Hou toch op. Ze lag eruit in de eerste week. Was ze er niet geweest was het ook gewoon doorgegaan hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze speelt het perfect. Ze zet haar Belgische knechtjes in om de Nederlanders stuk voor stuk weg te werken en met groot succes.![]()
Zij is ook degene die een beetje sjeu aan het programma geeft. Vergeleken met haar is de rest maar een stelletje doodgravers.
Jimmy heeft wel degelijk een beetje gelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:22 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy zei gister tegen Dilano dat Ty niks in het huishouden doet, ik zie Ty nu sap persen met Danny terwijl de rest nog slaapt
Ze kan echt bij jou op de rand van je bord schijten geloof ik. Je zou het er nog aflikken ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig toch, als je als vrouw de macht hebt om dat hele huis vol haantjes en het hele spel te beheersen.
Goh zelfde als Bart vorig jaar zeiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Danny zou graag een huisje in Spanje kopen
Ligt het aan karen( ja misschien ) en Tom dat ze geen betere gesprekken heeft? Of is het haar eigen inbreng die maakt dat het zo isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:29 schreef Koos1958 het volgende:
Las dat ashley graag betere gesprekken wil zoals volwassenen en niet het gedoe om een peertje of het slaafje spelen. Ze is 33 jaar en heeft 2 kinderen zei ze. Ging over kafen en tom Nou een tip aan haar ga eens met Alice praten die kan dat wel.
Als, als, als...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:21 schreef marky het volgende:
[..]
Hou toch op. Ze lag eruit in de eerste week. Was ze er niet geweest was het ook gewoon doorgegaan hoor.
Je ziet haar ook aftakelen.
Je ziet het nu tussen Ty en Danny. Rustig en relaxed praten over je plannen. Ashley kan dat zelf niet eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:29 schreef Koos1958 het volgende:
Las dat ashley graag betere gesprekken wil zoals volwassenen en niet het gedoe om een peertje of het slaafje spelen. Ze is 33 jaar en heeft 2 kinderen zei ze. Ging over kafen en tom Nou een tip aan haar ga eens met Alice praten die kan dat wel.
Ty heeft werkelijk alles wat een model nodig heeft dus het gaat hem denk ik wel lukken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Ik hoop het ook voor Ty dat er wat meer modellenwerk komt. Ik zou er niet te lang op wachten.
Dat zie je veel in Vlaanderen, mensen die naast hun normale job ook nog een café uitbaten, meestal aan huis.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Danny heeft een bar gehad waar je ook kon eten (7/8 jaar)
Hij wilde altijd een eigenzaak hebben
Hij zat niet op een toplokatie, maar hij heeft het wel graag gedaan
Heeft het kunnen verkopen voor het dubbele
Hij werkte toen ook al bij de politie had een dubbele baan
Geen probleem, zolang ze maar niet spettert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kan echt bij jou op de rand van je bord schijten geloof ik.
Hij werkte 20 uur per dag, 10 uur bij de politie en 10 uur in zijn bar, ( zo noemde hij het zelfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zie je veel in Vlaanderen, mensen die naast hun normale job ook nog een café uitbaten, meestal aan huis.
Ik zou in Vlaanderen overigens voorzichtig zijn met het gebruik van het woord "bar" i.p.v. café, want met een bar bedoelt men daar doorgaans net iets anders. (rode neonverlichting en zulks, als je begrijpt wat ik bedoel)
Beetje te lang. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ty heeft werkelijk alles wat een model nodig heeft dus het gaat hem denk ik wel lukken.
Hij zei zelf dat hij te lang was bevonden voor het echte werkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ty heeft werkelijk alles wat een model nodig heeft dus het gaat hem denk ik wel lukken.
Hoe lang is hij dan ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij te lang was bevonden voor het echte werk
Ik dacht iets van 2meter en 2 cmquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan ?
Want in mijn ogen moeten de modellen van tegenwoordig echt wel lang zijn. Lang en mager.
oke, dat zou iets te lang kunnen zijn inderdaad. Maar hij is denk ik ook al een beetje te oud inmiddels.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 2meter en 2 cm
Correct me if I’m wrong
Bij mannen werkt het vaak nog iets anders als bij vrouwenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, dat zou iets te lang kunnen zijn inderdaad. Maar hij is denk ik ook al een beetje te oud inmiddels.
Ja goed model voor badjassen..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Ik hoop het ook voor Ty dat er wat meer modellenwerk komt. Ik zou er niet te lang op wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |