de gifbeker van assliequote:Op woensdag 6 maart 2024 00:13 schreef Kissingbird het volgende:
op1 weer de woonkamer
op 2 de kooktub
weer die beker in het water
Nee dat niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dan is hij gezien zaterdag. Dus succes.
Geeft nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:14 schreef Thorelf het volgende:
sorry had het niet in de gate,maar open niet
Als het nou was daartoe doorkreeg dat Doriana en Sabeau toxic warenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
randy merkt dat het heel erg toxic is
faya = heetquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:14 schreef engine het volgende:
Ik vind het voor hem wel faya
Zoietsik weet wat hij bedoeld maar wat hij nou zegt..
Doe je het weer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy wil alleen nog chillen, maar zie hem dat al die weken al doen, op het zittend pannenkoeken bakken na
quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Randy wil alleen nog chillen, maar zie hem dat al die weken al doen, op het zittend pannenkoeken bakken na
hij heeft ook wat kleine ingreepjes in zijn gezicht laten doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef tassie127 het volgende:
Is het niemand opgevallen dat wanneer Jimmy make up op zijn lippen heeft, hij die echt vrouwelijk gaat bewegen. Alsof er dan Botox ofzo in zit. Open mond en rollende tong. Viel me bij de heisa transformatie al op en vandaag met de schmink weer. Zodra er geen schmink/ make up op zit beweegt hij normaal. Bedoel er niets slechts mee, maar lijkt net alsof hij make up voelt op zijn lippen, hij een heel ander mens wordt
heb alleen meegekregen dat Tom zei dat Glenn tape, krukken , zalf meen ik en pillen hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Glenn niet naar een EHBO post geweest?
Nee heeft zalf en pijnstillers van medebewoners gekregen en ijscompress, krukken en tape van BB.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Glenn niet naar een EHBO post geweest?
Kan maar die vallen me niet op. Nu in de hottub is het weer echt Jimmy maar zodra er make up op die lippen komt lijkt hij die af te likken en dikker te maken. Kijk het schminken maar eens terug!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft ook wat kleine ingreepjes in zijn gezicht laten doen
Ik zag dat Tom heel lief zalf op de voet van Glenn deed en hem paracetamol en ibru gaf, maar leek mij niet zo verstandig dat allemaal met alcohol te nemen. Heb verder van de avond/ feest niets gezienquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb alleen meegekregen dat Tom zei dat Glenn tape, krukken , zalf meen ik en pillen had
Veel Ashley.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zag dat Tom heel lief zalf op de voet van Glenn deed en hem paracetamol en ibru gaf, maar leek mij niet zo verstandig dat allemaal met alcohol te nemen. Heb verder van de avond/ feest niets gezien
Glen had maar 5 biertjes gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zag dat Tom heel lief zalf op de voet van Glenn deed en hem paracetamol en ibru gaf, maar leek mij niet zo verstandig dat allemaal met alcohol te nemen. Heb verder van de avond/ feest niets gezien
Heb terug gelezen, was niet zo veel. Maar je leest van iedereen een andere mening, dus zie er maar een touw aan vast te knopen. Lees wel dat Ashley nu de boeman is hier?quote:
Niet alleen hier. Ook in het huisquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb terug gelezen, was niet zo veel. Maar je leest van iedereen een andere mening, dus zie er maar een touw aan vast te knopen. Lees wel dat Ashley nu de boeman is hier?
Niet alleen hier.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb terug gelezen, was niet zo veel. Maar je leest van iedereen een andere mening, dus zie er maar een touw aan vast te knopen. Lees wel dat Ashley nu de boeman is hier?
Dat ze in Tyron en Randy mocht?quote:
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan meequote:
en ze wil niet naar haar man terugquote:
Mwa was best pro Ashley maar dat van vanmorgen was er echt over. En dan daarna tijdens een feest je aas proberen te saven, met liegen. De echte stream kijker heeft wel gezien hoe het werkelijk is gegaan en dat kost haar punten….quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prima toch.En morgen kan het weer anders zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan mee
Nee hoor totaal niet, ze staat er uitstekend op. Dat getuigd de poll vanavond ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mwa was best pro Ashley maar dat van vanmorgen was er echt over. En dan daarna tijdens een feest je aas proberen te saven, met liegen. De echte stream kijker heeft wel gezien hoe het werkelijk is gegaan en dat kost haar punten….
klopt ik vind haar humor zelfspot enz ook leuk,maar haar egoistische trekken zijn echt niet leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan mee
Had ik ook lang, vanochtend is dat veranderd, we gaan zien wat het vanaf nu wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo gaat het, zo ben je de leukste en zo ben je niets. Niets veranderlijker dan een mens. En een keer een fikse woordenwisseling is niets mis mee. Heb het vanmorgen gezien. Was idd wel een beetje over de top, maar alles daar is heftiger dan in het normale leven en Glenn (die ik leuk vind) heeft wel de gewoonte zo midden in een gesprek in te breken en dat is ook geen leuke gewoonte.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mwa was best pro Ashley maar dat van vanmorgen was er echt over. En dan daarna tijdens een feest je aas proberen te saven, met liegen. De echte stream kijker heeft wel gezien hoe het werkelijk is gegaan en dat kost haar punten….
Give it another 2 daysquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, ze staat er uitstekend op. Dat getuigd de poll vanavond ook.
Ik vind het wel meevallen, zij doet ook heel veel voor andere dus egoïstisch is ze totaal niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt ik vind haar humor zelfspot enz ook leuk,maar haar egoistische trekken zijn echt niet leuk!
oke dan verschillen we daarover van meningquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zij doet ook heel veel voor andere dus egoïstisch is ze totaal niet.
Gewoon goed kijken, dan zie je dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke dan verschillen we daarover van mening
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zij doet ook heel veel voor andere dus egoïstisch is ze totaal niet.
Ja dat dus. Is niks mis mee. Maar zo roddelen en draaien dat hij stond te schreeuwen tegen haar, terwijl het hele ding tot in detail viraal gaat en niet hij maar zij staat te schreeuwen is volkomen duidelijk. Inbreken in een gesprek is een ding maar het omdraaien dat hij tegen haar schreeuwt ipv andersom is een ander ding!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo gaat het, zo ben je de leukste en zo ben je niets. Niets veranderlijker dan een mens. En een keer een fikse woordenwisseling is niets mis mee. Heb het vanmorgen gezien. Was idd wel een beetje over de top, maar alles daar is heftiger dan in het normale leven en Glenn (die ik leuk vind) heeft wel de gewoonte zo midden in een gesprek in te breken en dat is ook geen leuke gewoonte.
Dus dat. En dat is maar 1 voorbeeld van de velen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.
Ze strijkt ook alles voor de mannen, maar dat laten ze niet altijd zien, wel dat ze haar ervoor bedanken, regelmatig gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat. En dat is maar 1 voorbeeld van de velen.
Alle deugies vinden dat. Ik vind haar gewoon goud eerlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:31 schreef tassie127 het volgende:
En nee ik ben niet anti Ashley! Maar vond haar reactie vandaag gewoon niet netjes!
Ja vaak wel inderdaad maar vandaag ben ik het er niet mee eens. En dat mag ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alle deugies vinden dat. Ik vind haar gewoon goud eerlijk.
Ja, omdat het Karen betrof, duhuh, een ander had ze het niet gegund.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.
hoop dat dilano toch wel volgende week op de bank zit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of ik als persoon met Ash zou kunnen, durf ik niet te zeggen, maar types als zij zijn wel onmisbaar voor een RLS.
Als je alleen meer Randy's hebt of die saaie Dilano, was ik na 2 dagen gestopt met kijken
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is de vrouwelijke Jeffrey uit EJVJL, op haar manier. Ze speelt het spel dominant net als wat Jeff deed. Dus ik blijf gelijkenissen zien tussen beide.
Dat gebeurde ook toen Jeff weg was. Werd het een kansloze deugshow.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.
Velen willen Ash weg, maar je zult zien dat het dan een saaie bende wordt
Er wordt gewoon een vergelijking gemaakt. Niet meteen zo boos doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:38 schreef engine het volgende:
Kunnen we nou een keer ophouden over die idioot die niet in dit programma zit?
Of je kijkt gewoon het programma eens of de streams want je roeptoetert maar wat of mensen na.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ook ik vind dat Ashley steeds vaker egoïstisch gedrag vertoont en als het haar niet zint een grote bek open trekt. Bah.
Niet meteen? Dit is niet het topic om het over Jeff te hebben en ik zie het constant. Ik begin hier toch ook niet over Mirthe..quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er wordt gewoon een vergelijking gemaakt. Niet meteen zo boos doen
heb moeite met het delegeren ...pak even dit, doe even dat ,ik wil, kan je even voor mij..... en het feit dat ze boos wordt omdat iemand anders denkt dan zij bv. dat tom niet op alice wil. dat moet ze kunnen respecterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken, dan zie je dat ik gelijk heb.
Ik zie dat totaal niet bij haar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb moeite met het delegeren ...pak even dit, doe even dat ,ik wil, kan je even voor mij..... en het feit dat ze boos wordt omdat iemand anders denkt dan zij bv. dat tom niet op alice wil. dat moet ze kunnen respecteren
Eens. Vond haar eerst leuk maar nu irritant. Maar waar moeten we anders naar kijken? Ze maakt wel tv en maakt de tongen los. Dus ik hou haar nog even in ook al irriteer ik me soms dood aan haar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.
Velen willen Ash weg, maar je zult zien dat het dan een saaie bende wordt
Als iemand weg is, gaat de focus naar anderen dus voor mij mag Ashley morgen al weg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Eens. Vond haar eerst leuk maar nu irritant. Maar waar moeten we anders naar kijken? Ze maakt wel tv en maakt de tongen los. Dus ik hou haar nog even in ook al irriteer ik me soms dood aan haar!
Gaat niet gebeuren, dan zitten ze zelf ook vrij snel of direct op de bank.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik hoop dat een Glenn en een Danny misschien ook wel, het dominante gedrag van Ashley beu gaan worden en meer gaan bonden met Alice en Tyron en zo....
nooit bij kamp RONAHIquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:44 schreef tassie127 het volgende:
Ik wacht tot iedereen zich aan kamp rohani heeft aangesloten en Karen wordt weggestemd. Dan heeft queen Ashley niemand meer in haar kamp….
Ja daarom wacht ik op de dag dat Karen weg gaat. Dan heeft ze niemand meerquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Als iemand weg is, gaat de focus naar anderen dus voor mij mag Ashley morgen al weg.
Haha dat is gemeen. Karen is de dupe van het negatieve van Ashley, maar dat heeft Karen niet door.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja daarom wacht ik op de dag dat Karen weg gaat. Dan heeft ze niemand meer
Daar is het ook donker als het goed gaat met je, truste....quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef tassie127 het volgende:
Donker daar, donker hier. Ik ga het nog eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
Truste allemaal!
Idd maar dat is haar fout!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:47 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Haha dat is gemeen. Karen is de dupe van het negatieve van Ashley, maar dat heeft Karen niet door.
Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Daar is het ook donker als het goed gaat met je, truste....
hoop het ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:53 schreef Kissingbird het volgende:
Tom heeft het draaiboek ingezien
volgende week nieuwe duo's, gespleten.. je zit niet meer met Dilano zegt hij tegen Jimmy.
Je kunt stemmen via de site om nieuwe duo's te makenquote:
Die gaat voor Tom en Tyquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:50 schreef Mercedes. het volgende:
Het is wel interessant wat Alice nu aan het doen is.
heb ik gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je kunt stemmen via de site om nieuwe duo's te maken
ben benieuwd of mensen juist wel of juist niet de mensen uit elkaar hebben gehaald. vond het te veel werk
ja gezellig alice, ashley ,dilano de laatste week nou dan is het om 21 slapen geen streams meerquote:
pff ja die kans is wel grootquote:Op woensdag 6 maart 2024 01:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja gezellig alice, ashley ,dilano de laatste week nou dan is het om 21 slapen geen streams meer
karen is zeker anders ...minder aanwezig... gezellig is ze niet meer. vanavond ook zelfs met een drankje opquote:Op woensdag 6 maart 2024 01:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff ja die kans is wel groot
Tom over Karen tegen Jimmy. Zelfde als wat hij vanmorgen ventileerde bij Jimmy. (kwart eten)
wat irritaties
Zie het probleem niet echt,er worden regelmatig vergelijkingen gemaakt met andere RLS.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben er weer weg van. Ik heb het nooit over Jeff en er werd even een vergelijking gemaakt over spraakmakende personen in RLS en meteen weer een aanval. Zo geen zin meer in.![]()
Daar zit ik helemaal niet op te wachten! Je moet dat kunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:06 schreef Mercedes. het volgende:
Als een aanwezig persoon als Ashley weg is, krijgen juist andere mensen de ruimte om tv te maken.
Ik ben bang voor je dat Ashley het programma niet gaat winnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zit ik helemaal niet op te wachten! Je moet dat kunnen.
Klopt, maar heb een drukke dag gehad en dan kom je hier ff lezen, gezellig posten, ff de streams aan, dan komt er een opmerking naar mij, die kant nog wal slaat en dan heb ik er even geen zin meer in. Zo zwaar allemaal, alsof de wereld alleen om BB draait e/o het afzeiken van bewoners of users, kan ik dan niet zo goed tegen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het probleem niet echt,er worden regelmatig vergelijkingen gemaakt met andere RLS.
Helemaal mee eens. Dat argument ‘maar zij maakt tv’ gaat op meerdere manieren niet op voor mij. Zij maakt toxic tv. Hou ik niet van. En eist teveel ruimte op waardoor anderen maar in een schaduw leven en niet kunnen floreren en mee worden gezogen in de ellende. Ik zou ook gaan klagen als ik zo’n persoon daar om me heen had, maar dat maakt je geen rasklager. Geen haat ofzo, maar het is gewoon jammer van zo’n tof programma en de andere deelnemers.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:06 schreef Mercedes. het volgende:
Als een aanwezig persoon als Ashley weg is, krijgen juist andere mensen de ruimte om tv te maken.
Ze maakt grote kans.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat Ashley het programma niet gaat winnen.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar heb een drukke dag gehad en dan kom je hier ff lezen, gezellig posten, ff de streams aan, dan komt er een opmerking naar mij, die kant nog wal slaat en dan heb ik er even geen zin meer in. Zo zwaar allemaal, alsof de wereld alleen om BB draait e/o het afzeiken van bewoners of users, kan ik dan niet zo goed tegen.
Maar dat de hardste schreeuwer 2022quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zit ik helemaal niet op te wachten! Je moet dat kunnen.
Mod Edit: Niet persoonlijk wordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar heb een drukke dag gehad en dan kom je hier ff lezen, gezellig posten, ff de streams aan, dan komt er een opmerking naar mij, die kant nog wal slaat en dan heb ik er even geen zin meer in. Zo zwaar allemaal, alsof de wereld alleen om BB draait e/o het afzeiken van bewoners of users, kan ik dan niet zo goed tegen.
Ja is een grapje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:14 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: hoezo heeft mijn man niet genoeg geld zodat ik thuis kan zitten![]()
(denk grapje)
Haar man werkt al vanaf 6 uur in de ochtend zonder eindtijd.
Niet op de persoon! Je weet de consequenties.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar dat de hardste schreeuwer 2022de hardste schreeuwer 2024 , is niet zo wonderlijk natuurlijk.
(Grapje, staat boven je naam ofc)
Proesttttt.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet op de persoon! Je weet de consequenties.
triest...echt ..daarom zij is niet mijn dna .haar woorden! iets van thuis horen zouden mijn scheidings papieren zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:14 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: hoezo heeft mijn man niet genoeg geld zodat ik thuis kan zitten![]()
(denk grapje)
Haar man werkt al vanaf 6 uur in de ochtend zonder eindtijd.
vond het ook niet zo grappig dat ze dat zei. Als het al grappig bedoeld was. Dat zeg je toch niet over je man/partner.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
triest...echt ..daarom zij is niet mijn dna .haar woorden! iets van thuis horen zouden mijn scheidings papieren zijn.
Ik had gehoopt dat je begreep dat het totaal no offense was en een grapje was omtrent de titel boven je naam. Daarom zei ik dat erbij. Enige die ik daar diste was Ashley. Snap dat het zo over kon komen, maar was echt niet slecht bedoeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet op de persoon! Je weet de consequenties.
Wie? Deze groep?quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:26 schreef freaky40 het volgende:
De meest saaie personen in de wereld van BB op dit moment.
Ariana was wel een verhaal apart.quote:Op woensdag 6 maart 2024 01:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohh zo. Vind ze allebei wel okee. Ik mis wel echt parel(s) dit seizoen.
Ashley was gewoon keihard aan het spinnen. Was jammer want het trok de streams bij het feest weg. Ze kunnen in de uitzending wel mooi het contrast maken met spinnende Ashley en de andere groep die vooral aan het feesten is. Daarna achteraf ook nog aangeeft dat ze Spek en bonen zijn en dat ze het nog zo lang mogelijk met plezier willen meemaken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vond gister een leuke streamdag. Ashley op de achtergrond. De mannen hadden met zijn 5en het gezellig in ee hottub en leuke gesprekken over privé dingen. Ronahi en Alice aangeschoten. Hing een ontspannen sfeer tussen we groep behalve tussen ashley en Glenn. Stom jaloezie gedrag van karen op het einde en dat ashley als het een gezellige avond is in gesprek gaat met anderen over Glenn en later tegen Glenn vond ik gewoon vervelend. Doe dat vandaag uitpraten.
Checken of er iets voor Ash in The wall ligt.quote:
Gewoon bang van haar. Gisteravond tijdens het feest kletste hij gewoon met ashley mee over dat Glenn hem niets had gegund vorige week. Terwijl hij in die week elke keer vertelde dat hij het zelf wilde verdienen en niet krijgen.quote:
En dat zij zo is moet Glen maar accepteren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:43 schreef greysbones het volgende:
Grappige vond ik
Ash eist de ticket op om pon te krijgen
Maar heeft haar mond vol over gunnen, ( Tom zou zijn overwinning van gisteren moeten gunnen aan Danny)
Eensquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie die gedeelde pon gaat winnen.. eigenlijk hoop ik gewoon Ronahi... of die hoek in ieder geval..
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik open stream 1 en zie Glenn van dichtbij slapen met 1 oog halfopen...dat ziet er nog enger uit dan toen hij in zijn Halloween pak rondliep. Het is dat je hem hoort ademhalen anders denk je dat hij hemelen is.
Over naar stream 2...
Van mij mag Ro ook wel eens op die bankquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben zo benieuwd wie die gedeelde pon gaat winnen.. eigenlijk hoop ik gewoon Ronahi... of die hoek in ieder geval..
Ik hoop het ook, en dat er drie uit het team van de Ash op de bank komenquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Nou echt hoor, ik hoop zo met je mee...🙏quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, en dat er drie uit het team van de Ash op de bank komen
Van mij ook... maar nu nog effe niet...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag Ro ook wel eens op die bank
Waar zie jij Tom. Ik f5 me suf ik zie alleen slapers. 1 slaapt er met een spin zie ik netquote:
Ja. Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zie jij Ashley dan. Die slaapt toch nog?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:29 schreef Frummelie het volgende:
Ashley is ook weer ziek, zwak en misselijk... hoe verrassend...
Ik begrijp niet waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tom over dat karen gister vervelend deed tegen hem. Ashley heeft clusterhoofdpijn heeft gehad. En Alice had maar 1 flesje gekocht zegt ze, nee zegt tom meer gekocht.
Ashley voelt zich niet helemaal lekker. Ze heeft vannacht wakker gelegen.
Stream 1.... d'r gaat iets niet goed bij jou...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar zie jij Ashley dan. Die slaapt toch nog?
Ze liep net door de badkamerquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar zie jij Ashley dan. Die slaapt toch nog?
Als karen op de bank zit gaat ze juist nog belachelijker doen, net twee kleuters zijn ze dan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Dit.
Ik wil Karen op de bank. Die houdt dan ff een paardagen op met gillen, sprongetjes maken, hinniken en haar wrijven.
En Danny. Laat hem ook maar eens in zijn broek schijten. En dan Ashley erbij of Tom.
Je loopt heel erg achter denk ik...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar jullie het over hebben.
Op mijn streams slaapt iedereen nog.
Ja ik zag het, behoorlijk zwaar zo een ding. Omdat Tom slank is zie je niet goed of hij sterk is maar is hij dus blijkbaar wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:32 schreef Hunter het volgende:
Tom heel parmantig met de ontbijtvoorraad door de gang
Het is ook wel weer leuk om te zien hoe hij met Tyron optrekt..quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
Tom vond het de afgelopen dagen leuk samen geen gedoe enzo.
Zou voor het programma wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:07 schreef Frummelie het volgende:
Ja haar kaartenhuis donderd in elkaar terwijl die drie en Alice aan de andere kant het prima hebben met elkaar. Daar ga je wakker van liggen. Ze ziet het geld door haar handen glippen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tom over dat karen gister vervelend deed tegen hem. Ashley heeft clusterhoofdpijn heeft gehad. En Alice had maar 1 flesje gekocht zegt ze, nee zegt tom meer gekocht.
Ashley voelt zich niet helemaal lekker. Ze heeft vannacht wakker gelegen.
Jimmy is zelf net zo'n smerige speler als Dilano. Ze hebben elkaar nodig. Ik vind wel dat Dilano nu wel lang genoeg is gered door BB hij mag volgende week wel een keer op de bank en dan samen met Jimmy.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:37 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Jimmy z'n verafgoding maar Dilano iets minder is, ik werd er gisteren een beetje onpasselijk van... kan ook te gek hé..
Ja Jimmy valt mij ook een beetje tegen maar dat heeft er voor mij meer mee te maken hoe hij in de reet van Ashley kruipt... met Dilano heb ik niks... wordt teveel op handen gedragen door Jimmy..quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is zelf net zo'n smerige speler als Dilano. Ze hebben elkaar nodig. Ik vind wel dat Dilano nu wel lang genoeg is gered door BB hij mag volgende week wel een keer op de bank en dan samen met Jimmy.
Ik had inderdaad 2x stream 2quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Stream 1.... d'r gaat iets niet goed bij jou...
Hij kruipt steeds dieper in dat achterste.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Jimmy valt mij ook een beetje tegen maar dat heeft er voor mij meer mee te maken hoe hij in de reet van Ashley kruipt... met Dilano heb ik niks... wordt teveel op handen gedragen door Jimmy..
quote:
Haha ja dan schiet dat F5en niet op...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had inderdaad 2x stream 2![]()
En maar f5en..![]()
(ik doe tussendoor andere dingen dus was niet helemaal scherp)
Nee altijd woensdag en op donderdag de uitslagquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:47 schreef -river- het volgende:
Normaal is nomineren toch op donderdag, of heb ik het mis?
Nee, donderdag krijgen ze toch altijd te horen wie er genomineerd isquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:47 schreef -river- het volgende:
Normaal is nomineren toch op donderdag, of heb ik het mis?
Wie noemde hij?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gelijk vragen wat tom zou gaan doen als hij mag nomineren. En tom verteld het gewoon. En ze blijft gewoon doorgaan met vragen aan tom. En jimmy zit erbij.
Dat verwacht ik wel. Ik denk ook dat Alice op Ashley gaat. Ik ben echt benieuwd wie er deze week allemaal op de bank komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley geen probleem met nomineren. Die gaat echt op.alice
Ohwquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee altijd woensdag en op donderdag de uitslag
Alice moet nu, ik hoop zo dat je gelijk hebt..quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel. Ik denk ook dat Alice op Ashley gaat. Ik ben echt benieuwd wie er deze week allemaal op de bank komen.
Positief nominerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Het is iets leuks en tofs zegt Danny...
Ja maar het zegt dat het iets leuks en tofs is....quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die weet waarschijnlijk dat ze de andere helft van de PoN moeten nomineren?
PoN is toch tofquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar het zegt dat het iets leuks en tofs is....
Hoop dat ze haar foute info gevenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Asley probeert overal iets los te krijgen...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
nog even (misschien een beetje mosterd na de maaltijd) mijn idee over de halloween toestand van gisteren. Ashley zag gelijk een karakter wat haar wel leuk leek om te doen, heeft die kleding gepakt en vervolgens haar eigen sminck gedaan. Jimmie en Dilano hadden ook een karakter waar Jimmie de sminck voor heeft gedaan, waar overigens dilano weer wat over te klagen had. De rest heeft als een stel makke schaapjes zonder veel inbreng een rol toebedeeld gekregen en vervolgens heeft Alice daar de sminck bij gedaan. Deed ze heel goed, maar het was wel Alice die al die rollen heeft gemaakt tot wat ze waren, Zelf hadden de andere bewoners heel weinig inbreng in kleding of sminck,
Alica zal het smincken gewoon leuk vinden, kan ik me iets bij voorstellen, ze doet dat misschien vaker.
Voor de mannen was het lastig want die hadden ook te maken met de maat van de kleding.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
nog even (misschien een beetje mosterd na de maaltijd) mijn idee over de halloween toestand van gisteren. Ashley zag gelijk een karakter wat haar wel leuk leek om te doen, heeft die kleding gepakt en vervolgens haar eigen sminck gedaan. Jimmie en Dilano hadden ook een karakter waar Jimmie de sminck voor heeft gedaan, waar overigens dilano weer wat over te klagen had. De rest heeft als een stel makke schaapjes zonder veel inbreng een rol toebedeeld gekregen en vervolgens heeft Alice daar de sminck bij gedaan. Deed ze heel goed, maar het was wel Alice die al die rollen heeft gemaakt tot wat ze waren, Zelf hadden de andere bewoners heel weinig inbreng in kleding of sminck,
Alica zal het smincken gewoon leuk vinden, kan ik me iets bij voorstellen, ze doet dat misschien vaker.
Fijn dat ik je aan het lachen kan krijgen op deze vroege morgen.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
Is dit weer een Ashley verdediging soms?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
Ja, dit hebben we gezien inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
Nou echt hé, het zal iig niet goed voor mijn humeur en de veiligheid van mijn medebewoners zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:12 schreef -river- het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe die mensen hun dag kunnen beginnen zonder koffie.
Een aanvulling, op een gegeven moment liep danny achter Ashley en Karen bij de make up tafels en zei hij, zo mn gezicht is wit, mn ogen zwart, nu moet ik in de wachtrij voor Alice voor wat zwarte lijntjes, en keek in de spiegel waar Ashley en Karen aan het makeuppen waren. Beide dames zeiden niets en Danny ging in de wachtrij bij Alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
Same.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou echt hé, het zal iig niet goed voor mijn humeur en de veiligheid van mijn medebewoners zijn
aha oke vroeg het me gisteren al af hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Die hebben de heren samen gekocht uit de wall.
Ik hoef wat ik post, toch niet te verdedigen tegenover jou?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dit weer een Ashley verdediging soms?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoef wat ik post, toch niet te verdedigen tegenover jou?
Dat deed hij dan helemaal zelf, hij had ook gewoon heel direct kunnen vragen "Willen jullie dat even voor mij doen"quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Een aanvulling, op een gegeven moment liep danny achter Ashley en Karen bij de make up tafels en zei hij, zo mn gezicht is wit, mn ogen zwart, nu moet ik in de wachtrij voor Alice voor wat zwarte lijntjes, en keek in de spiegel waar Ashley en Karen aan het makeuppen waren. Beide dames zeiden niets en Danny ging in de wachtrij bij Alice
Was een flinke blok kaas ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha oke vroeg het me gisteren al af haha
Dat was karen toch??? Zou ze dat ook gedaan hebben was het Ronahi????quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou BB dat zelf hebben gedaan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:19 schreef Ireth het volgende:
Ow, ik merk nu pas op dat al die halloween-meuk weg is
Dat klopt dat deed hij zelf, en dat had hij kunnen vragen, de beide dames hadden ook kunnen zeggen, wij kunnen dat wel even doen, en zo kunnen we nog uren doorgaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat deed hij dan helemaal zelf, hij had ook gewoon heel direct kunnen vragen "Willen jullie dat even voor mij doen"
Ik vind Tom wel verwarrend. Hij verteld dat hij niet graag met Ashley over het spel praat want zij vraagt constant naar Fill << is dat zijn zoontje? en dat hij daar niet aan denken wil omdat hij daar zit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:18 schreef -river- het volgende:
Daarom heeft Tom denk ik zoveel fans, omdat hij niet zo gefixeerd is op het spel.
BB vroeg elkaar een beetje te helpen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt dat deed hij zelf, en dat had hij kunnen vragen, de beide dames hadden ook kunnen zeggen, wij kunnen dat wel even doen, en zo kunnen we nog uren doorgaan.
Ashley zou een stuk aangenamer zijn als ze eens een keer niet haantje de voorste zou zijn en eens een keer een ander iets te laten doen. Ze zou er een keer voor kunnen kiezen om af te wachten ipv zowat iedereen opzij duwen en meteen te gaan graaien. Bij alles is zij de eerste.. was ook een goede opmerking van Tyron gisteren dat hij Ashley gelijk naar voren schoof en er bij zei dat zij altijd als eerste iets wil.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
Ik versta sws de belgen heel slecht en dat is heel jammer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind Tom wel verwarrend. Hij verteld dat hij niet graag met Ashley over het spel praat want zij vraagt constant naar Fill << is dat zijn zoontje? en dat hij daar niet aan denken wil omdat hij daar zit.
En dat hij liever met Jimmy en Dilano over het spel praat want zij doen dat niet. ( vragen naar Fill)
En dan zegt Jimmy we hoeven niet over het spel te praten want het spel is al gespeeld.
Klopt geen hol van. Lijkt wel of ze langs elkaar heen praten.
Of Jimmy verstaat Tom niet. Dat kan ook nog.
Ja dat vroeg hij inderdaad, en Alice heeft een beetje boel geholpen, waardoor ze haar haar niet heeft kunnen doen, en haar make up heeft moeten afraffelen , maar ze zei het maakt niets uit. lieve meidquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef -river- het volgende:
[..]
BB vroeg elkaar een beetje te helpen.
Randy en Tyquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
Danny heeft truffelmayonaise?
of iemand anders die uit de wall gehaald?
Ik hoop het ook maar zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
daarbij heeft Ash nog steeds genoeg fans om een bank te overlevenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar zie het niet gebeuren.
Truffel mayonaise, 4 eitjes, pistoletjes en kaas hadden ze alquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
Danny heeft truffelmayonaise?
of iemand anders die uit de wall gehaald?
Zoveel ruggengraat heeft Danny helaas niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar zie het niet gebeuren.
Ze denken allemaal dat Tom gaat winnen, omdat die steeds de populairste bij de kijkers isquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy zei ook nog dat het nu niet meer spannend is. Het spel is gespeeld volgens hem.
Okee
Ik begreep het anders.....dat Alice de enige is waar hij normaal mee kan praten over normale dingen en dingen die niks met het spel te maken hebben, zoals zijn zoontje Fill...dat heeft hij nodig om op te ladenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind Tom wel verwarrend. Hij verteld dat hij niet graag met Ashley over het spel praat want zij vraagt constant naar Fill << is dat zijn zoontje? en dat hij daar niet aan denken wil omdat hij daar zit.
En dat hij liever met Jimmy en Dilano over het spel praat want zij doen dat niet. ( vragen naar Fill)
En dan zegt Jimmy we hoeven niet over het spel te praten want het spel is al gespeeld.
Klopt geen hol van. Lijkt wel of ze langs elkaar heen praten.
Of Jimmy verstaat Tom niet. Dat kan ook nog.
gisteren, uit de streamverslagenquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley zou een stuk aangenamer zijn als ze eens een keer niet haantje de voorste zou zijn en eens een keer een ander iets te laten doen. Ze zou er een keer voor kunnen kiezen om af te wachten ipv zowat iedereen opzij duwen en meteen te gaan graaien. Bij alles is zij de eerste.. was ook een goede opmerking van Tyron gisteren dat hij Ashley gelijk naar voren schoof en er bij zei dat zij altijd als eerste iets wil.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:25 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat Tom gaat winnen, omdat die steeds de populairste bij de kijkers is
Pfff hoelang blijft hij die eieren kloppenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik begreep het anders.....dat Alice de enige is waar hij normaal mee kan praten over normale dingen en dingen die niks met het spel te maken hebben, zoals zijn zoontje Fill...dat heeft hij nodig om op te laden
quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik begreep het anders.....dat Alice de enige is waar hij normaal mee kan praten over normale dingen en dingen die niks met het spel te maken hebben, zoals zijn zoontje Fill...dat heeft hij nodig om op te laden
oh dat kan ook..quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Jimmy heeft gewoon gelijk, het spel is al gespeeld....zou leuk zijn als BB er is een totaal andere switch van maakt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Zoveel ruggengraat heeft Danny helaas niet.
Dat zal niet meer veranderen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley zou een stuk aangenamer zijn als ze eens een keer niet haantje de voorste zou zijn en eens een keer een ander iets te laten doen. Ze zou er een keer voor kunnen kiezen om af te wachten ipv zowat iedereen opzij duwen en meteen te gaan graaien. Bij alles is zij de eerste.. was ook een goede opmerking van Tyron gisteren dat hij Ashley gelijk naar voren schoof en er bij zei dat zij altijd als eerste iets wil.
Ik weet niet of ze de bank overleefd hoor ze kan behoorlijk klagen over haar kwaaltjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarbij heeft Ash nog steeds genoeg fans om een bank te overleven
(afhankelijk van wie er naast staat, maar met Danny als halve pon moet het makkelijk te doen zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |