Nee hoor totaal niet, ze staat er uitstekend op. Dat getuigd de poll vanavond ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mwa was best pro Ashley maar dat van vanmorgen was er echt over. En dan daarna tijdens een feest je aas proberen te saven, met liegen. De echte stream kijker heeft wel gezien hoe het werkelijk is gegaan en dat kost haar punten….
klopt ik vind haar humor zelfspot enz ook leuk,maar haar egoistische trekken zijn echt niet leuk!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan mee
Had ik ook lang, vanochtend is dat veranderd, we gaan zien wat het vanaf nu wordt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nja, ik zie haar wel een beetje als de hoofdrolspeelster die het kijken voor mij leuk maakt. Dus ik doe er niet aan mee
Zo gaat het, zo ben je de leukste en zo ben je niets. Niets veranderlijker dan een mens. En een keer een fikse woordenwisseling is niets mis mee. Heb het vanmorgen gezien. Was idd wel een beetje over de top, maar alles daar is heftiger dan in het normale leven en Glenn (die ik leuk vind) heeft wel de gewoonte zo midden in een gesprek in te breken en dat is ook geen leuke gewoonte.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:25 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mwa was best pro Ashley maar dat van vanmorgen was er echt over. En dan daarna tijdens een feest je aas proberen te saven, met liegen. De echte stream kijker heeft wel gezien hoe het werkelijk is gegaan en dat kost haar punten….
Give it another 2 daysquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet, ze staat er uitstekend op. Dat getuigd de poll vanavond ook.
Ik vind het wel meevallen, zij doet ook heel veel voor andere dus egoïstisch is ze totaal niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt ik vind haar humor zelfspot enz ook leuk,maar haar egoistische trekken zijn echt niet leuk!
oke dan verschillen we daarover van meningquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zij doet ook heel veel voor andere dus egoïstisch is ze totaal niet.
Gewoon goed kijken, dan zie je dat ik gelijk heb.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke dan verschillen we daarover van mening
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zij doet ook heel veel voor andere dus egoïstisch is ze totaal niet.
Ja dat dus. Is niks mis mee. Maar zo roddelen en draaien dat hij stond te schreeuwen tegen haar, terwijl het hele ding tot in detail viraal gaat en niet hij maar zij staat te schreeuwen is volkomen duidelijk. Inbreken in een gesprek is een ding maar het omdraaien dat hij tegen haar schreeuwt ipv andersom is een ander ding!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo gaat het, zo ben je de leukste en zo ben je niets. Niets veranderlijker dan een mens. En een keer een fikse woordenwisseling is niets mis mee. Heb het vanmorgen gezien. Was idd wel een beetje over de top, maar alles daar is heftiger dan in het normale leven en Glenn (die ik leuk vind) heeft wel de gewoonte zo midden in een gesprek in te breken en dat is ook geen leuke gewoonte.
Dus dat. En dat is maar 1 voorbeeld van de velen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.
Ze strijkt ook alles voor de mannen, maar dat laten ze niet altijd zien, wel dat ze haar ervoor bedanken, regelmatig gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat. En dat is maar 1 voorbeeld van de velen.
Alle deugies vinden dat. Ik vind haar gewoon goud eerlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:31 schreef tassie127 het volgende:
En nee ik ben niet anti Ashley! Maar vond haar reactie vandaag gewoon niet netjes!
Ja vaak wel inderdaad maar vandaag ben ik het er niet mee eens. En dat mag ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alle deugies vinden dat. Ik vind haar gewoon goud eerlijk.
Ja, omdat het Karen betrof, duhuh, een ander had ze het niet gegund.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij was wel de enige van alle duo's die haar duopartner power gunde. Maar dat is iedereen vergeten.
hoop dat dilano toch wel volgende week op de bank zit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of ik als persoon met Ash zou kunnen, durf ik niet te zeggen, maar types als zij zijn wel onmisbaar voor een RLS.
Als je alleen meer Randy's hebt of die saaie Dilano, was ik na 2 dagen gestopt met kijken
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Ashley is de vrouwelijke Jeffrey uit EJVJL, op haar manier. Ze speelt het spel dominant net als wat Jeff deed. Dus ik blijf gelijkenissen zien tussen beide.
Dat gebeurde ook toen Jeff weg was. Werd het een kansloze deugshow.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.
Velen willen Ash weg, maar je zult zien dat het dan een saaie bende wordt
Er wordt gewoon een vergelijking gemaakt. Niet meteen zo boos doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:38 schreef engine het volgende:
Kunnen we nou een keer ophouden over die idioot die niet in dit programma zit?
Of je kijkt gewoon het programma eens of de streams want je roeptoetert maar wat of mensen na.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Mercedes. het volgende:
Ook ik vind dat Ashley steeds vaker egoïstisch gedrag vertoont en als het haar niet zint een grote bek open trekt. Bah.
Niet meteen? Dit is niet het topic om het over Jeff te hebben en ik zie het constant. Ik begin hier toch ook niet over Mirthe..quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er wordt gewoon een vergelijking gemaakt. Niet meteen zo boos doen
heb moeite met het delegeren ...pak even dit, doe even dat ,ik wil, kan je even voor mij..... en het feit dat ze boos wordt omdat iemand anders denkt dan zij bv. dat tom niet op alice wil. dat moet ze kunnen respecterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken, dan zie je dat ik gelijk heb.
Ik zie dat totaal niet bij haar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
heb moeite met het delegeren ...pak even dit, doe even dat ,ik wil, kan je even voor mij..... en het feit dat ze boos wordt omdat iemand anders denkt dan zij bv. dat tom niet op alice wil. dat moet ze kunnen respecteren
Eens. Vond haar eerst leuk maar nu irritant. Maar waar moeten we anders naar kijken? Ze maakt wel tv en maakt de tongen los. Dus ik hou haar nog even in ook al irriteer ik me soms dood aan haar!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, ik was ook echt een Jeff fan en toen hij weg was, vond ik er ook niet veel meer aan, veel te saai.
Velen willen Ash weg, maar je zult zien dat het dan een saaie bende wordt
Als iemand weg is, gaat de focus naar anderen dus voor mij mag Ashley morgen al weg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Eens. Vond haar eerst leuk maar nu irritant. Maar waar moeten we anders naar kijken? Ze maakt wel tv en maakt de tongen los. Dus ik hou haar nog even in ook al irriteer ik me soms dood aan haar!
Gaat niet gebeuren, dan zitten ze zelf ook vrij snel of direct op de bank.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Ik hoop dat een Glenn en een Danny misschien ook wel, het dominante gedrag van Ashley beu gaan worden en meer gaan bonden met Alice en Tyron en zo....
nooit bij kamp RONAHIquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:44 schreef tassie127 het volgende:
Ik wacht tot iedereen zich aan kamp rohani heeft aangesloten en Karen wordt weggestemd. Dan heeft queen Ashley niemand meer in haar kamp….
Ja daarom wacht ik op de dag dat Karen weg gaat. Dan heeft ze niemand meerquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Als iemand weg is, gaat de focus naar anderen dus voor mij mag Ashley morgen al weg.
Haha dat is gemeen. Karen is de dupe van het negatieve van Ashley, maar dat heeft Karen niet door.quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja daarom wacht ik op de dag dat Karen weg gaat. Dan heeft ze niemand meer
Daar is het ook donker als het goed gaat met je, truste....quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:48 schreef tassie127 het volgende:
Donker daar, donker hier. Ik ga het nog eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken![]()
Truste allemaal!
Idd maar dat is haar fout!quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:47 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Haha dat is gemeen. Karen is de dupe van het negatieve van Ashley, maar dat heeft Karen niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |