Ideaal is 1.85. Voor catwalk werk is dit een vereiste.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan ?
Want in mijn ogen moeten de modellen van tegenwoordig echt wel lang zijn. Lang en mager.
Ik ook... die stem iets minder..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Vond haar wel gezellig bij Tyron en Randy.
Nou idd die stem, voor de rest vind ik het ook een leuke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... die stem iets minder.... Maar ik vind haar wel grappig..
Ik vind het jammer dat Ty of Ro gaat ik vind ze leuk samen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het jammer dat Rohani naar huis gaat vanavond... ga die skreeuwstem nog missen..
Alice en Ty schelen minder dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Salar is het duidelijk dit is ook over het algemeen het beeld op X. Bij de diverse FB polls liggen Ro en Ty wat dichter bijelkaar. Maargoed BB bepaalt uiteidelijk.
VInd die stem verschrikkelijk, daarom ga ik vaak bij haar weg of mutequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... die stem iets minder.... Maar ik vind haar wel grappig..
Ik zet m'n ipad iets zachter...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VInd die stem verschrikkelijk, daarom ga ik vaak bij haar weg of mute
Ik ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou idd die stem, voor de rest vind ik het ook een leuke persoonlijkheid
Ze hebben gewoon veel lol samen.. leuk om te zien..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Ty of Ro gaat ik vind ze leuk samen.
Hij had een zware dag zei hijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag gisteren nog even Jimmy in de hottub zitten maar leek wel of hij in een zware depressie zat... niet normaal..
Jimmy lult.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:22 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy zei gister tegen Dilano dat Ty niks in het huishouden doet, ik zie Ty nu sap persen met Danny terwijl de rest nog slaapt
Dat gaat denk ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kijken of Ash tegen Karen ook zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kijken of Ash tegen Karen ook zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen
Het viel me eigenijk gisteren voor het eerst op ja ontevreden maar ook ongelukkig kweetnie..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had een zware dag zei hij
Maar zie het vaker
Zo’n ontevreden blik
Het masker zal bij hem ook zwaar zijn
vriendinnen moeten elkaar alles kunnen vertellen toch hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren![]()
Het is net als in het echte leven, van je familie of vrienden kun je veel meer hebben dan van de mensen die je tegenstaan
het is ergens wel een goede eigenschap natuurlijkquote:
ja nu je het zegt inderdaad jahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.
volgens mij tegen iedereen aan tafel daar, maar Ash negeerde het...ben benieuwd hoe ze gaat doen naar Karin als haar vliegtuigjes komenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:35 schreef Joyce-43 het volgende:
die vraag van Karen, wat ga jij vanavond aan doen was dat niet tegen Ash gericht?
Sinds het Tom voorval doet ze al afstandelijk tegen haar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.
ja maar ze gaat der niet blijven negeren want haar haar zal wel gedaan moeten worden weer, en ja met die vliegtuigen is het weer haar schat oh wat gaaf voor je knuffel knuffel knuffelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
volgens mij tegen iedereen aan tafel daar, maar Ash negeerde het...ben benieuwd hoe ze gaat doen naar Karin als haar vliegtuigjes komen
ja ik las van iemand hier dat ze boos zou zijn omdat karin haar niet kwam troosten maar bij tom zat...misschien is dit de straf van Karinquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Sinds het Tom voorval doet ze al afstandelijk tegen haar.
uh dat met die ketting en verder voorval, maar wat heeft Karen daarmee te maken dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
[..]
ze kwam niet gelijk naar Ash om haar te troosten maar zat bij Tomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh dat met die ketting en verder voorval, maar wat heeft Karen daarmee te maken dan?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja ik las van iemand hier dat ze boos zou zijn omdat karin haar niet kwam troosten maar bij tom zat...misschien is dit de straf van Karin
ze wilde alleen gelaten worden, wat ik begreep was ze geweest want hoorde Karen tegen iedereen zeggen dat ze alleen gelaten wil laten wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja ik las van iemand hier dat ze boos zou zijn omdat karin haar niet kwam troosten maar bij tom zat...misschien is dit de straf van Karin
Als je in je bed ligt te huilen en je vaste BB maatje zit bij degene die daar verantwoordelijk voor is wat voor vast BB maatje ben je dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh dat met die ketting en verder voorval, maar wat heeft Karen daarmee te maken dan?
oh dan weet ik het niet...gister sprak ze wel irritatie uit naar Jimmy en Dilano over het kinderachtige gelach en de grapjes over slaafjes en slavernijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze wilde alleen gelaten worden, wat ik begreep was ze geweest want hoorde Karen tegen iedereen zeggen dat ze alleen gelaten wil laten worden
wat een invulling weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je in je bed ligt te huilen en je vaste BB maatje zit bij degene die daar verantwoordelijk voor is wat voor vast BB maatje ben je dan?
Zo zal Ashley het opvatten denk ik.
ja ok zou kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je in je bed ligt te huilen en je vaste BB maatje zit bij degene die daar verantwoordelijk voor is wat voor vast BB maatje ben je dan?
Zo zal Ashley het opvatten denk ik.
ja dat had ze idd gezegd jahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een invulling weer.
ash was aan het huilen en had aangegeven dat ze alleen wilde zijn.
nou dan zullen we het wel neit weten of we komen er nog wel achter als de bom barst maar jah die vliegtuigen gaan roet in het eten gooienquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een invulling weer.
ash was aan het huilen en had aangegeven dat ze alleen wilde zijn.
Ze had het gister ook over haar en Tom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren![]()
Het is net als in het echte leven, van je familie of vrienden kun je veel meer hebben dan van de mensen die je tegenstaan
Nou volgens mij heeft Rohani niet zo'n last van die vijandige sfeer... ze wil helemaal niet naar huis... ik vind het ook jammer dat ze gaat..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het beter voor Ronahi dat ze vanavond naar huis kan.
Het is niet leuk om weg gestuurd te worden maar blijven in haar geval lijkt me voor haar niet fijn.
Nare vijandige sfeer heerst in het huis. ( zelfs hier lijkt het af en toe oorlog.)
Fijn naar mensen die van haar houden is beter.![]()
.
Ze wil niet naar huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het beter voor Ronahi dat ze vanavond naar huis kan.
Het is niet leuk om weg gestuurd te worden maar blijven in haar geval lijkt me voor haar niet fijn.
Nare vijandige sfeer heerst in het huis. ( zelfs hier lijkt het af en toe oorlog.)
Fijn naar mensen die van haar houden is beter.![]()
.
Karen ging met Tom praten erna.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Denk dat het vooral invulling is van hierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen ging met Tom praten erna.
Verkeerde kant gekozen denk ik.
Ja wat heb je nou aan slaafjes als ze niet goed luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen ging met Tom praten erna.
Verkeerde kant gekozen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |