Voor de catwalk moeten ze wel in gangbare maten passen, dus ook lengtematen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij mannen werkt het vaak nog iets anders als bij vrouwen
Heb er verder echt de ballen verstand van
Misschien kan-ie vanavond al gaan solliciteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:33 schreef marky het volgende:
Ik hoop het ook voor Ty dat er wat meer modellenwerk komt. Ik zou er niet te lang op wachten.
ja inderdaad zodra je keer in een gesprek zit en je zit in het verhaal draait de camera weg jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die gesprekken zijn er wel, en merk je hier ook wel aan de antwoorden als " luister ik net naar....." draaien ze de camera naar een andere plek. Lijkt wel of de cameramensen opdracht hebben gekregen de gesprekken te skippen
ja die is leuk deel 2 moet ik nog zien hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
laatste tijd al paar x in een Nederlandse bioscoop film totaal gehoord en ben zelfs naar een film geweest die de tattas heette( aanrader)deel 1 en 2 en zijn inderdaad Hollanders
Nee 1.93. Hij kan daardoor geen modeshows lopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 2meter en 2 cm
Correct me if I’m wrong
Modellen moeten juist lang zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij te lang was bevonden voor het echte werk
26 te oud?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, dat zou iets te lang kunnen zijn inderdaad. Maar hij is denk ik ook al een beetje te oud inmiddels.
ja, meeste modellen beginnen hun carriere wel tussen de 18 en de 20 jaar.quote:
Vind het een knappe manquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Voor de catwalk moeten ze wel in gangbare maten passen, dus ook lengtematen.
Maar ik vind hem (persoonlijk) niet echt iets van een model uitstralen
Hij deed al modellenwerk op zijn 20e. Ik dacht dat het bij mannen wel wat langer door kon.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, meeste modellen beginnen hun carriere wel tussen de 18 en de 20 jaar.
en 1.93 lijkt mij een normale lengte voor de catwalk![]()
maar hij kan altijd nog model worden voor de wehkamp of bonprix
Moet ze die wel op haar wangetjes tekenen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het zonnetje in huis is ook wakker.![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, zie maar weinig zon in haarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:55 schreef marky het volgende:
[..]
Moet ze die wel op haar wangetjes tekenen.
Genoeg mooie gesprekken gezien tussen Tom en Jimmy en Alice en Tom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen spelelement. Dat is wat er dit jaar mis is het spel is bijna 24/7 aan waarvan ze alleen maar aan het speculeren zijn omdat ze het niet weten. Daardoor word het een toxic omgeving. Zelfs vorig jaar waar het meer op de man gespeeld werd was er veel meer ruimte voor de persoonkijkheden. Gesprekken die niet meteen over het spel gingen maar wel gerelateerd aan het spel zoals Jason met Chiara over populariteit of Jason met Bart bij de haard over vriendschap en vertrouwen. Zelfs gesprekken van Charlotte over haar vader of de compleet misgelopen relatie. Jason en Ali een paar uur over voetbal. Kon allemaal. Nu gaat het over het spel continu over het spel. Als iemand scheef kijkt wordt er wat achter gezocht etc. Het spel kan je feitelijk maar een dag spelen dat is de dag dat je weet wie de pon heeft. Alle andere dagen is het allemaal toxic gelul.
Tom heeft meerdere malen gezegd dat hij geen zin heeft om continu over het spel te praten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Genoeg mooie gesprekken gezien tussen Tom en Jimmy en Alice en Tom.
Ashley en Dilano zijn degene die het zelden over iets anders hebben.
Ja maar het probleem met de gesprekken met Tom is is dat het vaak over Tom gaat. Aks Alice met hem praat gaat het over hoe hij zich voelt. Bij Jimmy is datcwat minder maar toch ook wel vaak. Het zou Tom leuker maken aks hij ook eens echt interesse toont inbeen ander.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Tom heeft meerdere malen gezegd dat hij geen zin heeft om continu over het spel te praten.
Ja ik ook wel. Vond haar wel gezellig bij Tyron en Randy.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het jammer dat Rohani naar huis gaat vanavond... ga die skreeuwstem nog missen..
Ahhh dus als er wel gesprekken zijn, waarvan jij zijn dat ze er niet waren, mogen ze niet over hun zelf gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar het probleem met de gesprekken met Tom is is dat het vaak over Tom gaat. Aks Alice met hem praat gaat het over hoe hij zich voelt. Bij Jimmy is datcwat minder maar toch ook wel vaak. Het zou Tom leuker maken aks hij ook eens echt interesse toont inbeen ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |