quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jimmy is de mol, hij weet ook al van fan week ....
De bewoners zijn vaak trouwe kijkers en weten wat er nog kan komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten hun al dat ze berichten krijgen te horen van de buitenwereld? is toch toevallig? wij krijgen de oproep dingen in te spreken voor de bewoners, en hun hebben het er weer over, elke week is dit zo!
Je vergeet dat de helft kaartenbak deelnemers zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bewoners zijn vaak trouwe kijkers en weten wat er nog kan komen.
Dat is wel jammer eigenlijk. Daardoor zie je toch meer een BB kandidaat dan een mens. Jimmy is er ook altijd zo mee bezig wat de kijker allemaal ziet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bewoners zijn vaak trouwe kijkers en weten wat er nog kan komen.
Het zijn dezelfde als de vorige keer. De reactie is ongeveer het zelfde.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef Jockari het volgende:
Goede voormiddag ! Ik zal de vliegtuigjes moeten missen, want moet zo dadelijk weg.
Ja, hoewel het natuurlijk eigenlijk niet kan Zij moet haar vliegtuig delen en Karen krijgt er twee.....helemaal voor haar zelf.....ohoh ligt ze beter in de markt dan ikke......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze gaat der niet blijven negeren want haar haar zal wel gedaan moeten worden weer, en ja met die vliegtuigen is het weer haar schat oh wat gaaf voor je knuffel knuffel knuffel
Hopelijk neemt iemand het op ....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef Jockari het volgende:
Goede voormiddag ! Ik zal de vliegtuigjes moeten missen, want moet zo dadelijk weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten ze iets nieuws verzinnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is wel jammer eigenlijk. Daardoor zie je toch meer een BB kandidaat dan een mens. Jimmy is er ook altijd zo mee bezig wat de kijker allemaal ziet.
En de andere helft speelt kaarten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft kaartenbak deelnemers zijn
Dus ze weten al wat volgende week gaat komen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Tom
Aah dat men dinges van de buitenwereld gaat horen en daar heel emotioneel gaat worden
Ze schrijven zich voor alles in, omdat ze alle realitys volgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je vergeet dat de helft kaartenbak deelnemers zijn
Jepquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus ze weten al wat volgende week gaat komen?
Er zijn heel veel die binnen 2 a 3 minuten hier filmpjes posten, dus zal wel loslopenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hopelijk neemt iemand het op ....
Ze gokken denk ik, weten dat er nog een aantal acties zullen komen als je kijkt naar vorige jaren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus ze weten al wat volgende week gaat komen?
Das makkelijk op te lossen, zich ook niet zo gedragen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Ashley een beetje genoeg kreeg van dat "slaafje en baasje" gedoe
was ook echt weer kleuterschoolniveau, eerst met Tom en Karen, Tom het slaafje en de dag erna met Glenn en Karen.
\Is wel weer toevallig goed gegokt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gokken denk ik, weten dat er nog een aantal acties zullen komen als je kijkt naar vorige jaren.
en Jimmy weet natuurlijk ook veel van het reilen en zeilen doordat hij hierover met zijn nichtje (Vera) kan hebben gepraat van te voren.
Ze brengen het wel alsof ze het zeker weten, maar weten dat natuurlijk niet
dat moeten Tom en karen en Glenn natuurlijk helemaal zelf weten, al doen ze dit elke dagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das makkelijk op te lossen, zich ook niet zo gedragen.
Breek me de bek niet open als we het over Ashley en kleuternivo hebben , chips,nootjes crumble stelen in bed of kast verstoppen, je verkleden als paard met een deken over je hoofd en hinnekend door het huis lopen, mutsen met plakband beplakken en namen aan jezelf geven, kan uren doorgaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:17 schreef Verida het volgende:
Ik kan me overigens wel voorstellen dat Ashley een beetje genoeg kreeg van dat "slaafje en baasje" gedoe
was ook echt weer kleuterschoolniveau, eerst met Tom en Karen, Tom het slaafje en de dag erna met Glenn en Karen.
ik hoef niet elke kinderachtige actie van Ashley nu weer voor mijn voeten gegooid te krijgen lijkt mijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open als we het over Ashley en kleuternivo hebben , chips,nootjes crumble stelen in bed of kast verstoppen, je verkleden als paard met een deken over je hoofd en hinnekend door het huis lopen, mutsen met plakband beplakken en namen aan jezelf geven, kan uren doorgaan [ link | afbeelding ]
Dah kan toch niet , Ash is foutquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoef niet elke kinderachtige actie van Ashley nu weer voor mijn voeten gegooid te krijgen lijkt mij
Het enige wat ik heb gezegd is dat ik de reactie van Ashley op het "slaafje /baasje " gedoe kan voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |