Reden temeer om hem erin te houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:49 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy : Ty mag wel naar huis! hij doet niks in het huishouden...is een beetje een schild voor de vrouwen in het huis ..altijd gedoe met hem.
jimmy: BB bedanken voor het eten en niks opeten
doet ze zichzelf aan met d'r gedragquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:58 schreef Was-beer het volgende:
Ashley had een zware dag vandaag mentaal gezien. 1.5 uur in de DBK gezeten
Edit: of bedoelde ze de hot tub![]()
Ja hij heeft ze er wel op gezet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:03 schreef kiki2024 het volgende:
lief van Glenn, hij komt even zeggen : wie er ook vertrekt morgen ik zie jullie graag.
Tja niet normaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:05 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat wel, maja hij is bang voor Ashley
heb je een tussenstand ? ik kan niet kijken maar ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
De poll van Salar is duidelijker dan de Belg ... Ronahi gaat.
Alice 48%quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
heb je een tussenstand ? ik kan niet kijken maar ben wel benieuwd
ze hebben allemaal grote bang voor haarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. ik zag Glenn sidderen en beven toen hij Ashley aansprak in de badkamer deze week. Zo bang...
haha onbegrijpelijk als volwassen man...hij zei ook 5x tegen Danny dat hij niet op haar wilde stemmen, omdat ze hun het leven zuur zou maken in het huis.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. ik zag Glenn sidderen en beven toen hij Ashley aansprak in de badkamer deze week. Zo bang...
Ja zag ik ook. Zag jij ook het angstzweet over zijn voorhoofd lopen? Hij stond echt te trillen. En toen ze ging staan huilde hij bijnaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Tja maar weer een vrouw weg... Van mij mogen ze alle drie blijven en de geen met de minste stemmen blijft genomineerd. Dit was gewoon te easy voor het clubje van Ash. Misschien volgende week dan twee vertrekken of later in het programma.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:09 schreef Li0nHeart het volgende:
De poll van Salar is duidelijker dan de Belg ... Ronahi gaat.
okquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar weer een vrouw weg... Van mij mogen ze alle drie blijven en de geen met de minste stemmen blijft genomineerd. Dit was gewoon te easy voor het clubje van Ash. Misschien volgende week dan twee vertrekken of later in het programma.
Jep en de andere zijn kinderachtig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat slaapt Ashley weer vroeg nu ze niet genomineerd is.....
Die zit in de groene kamer met Dilano en Jimmy te kletsenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat slaapt Ashley weer vroeg nu ze niet genomineerd is.....
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zit in de groene kamer met Dilano en Jimmy te kletsen
Jimmy had em mooi te pakken een half uur geledenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano glibbert ook wel een beetje door de weken heen.
Heb ik gemist jammer genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy had em mooi te pakken een half uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |