Ideaal is 1.85. Voor catwalk werk is dit een vereiste.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoe lang is hij dan ?
Want in mijn ogen moeten de modellen van tegenwoordig echt wel lang zijn. Lang en mager.
Ik ook... die stem iets minder..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Vond haar wel gezellig bij Tyron en Randy.
Nou idd die stem, voor de rest vind ik het ook een leuke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... die stem iets minder.... Maar ik vind haar wel grappig..
Ik vind het jammer dat Ty of Ro gaat ik vind ze leuk samen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het jammer dat Rohani naar huis gaat vanavond... ga die skreeuwstem nog missen..
Alice en Ty schelen minder dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:03 schreef marky het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Salar is het duidelijk dit is ook over het algemeen het beeld op X. Bij de diverse FB polls liggen Ro en Ty wat dichter bijelkaar. Maargoed BB bepaalt uiteidelijk.
VInd die stem verschrikkelijk, daarom ga ik vaak bij haar weg of mutequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook... die stem iets minder.... Maar ik vind haar wel grappig..
Ik zet m'n ipad iets zachter...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
VInd die stem verschrikkelijk, daarom ga ik vaak bij haar weg of mute
Ik ook...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou idd die stem, voor de rest vind ik het ook een leuke persoonlijkheid
Ze hebben gewoon veel lol samen.. leuk om te zien..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:11 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Ty of Ro gaat ik vind ze leuk samen.
Hij had een zware dag zei hijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag gisteren nog even Jimmy in de hottub zitten maar leek wel of hij in een zware depressie zat... niet normaal..
Jimmy lult.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:22 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy zei gister tegen Dilano dat Ty niks in het huishouden doet, ik zie Ty nu sap persen met Danny terwijl de rest nog slaapt
Dat gaat denk ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kijken of Ash tegen Karen ook zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kijken of Ash tegen Karen ook zegt dat ze niet zo kinderachtig moet doen
Het viel me eigenijk gisteren voor het eerst op ja ontevreden maar ook ongelukkig kweetnie..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had een zware dag zei hij
Maar zie het vaker
Zo’n ontevreden blik
Het masker zal bij hem ook zwaar zijn
vriendinnen moeten elkaar alles kunnen vertellen toch hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren![]()
Het is net als in het echte leven, van je familie of vrienden kun je veel meer hebben dan van de mensen die je tegenstaan
het is ergens wel een goede eigenschap natuurlijkquote:
ja nu je het zegt inderdaad jahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |