De grote broer en het kleine zusje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:27 schreef marky het volgende:
[..]
Echt het leukste duo. Totaal aan elkaar gewaagd.
Dan is het toch geen man......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat wel, maja hij is bang voor Ashley
Of Ronnie weg en dan terug naar de oude mirror room. En Dilano die haar dan stiekem eten moet brengen enzo via de geheime gang.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar weer een vrouw weg... Van mij mogen ze alle drie blijven en de geen met de minste stemmen blijft genomineerd. Dit was gewoon te easy voor het clubje van Ash. Misschien volgende week dan twee vertrekken of later in het programma.
Jimmy is een jaloers mannetje....nu moet hij Ty niet, omdat Dilano te veel lol heeft met Ty en co......volgens mij heeft Jimmy en Dilano nooit met elkaar zoveel gelachen als die jongen bij het andere clubje. Saboo werd heel gauw genoemd door Jimmy .en nu is Ty aan de beurt.quote:
Was maar waar, maar de queen heeft duidelijk gemaakt dat als zij binnen komt direct wil slapen en er niet meer gepraat mag worden een paar dagen terug.quote:
ja wel netjes dat hij zijn eigen kwarkbakken even afwast inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:22 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Het brood misschien maar de afwas is toch maar weer mooi gedaan
Ik was niet de hele tijd aan het kijken maar toen hij het water ging koken stond er toch redelijk wat dat ik zag. Weet niet van wie het was maar toch netjes dat hij het heeft opgeruimd. En brood heeft klaar gezet. Best liefquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel netjes dat hij zijn eigen kwarkbakken even afwast inderdaad
Ze zetten Ashley steeds slechter met Ron de uitzendingen inderdaad. Ben benieuwd hoe lang ze haar leger nog mee gaat kunnen nemen. Ik was geen Ashley fan en ben het nog niet. Maar ze trekt ze allemaal mee hoor!!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:42 schreef Mercedes. het volgende:
En Ashley die achter emotionele Danny naloopt. Zum kotzen. Met wat ik weet over gisteren tussen het gedoe met Tom en Ashley.
11 uur.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:21 schreef tassie127 het volgende:
Komen morgen die vliegtuigjes voor Karen? Ik ga het niet mee maken! Eindelijk eens uitslapen deze week dus ga hier echt niet voor opstaan. Zegt toch niks! Zie de streamverslagen wel voorbijkomen
Vast wel. Ik gun het haar wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:30 schreef BB-King het volgende:
Verdomme, ik mis morgen de vliegtuigjes voor Karen.
Hopelijk kan ik dat morgen op mijn gemakje nog ergens terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |