Zelfs bb is haar zatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:46 schreef ledn81 het volgende:
Gezelige praatjes in de blauwe kamer.
Ashley komt binnen licht uit en klaar...
dat zou je wel willen natuurlijkquote:
Anders komt ze niet op tijd in dromenlandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:46 schreef ledn81 het volgende:
Gezelige praatjes in de blauwe kamer.
Ashley komt binnen licht uit en klaar...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
achja je kunt ook zendersjek op pols zetten
De grote broer en het kleine zusje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:27 schreef marky het volgende:
[..]
Echt het leukste duo. Totaal aan elkaar gewaagd.
Dan is het toch geen man......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat wel, maja hij is bang voor Ashley
Of Ronnie weg en dan terug naar de oude mirror room. En Dilano die haar dan stiekem eten moet brengen enzo via de geheime gang.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar weer een vrouw weg... Van mij mogen ze alle drie blijven en de geen met de minste stemmen blijft genomineerd. Dit was gewoon te easy voor het clubje van Ash. Misschien volgende week dan twee vertrekken of later in het programma.
Jimmy is een jaloers mannetje....nu moet hij Ty niet, omdat Dilano te veel lol heeft met Ty en co......volgens mij heeft Jimmy en Dilano nooit met elkaar zoveel gelachen als die jongen bij het andere clubje. Saboo werd heel gauw genoemd door Jimmy .en nu is Ty aan de beurt.quote:
Was maar waar, maar de queen heeft duidelijk gemaakt dat als zij binnen komt direct wil slapen en er niet meer gepraat mag worden een paar dagen terug.quote:
ja wel netjes dat hij zijn eigen kwarkbakken even afwast inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:22 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Het brood misschien maar de afwas is toch maar weer mooi gedaan
Ik was niet de hele tijd aan het kijken maar toen hij het water ging koken stond er toch redelijk wat dat ik zag. Weet niet van wie het was maar toch netjes dat hij het heeft opgeruimd. En brood heeft klaar gezet. Best liefquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel netjes dat hij zijn eigen kwarkbakken even afwast inderdaad
Ze zetten Ashley steeds slechter met Ron de uitzendingen inderdaad. Ben benieuwd hoe lang ze haar leger nog mee gaat kunnen nemen. Ik was geen Ashley fan en ben het nog niet. Maar ze trekt ze allemaal mee hoor!!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:42 schreef Mercedes. het volgende:
En Ashley die achter emotionele Danny naloopt. Zum kotzen. Met wat ik weet over gisteren tussen het gedoe met Tom en Ashley.
11 uur.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:21 schreef tassie127 het volgende:
Komen morgen die vliegtuigjes voor Karen? Ik ga het niet mee maken! Eindelijk eens uitslapen deze week dus ga hier echt niet voor opstaan. Zegt toch niks! Zie de streamverslagen wel voorbijkomen
Vast wel. Ik gun het haar wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:30 schreef BB-King het volgende:
Verdomme, ik mis morgen de vliegtuigjes voor Karen.
Hopelijk kan ik dat morgen op mijn gemakje nog ergens terugkijken.
jij rijd Mercedes dan is 1200 euro niet veel inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:26 schreef Mercedes. het volgende:
Een vliegtuigje kost maar 1200 euro en die voor Ashley door 1 man met 1035 euro betaald, wellicht familie. Het stelt niets meer voor inmiddels.
Karen gaat er twee krijgen tegelijkertijd. Op zich een leuk idee.
mensen zwart maken waar een ander mee omgaat is ook een spelelement he, alles om alleen over te blijven remember SPEL, geen vrienden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:26 schreef Koos1958 het volgende:
Met verbazing las ik dat jimmy niet tegen lachen kan van de anderen en het gemaakt was. En dat van de man die met een popje praat die hij in zijn arm vast heeft. Wie is er nu nep. Ik zag gister mensen die genomineerd zijn er heel goed mee omgaan en heel veel lol hadden samen. Heel anders dan karen en ashley toen. En dan negatief over tyron. Valt inderdaad op dat jimmy de personen onderuit haalt waar dilano het leuk mee heeft. Ben je 41 jaar en dan zo kinderachtig doen
Dilano en Tom zijn van Jimmy daar mag een ander eigenlijk niet aankomen. Daarom heeft Jimmy een hekel aan Ty en Alice. Dat heeft geen moer meer met het spel te maken de man claimed gewoon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
mensen zwart maken waar een ander mee omgaat is ook een spelelement he, alled om alleen over te blijven remember SPEL, geen vrienden.
Die vliegtuigjes ben ik ook zat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:30 schreef BB-King het volgende:
Verdomme, ik mis morgen de vliegtuigjes voor Karen.
Hopelijk kan ik dat morgen op mijn gemakje nog ergens terugkijken.
lol maken en plezier hebben is voor mij niet perse een belangrijk spelelement eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:26 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano en Tom zijn van Jimmy daar mag een ander eigenlijk niet aankomen. Daarom heeft Jimmy een hekel aan Ty en Alice. Dat heeft geen moer meer met het spel te maken de man claimed gewoon.
Dat zgn spel spelen dit jaar loopt de spuigaten uit Het is inmiddels verworden tot een toxic omgeving waarbij ik steeds meer moeite krijg om de streams te volgen. Ik zoek steeds meer en meer naar de mensen die nog gewoon lol kunnen maken. Plezier hebben met elkaar en af en toe een gesprek dat niet over het spel of strategie gaat. En ja ook luchtig ventileren over de andere bewoners. Dat vind ik momenteel alleen nog bij Ty, Alice, Ronahi en Randy en wie er op dat moment dan ook bij is. Lachen om een scheet is een verademing in deze editie van BB.
Tata zijn Hollanders zo worden wij genoemdquote:
Tatta.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tata zijn Hollanders zo worden wij genoemd
Dat is helemaal geen spelelement. Dat is wat er dit jaar mis is het spel is bijna 24/7 aan waarvan ze alleen maar aan het speculeren zijn omdat ze het niet weten. Daardoor word het een toxic omgeving. Zelfs vorig jaar waar het meer op de man gespeeld werd was er veel meer ruimte voor de persoonkijkheden. Gesprekken die niet meteen over het spel gingen maar wel gerelateerd aan het spel zoals Jason met Chiara over populariteit of Jason met Bart bij de haard over vriendschap en vertrouwen. Zelfs gesprekken van Charlotte over haar vader of de compleet misgelopen relatie. Jason en Ali een paar uur over voetbal. Kon allemaal. Nu gaat het over het spel continu over het spel. Als iemand scheef kijkt wordt er wat achter gezocht etc. Het spel kan je feitelijk maar een dag spelen dat is de dag dat je weet wie de pon heeft. Alle andere dagen is het allemaal toxic gelul.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
lol maken en plezier hebben is voor mij niet perse een belangrijk spelelement eigenlijk
ja ik weet niet hoe het gezegd werd maar zou zo maar kunnen dat ook verkeerd getypt is natuurlijkquote:
Die gesprekken zijn er wel, en merk je hier ook wel aan de antwoorden als " luister ik net naar....." draaien ze de camera naar een andere plek. Lijkt wel of de cameramensen opdracht hebben gekregen de gesprekken te skippenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen spelelement. Dat is wat er dit jaar mis is het spel is bijna 24/7 aan waarvan ze alleen maar aan het speculeren zijn omdat ze het niet weten. Daardoor word het een toxic omgeving. Zelfs vorig jaar waar het meer op de man gespeeld werd was er veel meer ruimte voor de persoonkijkheden. Gesprekken die niet meteen over het spel gingen maar wel gerelateerd aan het spel zoals Jason met Chiara over populariteit of Jason met Bart bij de haard over vriendschap en vertrouwen. Zelfs gesprekken van Charlotte over haar vader of de compleet misgelopen relatie. Jason en Ali een paar uur over voetbal. Kon allemaal. Nu gaat het over het spel continu over het spel. Als iemand scheef kijkt wordt er wat achter gezocht etc. Het spel kan je feitelijk maar een dag spelen dat is de dag dat je weet wie de pon heeft. Alle andere dagen is het allemaal toxic gelul.
En de woorden van de Queen zijn wet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was maar waar, maar de queen heeft duidelijk gemaakt dat als zij binnen komt direct wil slapen en er niet meer gepraat mag worden een paar dagen terug.
serieus ..... nee toch he mag ik aannemenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja zag ik ook. Zag jij ook het angstzweet over zijn voorhoofd lopen? Hij stond echt te trillen. En toen ze ging staan huilde hij bijna
laatste tijd al paar x in een Nederlandse bioscoop film totaal gehoord en ben zelfs naar een film geweest die de tattas heette( aanrader)deel 1 en 2 en zijn inderdaad Hollandersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoe het gezegd werd maar zou zo maar kunnen dat ook verkeerd getypt is natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
laatste tijd al paar x in een Nederlandse bioscoop film tatta gehoord en ben zelfs naar een film geweest die de tattas heette( aanrader)deel 1 en 2 en zijn inderdaad Hollanders
Ze speelt het perfect. Ze zet haar Belgische knechtjes in om de Nederlanders stuk voor stuk weg te werken en met groot succes.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ze zetten Ashley steeds slechter met Ron de uitzendingen inderdaad. Ben benieuwd hoe lang ze haar leger nog mee gaat kunnen nemen. Ik was geen Ashley fan en ben het nog niet. Maar ze trekt ze allemaal mee hoor!!
Ja Nederlandse man tuurlijk wil Jimmy die naar huis hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:49 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy : Ty mag wel naar huis! hij doet niks in het huishouden...is een beetje een schild voor de vrouwen in het huis ..altijd gedoe met hem.
jimmy: BB bedanken voor het eten en niks opeten
Ik ook. En bovendien faciliteert haar dat in een goed gevoel, wat haar weer kracht geeft en dat is weer goed voor de positie van Ashley.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:32 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vast wel. Ik gun het haar wel eigenlijk.
Dat wordt weleens vergeten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
mensen zwart maken waar een ander mee omgaat is ook een spelelement he, alles om alleen over te blijven remember SPEL, geen vrienden.
Nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Tata zijn Hollanders zo worden wij genoemd
Ik weet het niet. Het is gewoon minder en bij de groep van Ash eindigt het dan meestal toch weer in gekonkel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die gesprekken zijn er wel, en merk je hier ook wel aan de antwoorden als " luister ik net naar....." draaien ze de camera naar een andere plek. Lijkt wel of de cameramensen opdracht hebben gekregen de gesprekken te skippen
Ashley en Jimmy spelen echt het spel , zijn in spelmodus de rest viert vakantie en is verkeerd in dit spel gestaptquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze speelt het perfect. Ze zet haar Belgische knechtjes in om de Nederlanders stuk voor stuk weg te werken en met groot succes.![]()
Zij is ook degene die een beetje sjeu aan het programma geeft. Vergeleken met haar is de rest maar een stelletje doodgravers.
Toch is de populariteit van Alice op dit moment ook behoorlijk tanende.quote:
Geweldig toch, als je als vrouw de macht hebt om dat hele huis vol haantjes en het hele spel te beheersen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha onbegrijpelijk als volwassen man...hij zei ook 5x tegen Danny dat hij niet op haar wilde stemmen, omdat ze hun het leven zuur zou maken in het huis.
Hou toch op. Ze lag eruit in de eerste week. Was ze er niet geweest was het ook gewoon doorgegaan hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze speelt het perfect. Ze zet haar Belgische knechtjes in om de Nederlanders stuk voor stuk weg te werken en met groot succes.![]()
Zij is ook degene die een beetje sjeu aan het programma geeft. Vergeleken met haar is de rest maar een stelletje doodgravers.
Jimmy heeft wel degelijk een beetje gelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:22 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy zei gister tegen Dilano dat Ty niks in het huishouden doet, ik zie Ty nu sap persen met Danny terwijl de rest nog slaapt
Ze kan echt bij jou op de rand van je bord schijten geloof ik. Je zou het er nog aflikken ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig toch, als je als vrouw de macht hebt om dat hele huis vol haantjes en het hele spel te beheersen.
Goh zelfde als Bart vorig jaar zeiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Danny zou graag een huisje in Spanje kopen
Ligt het aan karen( ja misschien ) en Tom dat ze geen betere gesprekken heeft? Of is het haar eigen inbreng die maakt dat het zo isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:29 schreef Koos1958 het volgende:
Las dat ashley graag betere gesprekken wil zoals volwassenen en niet het gedoe om een peertje of het slaafje spelen. Ze is 33 jaar en heeft 2 kinderen zei ze. Ging over kafen en tom Nou een tip aan haar ga eens met Alice praten die kan dat wel.
Als, als, als...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:21 schreef marky het volgende:
[..]
Hou toch op. Ze lag eruit in de eerste week. Was ze er niet geweest was het ook gewoon doorgegaan hoor.
Je ziet haar ook aftakelen.
Je ziet het nu tussen Ty en Danny. Rustig en relaxed praten over je plannen. Ashley kan dat zelf niet eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:29 schreef Koos1958 het volgende:
Las dat ashley graag betere gesprekken wil zoals volwassenen en niet het gedoe om een peertje of het slaafje spelen. Ze is 33 jaar en heeft 2 kinderen zei ze. Ging over kafen en tom Nou een tip aan haar ga eens met Alice praten die kan dat wel.
Ty heeft werkelijk alles wat een model nodig heeft dus het gaat hem denk ik wel lukken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Ik hoop het ook voor Ty dat er wat meer modellenwerk komt. Ik zou er niet te lang op wachten.
Dat zie je veel in Vlaanderen, mensen die naast hun normale job ook nog een café uitbaten, meestal aan huis.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Danny heeft een bar gehad waar je ook kon eten (7/8 jaar)
Hij wilde altijd een eigenzaak hebben
Hij zat niet op een toplokatie, maar hij heeft het wel graag gedaan
Heeft het kunnen verkopen voor het dubbele
Hij werkte toen ook al bij de politie had een dubbele baan
Geen probleem, zolang ze maar niet spettert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kan echt bij jou op de rand van je bord schijten geloof ik.
Hij werkte 20 uur per dag, 10 uur bij de politie en 10 uur in zijn bar, ( zo noemde hij het zelfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zie je veel in Vlaanderen, mensen die naast hun normale job ook nog een café uitbaten, meestal aan huis.
Ik zou in Vlaanderen overigens voorzichtig zijn met het gebruik van het woord "bar" i.p.v. café, want met een bar bedoelt men daar doorgaans net iets anders. (rode neonverlichting en zulks, als je begrijpt wat ik bedoel)
Beetje te lang. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ty heeft werkelijk alles wat een model nodig heeft dus het gaat hem denk ik wel lukken.
Hij zei zelf dat hij te lang was bevonden voor het echte werkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ty heeft werkelijk alles wat een model nodig heeft dus het gaat hem denk ik wel lukken.
Hoe lang is hij dan ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij te lang was bevonden voor het echte werk
Ik dacht iets van 2meter en 2 cmquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan ?
Want in mijn ogen moeten de modellen van tegenwoordig echt wel lang zijn. Lang en mager.
oke, dat zou iets te lang kunnen zijn inderdaad. Maar hij is denk ik ook al een beetje te oud inmiddels.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 2meter en 2 cm
Correct me if I’m wrong
Bij mannen werkt het vaak nog iets anders als bij vrouwenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, dat zou iets te lang kunnen zijn inderdaad. Maar hij is denk ik ook al een beetje te oud inmiddels.
Ja goed model voor badjassen..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Ik hoop het ook voor Ty dat er wat meer modellenwerk komt. Ik zou er niet te lang op wachten.
Voor de catwalk moeten ze wel in gangbare maten passen, dus ook lengtematen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mannen werkt het vaak nog iets anders als bij vrouwen
Heb er verder echt de ballen verstand van
Misschien kan-ie vanavond al gaan solliciteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
ja inderdaad zodra je keer in een gesprek zit en je zit in het verhaal draait de camera weg jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die gesprekken zijn er wel, en merk je hier ook wel aan de antwoorden als " luister ik net naar....." draaien ze de camera naar een andere plek. Lijkt wel of de cameramensen opdracht hebben gekregen de gesprekken te skippen
ja die is leuk deel 2 moet ik nog zien hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
laatste tijd al paar x in een Nederlandse bioscoop film totaal gehoord en ben zelfs naar een film geweest die de tattas heette( aanrader)deel 1 en 2 en zijn inderdaad Hollanders
Nee 1.93. Hij kan daardoor geen modeshows lopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 2meter en 2 cm
Correct me if I’m wrong
Modellen moeten juist lang zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij te lang was bevonden voor het echte werk
26 te oud?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, dat zou iets te lang kunnen zijn inderdaad. Maar hij is denk ik ook al een beetje te oud inmiddels.
ja, meeste modellen beginnen hun carriere wel tussen de 18 en de 20 jaar.quote:
Vind het een knappe manquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor de catwalk moeten ze wel in gangbare maten passen, dus ook lengtematen.
Maar ik vind hem (persoonlijk) niet echt iets van een model uitstralen
Hij deed al modellenwerk op zijn 20e. Ik dacht dat het bij mannen wel wat langer door kon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, meeste modellen beginnen hun carriere wel tussen de 18 en de 20 jaar.
en 1.93 lijkt mij een normale lengte voor de catwalk![]()
maar hij kan altijd nog model worden voor de wehkamp of bonprix
Moet ze die wel op haar wangetjes tekenen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis is ook wakker.![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, zie maar weinig zon in haarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:55 schreef marky het volgende:
[..]
Moet ze die wel op haar wangetjes tekenen.
Genoeg mooie gesprekken gezien tussen Tom en Jimmy en Alice en Tom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen spelelement. Dat is wat er dit jaar mis is het spel is bijna 24/7 aan waarvan ze alleen maar aan het speculeren zijn omdat ze het niet weten. Daardoor word het een toxic omgeving. Zelfs vorig jaar waar het meer op de man gespeeld werd was er veel meer ruimte voor de persoonkijkheden. Gesprekken die niet meteen over het spel gingen maar wel gerelateerd aan het spel zoals Jason met Chiara over populariteit of Jason met Bart bij de haard over vriendschap en vertrouwen. Zelfs gesprekken van Charlotte over haar vader of de compleet misgelopen relatie. Jason en Ali een paar uur over voetbal. Kon allemaal. Nu gaat het over het spel continu over het spel. Als iemand scheef kijkt wordt er wat achter gezocht etc. Het spel kan je feitelijk maar een dag spelen dat is de dag dat je weet wie de pon heeft. Alle andere dagen is het allemaal toxic gelul.
Tom heeft meerdere malen gezegd dat hij geen zin heeft om continu over het spel te praten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Genoeg mooie gesprekken gezien tussen Tom en Jimmy en Alice en Tom.
Ashley en Dilano zijn degene die het zelden over iets anders hebben.
Ja maar het probleem met de gesprekken met Tom is is dat het vaak over Tom gaat. Aks Alice met hem praat gaat het over hoe hij zich voelt. Bij Jimmy is datcwat minder maar toch ook wel vaak. Het zou Tom leuker maken aks hij ook eens echt interesse toont inbeen ander.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Tom heeft meerdere malen gezegd dat hij geen zin heeft om continu over het spel te praten.
Ja ik ook wel. Vond haar wel gezellig bij Tyron en Randy.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het jammer dat Rohani naar huis gaat vanavond... ga die skreeuwstem nog missen..
Ahhh dus als er wel gesprekken zijn, waarvan jij zijn dat ze er niet waren, mogen ze niet over hun zelf gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar het probleem met de gesprekken met Tom is is dat het vaak over Tom gaat. Aks Alice met hem praat gaat het over hoe hij zich voelt. Bij Jimmy is datcwat minder maar toch ook wel vaak. Het zou Tom leuker maken aks hij ook eens echt interesse toont inbeen ander.
Ideaal is 1.85. Voor catwalk werk is dit een vereiste.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan ?
Want in mijn ogen moeten de modellen van tegenwoordig echt wel lang zijn. Lang en mager.
Ik ook... die stem iets minder..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Vond haar wel gezellig bij Tyron en Randy.
Nou idd die stem, voor de rest vind ik het ook een leuke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... die stem iets minder.... Maar ik vind haar wel grappig..
Ik vind het jammer dat Ty of Ro gaat ik vind ze leuk samen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het jammer dat Rohani naar huis gaat vanavond... ga die skreeuwstem nog missen..
Alice en Ty schelen minder dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Salar is het duidelijk dit is ook over het algemeen het beeld op X. Bij de diverse FB polls liggen Ro en Ty wat dichter bijelkaar. Maargoed BB bepaalt uiteidelijk.
VInd die stem verschrikkelijk, daarom ga ik vaak bij haar weg of mutequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... die stem iets minder.... Maar ik vind haar wel grappig..
Ik zet m'n ipad iets zachter...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VInd die stem verschrikkelijk, daarom ga ik vaak bij haar weg of mute
Ik ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou idd die stem, voor de rest vind ik het ook een leuke persoonlijkheid
Ze hebben gewoon veel lol samen.. leuk om te zien..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Ty of Ro gaat ik vind ze leuk samen.
Hij had een zware dag zei hijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag gisteren nog even Jimmy in de hottub zitten maar leek wel of hij in een zware depressie zat... niet normaal..
Jimmy lult.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:22 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy zei gister tegen Dilano dat Ty niks in het huishouden doet, ik zie Ty nu sap persen met Danny terwijl de rest nog slaapt
Dat gaat denk ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kijken of Ash tegen Karen ook zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kijken of Ash tegen Karen ook zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen
Het viel me eigenijk gisteren voor het eerst op ja ontevreden maar ook ongelukkig kweetnie..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had een zware dag zei hij
Maar zie het vaker
Zo’n ontevreden blik
Het masker zal bij hem ook zwaar zijn
vriendinnen moeten elkaar alles kunnen vertellen toch hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren![]()
Het is net als in het echte leven, van je familie of vrienden kun je veel meer hebben dan van de mensen die je tegenstaan
het is ergens wel een goede eigenschap natuurlijkquote:
ja nu je het zegt inderdaad jahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.
volgens mij tegen iedereen aan tafel daar, maar Ash negeerde het...ben benieuwd hoe ze gaat doen naar Karin als haar vliegtuigjes komenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:35 schreef Joyce-43 het volgende:
die vraag van Karen, wat ga jij vanavond aan doen was dat niet tegen Ash gericht?
Sinds het Tom voorval doet ze al afstandelijk tegen haar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja maar ze gaat der niet blijven negeren want haar haar zal wel gedaan moeten worden weer, en ja met die vliegtuigen is het weer haar schat oh wat gaaf voor je knuffel knuffel knuffelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
volgens mij tegen iedereen aan tafel daar, maar Ash negeerde het...ben benieuwd hoe ze gaat doen naar Karin als haar vliegtuigjes komen
ja ik las van iemand hier dat ze boos zou zijn omdat karin haar niet kwam troosten maar bij tom zat...misschien is dit de straf van Karinquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Sinds het Tom voorval doet ze al afstandelijk tegen haar.
uh dat met die ketting en verder voorval, maar wat heeft Karen daarmee te maken dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
[..]
ze kwam niet gelijk naar Ash om haar te troosten maar zat bij Tomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh dat met die ketting en verder voorval, maar wat heeft Karen daarmee te maken dan?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja ik las van iemand hier dat ze boos zou zijn omdat karin haar niet kwam troosten maar bij tom zat...misschien is dit de straf van Karin
ze wilde alleen gelaten worden, wat ik begreep was ze geweest want hoorde Karen tegen iedereen zeggen dat ze alleen gelaten wil laten wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja ik las van iemand hier dat ze boos zou zijn omdat karin haar niet kwam troosten maar bij tom zat...misschien is dit de straf van Karin
Als je in je bed ligt te huilen en je vaste BB maatje zit bij degene die daar verantwoordelijk voor is wat voor vast BB maatje ben je dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh dat met die ketting en verder voorval, maar wat heeft Karen daarmee te maken dan?
oh dan weet ik het niet...gister sprak ze wel irritatie uit naar Jimmy en Dilano over het kinderachtige gelach en de grapjes over slaafjes en slavernijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze wilde alleen gelaten worden, wat ik begreep was ze geweest want hoorde Karen tegen iedereen zeggen dat ze alleen gelaten wil laten worden
wat een invulling weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je in je bed ligt te huilen en je vaste BB maatje zit bij degene die daar verantwoordelijk voor is wat voor vast BB maatje ben je dan?
Zo zal Ashley het opvatten denk ik.
ja ok zou kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je in je bed ligt te huilen en je vaste BB maatje zit bij degene die daar verantwoordelijk voor is wat voor vast BB maatje ben je dan?
Zo zal Ashley het opvatten denk ik.
ja dat had ze idd gezegd jahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een invulling weer.
ash was aan het huilen en had aangegeven dat ze alleen wilde zijn.
nou dan zullen we het wel neit weten of we komen er nog wel achter als de bom barst maar jah die vliegtuigen gaan roet in het eten gooienquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een invulling weer.
Ze had het gister ook over haar en Tom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren![]()
Het is net als in het echte leven, van je familie of vrienden kun je veel meer hebben dan van de mensen die je tegenstaan
Nou volgens mij heeft Rohani niet zo'n last van die vijandige sfeer... ze wil helemaal niet naar huis... ik vind het ook jammer dat ze gaat..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het beter voor Ronahi dat ze vanavond naar huis kan.
Het is niet leuk om weg gestuurd te worden maar blijven in haar geval lijkt me voor haar niet fijn.
Nare vijandige sfeer heerst in het huis. ( zelfs hier lijkt het af en toe oorlog.)
Fijn naar mensen die van haar houden is beter.![]()
.
Ze wil niet naar huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het beter voor Ronahi dat ze vanavond naar huis kan.
Het is niet leuk om weg gestuurd te worden maar blijven in haar geval lijkt me voor haar niet fijn.
Nare vijandige sfeer heerst in het huis. ( zelfs hier lijkt het af en toe oorlog.)
Fijn naar mensen die van haar houden is beter.![]()
.
Karen ging met Tom praten erna.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Denk dat het vooral invulling is van hierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen ging met Tom praten erna.
Verkeerde kant gekozen denk ik.
Ja wat heb je nou aan slaafjes als ze niet goed luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen ging met Tom praten erna.
Verkeerde kant gekozen denk ik.
Dat zal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil niet naar huis
Zij gisteren nog dat ze het liefst tegen haar man zou zeggen
Nee nee ik ga niet mee
Invullen idd .quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een invulling weer.
Dat zijn ze uiteindelijk allemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zal.
Maar als ze eenmaal thuis is is ze blij verwacht ik.
die hoopt/denkt dat ze gaat...Ik wil zijn gezicht zien als ze vanavond favoriet isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Als Alice zou gaan
Ben ik voor je
weten hun al dat ze berichten krijgen te horen van de buitenwereld? is toch toevallig? wij krijgen de oproep dingen in te spreken voor de bewoners, en hun hebben het er weer over, elke week is dit zo!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Tom
Aah dat men dinges van de buitenwereld gaat horen en daar heel emotioneel gaat worden
Ze hadden het ook al over het samenstellen van de duo’s door de kijkerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten hun al dat ze berichten krijgen te horen van de buitenwereld? is toch toevallig? wij krijgen de oproep dingen in te spreken voor de bewoners, en hun hebben het er weer over, elke week is dit zo!
Was dat gister ook al niet??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Jimmy is de mol, hij weet ook al van fan week ....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
Tom denkt dat ty en Alice blijven
Hoe die man het elke keer voor elkaar krijgt, maar hij noemt elke keer de juiste
Niet alleen Jimmyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jimmy is de mol, hij weet ook al van fan week ....
En dan heel verrast doen als het op beeld komt hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het ook al over het samenstellen van de duo’s door de kijker
Hoe ze het weten ..
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buitenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ja de vliegtuigjes van Karen komen straks over...2 het kan ook te gek hé..
Dat gaat haar nog tegenvallenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buiten
Ja, en dat alleen maar omdat ze wat gevraagd had en hij erover ging liegen....Nee hoor heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die hoopt/denkt dat ze gaat...Ik wil zijn gezicht zien als ze vanavond favoriet is
Extra gave.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
Tom denkt dat ty en Alice blijven
Hoe die man het elke keer voor elkaar krijgt, maar hij noemt elke keer de juiste
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jimmy is de mol, hij weet ook al van fan week ....
De bewoners zijn vaak trouwe kijkers en weten wat er nog kan komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten hun al dat ze berichten krijgen te horen van de buitenwereld? is toch toevallig? wij krijgen de oproep dingen in te spreken voor de bewoners, en hun hebben het er weer over, elke week is dit zo!
Je vergeet dat de helft kaartenbak deelnemers zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bewoners zijn vaak trouwe kijkers en weten wat er nog kan komen.
Dat is wel jammer eigenlijk. Daardoor zie je toch meer een BB kandidaat dan een mens. Jimmy is er ook altijd zo mee bezig wat de kijker allemaal ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bewoners zijn vaak trouwe kijkers en weten wat er nog kan komen.
Het zijn dezelfde als de vorige keer. De reactie is ongeveer het zelfde.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef Jockari het volgende:
Goede voormiddag ! Ik zal de vliegtuigjes moeten missen, want moet zo dadelijk weg.
Ja, hoewel het natuurlijk eigenlijk niet kan Zij moet haar vliegtuig delen en Karen krijgt er twee.....helemaal voor haar zelf.....ohoh ligt ze beter in de markt dan ikke......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze gaat der niet blijven negeren want haar haar zal wel gedaan moeten worden weer, en ja met die vliegtuigen is het weer haar schat oh wat gaaf voor je knuffel knuffel knuffel
Hopelijk neemt iemand het op ....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef Jockari het volgende:
Goede voormiddag ! Ik zal de vliegtuigjes moeten missen, want moet zo dadelijk weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten ze iets nieuws verzinnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is wel jammer eigenlijk. Daardoor zie je toch meer een BB kandidaat dan een mens. Jimmy is er ook altijd zo mee bezig wat de kijker allemaal ziet.
En de andere helft speelt kaarten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft kaartenbak deelnemers zijn
Dus ze weten al wat volgende week gaat komen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Tom
Aah dat men dinges van de buitenwereld gaat horen en daar heel emotioneel gaat worden
Ze schrijven zich voor alles in, omdat ze alle realitys volgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft kaartenbak deelnemers zijn
Jepquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus ze weten al wat volgende week gaat komen?
Er zijn heel veel die binnen 2 a 3 minuten hier filmpjes posten, dus zal wel loslopenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hopelijk neemt iemand het op ....
Ze gokken denk ik, weten dat er nog een aantal acties zullen komen als je kijkt naar vorige jaren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus ze weten al wat volgende week gaat komen?
Das makkelijk op te lossen, zich ook niet zo gedragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Ashley een beetje genoeg kreeg van dat "slaafje en baasje" gedoe
was ook echt weer kleuterschoolniveau, eerst met Tom en Karen, Tom het slaafje en de dag erna met Glenn en Karen.
\Is wel weer toevallig goed gegokt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gokken denk ik, weten dat er nog een aantal acties zullen komen als je kijkt naar vorige jaren.
en Jimmy weet natuurlijk ook veel van het reilen en zeilen doordat hij hierover met zijn nichtje (Vera) kan hebben gepraat van te voren.
Ze brengen het wel alsof ze het zeker weten, maar weten dat natuurlijk niet
dat moeten Tom en karen en Glenn natuurlijk helemaal zelf weten, al doen ze dit elke dagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das makkelijk op te lossen, zich ook niet zo gedragen.
Breek me de bek niet open als we het over Ashley en kleuternivo hebben , chips,nootjes crumble stelen in bed of kast verstoppen, je verkleden als paard met een deken over je hoofd en hinnekend door het huis lopen, mutsen met plakband beplakken en namen aan jezelf geven, kan uren doorgaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Ashley een beetje genoeg kreeg van dat "slaafje en baasje" gedoe
was ook echt weer kleuterschoolniveau, eerst met Tom en Karen, Tom het slaafje en de dag erna met Glenn en Karen.
ik hoef niet elke kinderachtige actie van Ashley nu weer voor mijn voeten gegooid te krijgen lijkt mijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open als we het over Ashley en kleuternivo hebben , chips,nootjes crumble stelen in bed of kast verstoppen, je verkleden als paard met een deken over je hoofd en hinnekend door het huis lopen, mutsen met plakband beplakken en namen aan jezelf geven, kan uren doorgaan [ link | afbeelding ]
Dah kan toch niet , Ash is foutquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoef niet elke kinderachtige actie van Ashley nu weer voor mijn voeten gegooid te krijgen lijkt mij
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik de reactie van Ashley op het "slaafje /baasje " gedoe kan voorstellen
Smerig he, buiten dat stomme gedoe ook met voedsel knoei je niet... Wat uit karen haar mond valt eet een ander persoon weer op.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open als we het over Ashley en kleuternivo hebben , chips,nootjes crumble stelen in bed of kast verstoppen, je verkleden als paard met een deken over je hoofd en hinnekend door het huis lopen, mutsen met plakband beplakken en namen aan jezelf geven, kan uren doorgaan [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |