Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is de vrouwelijke Jeffrey uit EJVJL, op haar manier. Ze speelt het spel dominant net als wat Jeff deed. Dus ik blijf gelijkenissen zien tussen beide.
Dat gebeurde ook toen Jeff weg was. Werd het een kansloze deugshow.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.
Velen willen Ash weg, maar je zult zien dat het dan een saaie bende wordt
Er wordt gewoon een vergelijking gemaakt. Niet meteen zo boos doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:38 schreef engine het volgende:
Kunnen we nou een keer ophouden over die idioot die niet in dit programma zit?
Of je kijkt gewoon het programma eens of de streams want je roeptoetert maar wat of mensen na.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ook ik vind dat Ashley steeds vaker egoïstisch gedrag vertoont en als het haar niet zint een grote bek open trekt. Bah.
Niet meteen? Dit is niet het topic om het over Jeff te hebben en ik zie het constant. Ik begin hier toch ook niet over Mirthe..quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er wordt gewoon een vergelijking gemaakt. Niet meteen zo boos doen
heb moeite met het delegeren ...pak even dit, doe even dat ,ik wil, kan je even voor mij..... en het feit dat ze boos wordt omdat iemand anders denkt dan zij bv. dat tom niet op alice wil. dat moet ze kunnen respecterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken, dan zie je dat ik gelijk heb.
Ik zie dat totaal niet bij haar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb moeite met het delegeren ...pak even dit, doe even dat ,ik wil, kan je even voor mij..... en het feit dat ze boos wordt omdat iemand anders denkt dan zij bv. dat tom niet op alice wil. dat moet ze kunnen respecteren
Eens. Vond haar eerst leuk maar nu irritant. Maar waar moeten we anders naar kijken? Ze maakt wel tv en maakt de tongen los. Dus ik hou haar nog even in ook al irriteer ik me soms dood aan haar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.
Velen willen Ash weg, maar je zult zien dat het dan een saaie bende wordt
Als iemand weg is, gaat de focus naar anderen dus voor mij mag Ashley morgen al weg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Eens. Vond haar eerst leuk maar nu irritant. Maar waar moeten we anders naar kijken? Ze maakt wel tv en maakt de tongen los. Dus ik hou haar nog even in ook al irriteer ik me soms dood aan haar!
Gaat niet gebeuren, dan zitten ze zelf ook vrij snel of direct op de bank.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik hoop dat een Glenn en een Danny misschien ook wel, het dominante gedrag van Ashley beu gaan worden en meer gaan bonden met Alice en Tyron en zo....
nooit bij kamp RONAHIquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:44 schreef tassie127 het volgende:
Ik wacht tot iedereen zich aan kamp rohani heeft aangesloten en Karen wordt weggestemd. Dan heeft queen Ashley niemand meer in haar kamp….
Ja daarom wacht ik op de dag dat Karen weg gaat. Dan heeft ze niemand meerquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Als iemand weg is, gaat de focus naar anderen dus voor mij mag Ashley morgen al weg.
Haha dat is gemeen. Karen is de dupe van het negatieve van Ashley, maar dat heeft Karen niet door.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja daarom wacht ik op de dag dat Karen weg gaat. Dan heeft ze niemand meer
Daar is het ook donker als het goed gaat met je, truste....quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef tassie127 het volgende:
Donker daar, donker hier. Ik ga het nog eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
Truste allemaal!
Idd maar dat is haar fout!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:47 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Haha dat is gemeen. Karen is de dupe van het negatieve van Ashley, maar dat heeft Karen niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |