Dat zal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wil niet naar huis
Zij gisteren nog dat ze het liefst tegen haar man zou zeggen
Nee nee ik ga niet mee
Invullen idd .quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een invulling weer.
ash was aan het huilen en had aangegeven dat ze alleen wilde zijn.
Dat zijn ze uiteindelijk allemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zal.
Maar als ze eenmaal thuis is is ze blij verwacht ik.
die hoopt/denkt dat ze gaat...Ik wil zijn gezicht zien als ze vanavond favoriet isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Als Alice zou gaan
Ben ik voor je
weten hun al dat ze berichten krijgen te horen van de buitenwereld? is toch toevallig? wij krijgen de oproep dingen in te spreken voor de bewoners, en hun hebben het er weer over, elke week is dit zo!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
Tom
Aah dat men dinges van de buitenwereld gaat horen en daar heel emotioneel gaat worden
Ze hadden het ook al over het samenstellen van de duo’s door de kijkerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
weten hun al dat ze berichten krijgen te horen van de buitenwereld? is toch toevallig? wij krijgen de oproep dingen in te spreken voor de bewoners, en hun hebben het er weer over, elke week is dit zo!
Was dat gister ook al niet??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze doet wel een beetje afstandelijk naar Karin, ben benieuwd.
Jimmy is de mol, hij weet ook al van fan week ....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
Tom denkt dat ty en Alice blijven
Hoe die man het elke keer voor elkaar krijgt, maar hij noemt elke keer de juiste
Niet alleen Jimmyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jimmy is de mol, hij weet ook al van fan week ....
En dan heel verrast doen als het op beeld komt hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het ook al over het samenstellen van de duo’s door de kijker
Hoe ze het weten ..
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buitenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:39 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ja de vliegtuigjes van Karen komen straks over...2 het kan ook te gek hé..
Dat gaat haar nog tegenvallenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt er vast gedacht dat ze heel popie is buiten
Ja, en dat alleen maar omdat ze wat gevraagd had en hij erover ging liegen....Nee hoor heb ik niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die hoopt/denkt dat ze gaat...Ik wil zijn gezicht zien als ze vanavond favoriet is
Extra gave.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
Tom denkt dat ty en Alice blijven
Hoe die man het elke keer voor elkaar krijgt, maar hij noemt elke keer de juiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |