quote:
Haha ja dan schiet dat F5en niet op...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had inderdaad 2x stream 2![]()
En maar f5en..![]()
(ik doe tussendoor andere dingen dus was niet helemaal scherp)
Nee altijd woensdag en op donderdag de uitslagquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:47 schreef -river- het volgende:
Normaal is nomineren toch op donderdag, of heb ik het mis?
Nee, donderdag krijgen ze toch altijd te horen wie er genomineerd isquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:47 schreef -river- het volgende:
Normaal is nomineren toch op donderdag, of heb ik het mis?
Wie noemde hij?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gelijk vragen wat tom zou gaan doen als hij mag nomineren. En tom verteld het gewoon. En ze blijft gewoon doorgaan met vragen aan tom. En jimmy zit erbij.
Dat verwacht ik wel. Ik denk ook dat Alice op Ashley gaat. Ik ben echt benieuwd wie er deze week allemaal op de bank komen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley geen probleem met nomineren. Die gaat echt op.alice
Ohwquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee altijd woensdag en op donderdag de uitslag
Alice moet nu, ik hoop zo dat je gelijk hebt..quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel. Ik denk ook dat Alice op Ashley gaat. Ik ben echt benieuwd wie er deze week allemaal op de bank komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |