abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212712390
Danny heeft truffelmayonaise?
of iemand anders die uit de wall gehaald?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_212712392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef rinardo het volgende:

[..]
Nee dat moesten de bewoners doen
Dank je wel.
pi_212712398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef Verida het volgende:
nog even (misschien een beetje mosterd na de maaltijd) mijn idee over de halloween toestand van gisteren. Ashley zag gelijk een karakter wat haar wel leuk leek om te doen, heeft die kleding gepakt en vervolgens haar eigen sminck gedaan. Jimmie en Dilano hadden ook een karakter waar Jimmie de sminck voor heeft gedaan, waar overigens dilano weer wat over te klagen had. De rest heeft als een stel makke schaapjes zonder veel inbreng een rol toebedeeld gekregen en vervolgens heeft Alice daar de sminck bij gedaan. Deed ze heel goed, maar het was wel Alice die al die rollen heeft gemaakt tot wat ze waren, Zelf hadden de andere bewoners heel weinig inbreng in kleding of sminck,

Alica zal het smincken gewoon leuk vinden, kan ik me iets bij voorstellen, ze doet dat misschien vaker. :)
Ashley zou een stuk aangenamer zijn als ze eens een keer niet haantje de voorste zou zijn en eens een keer een ander iets te laten doen. Ze zou er een keer voor kunnen kiezen om af te wachten ipv zowat iedereen opzij duwen en meteen te gaan graaien. Bij alles is zij de eerste.. was ook een goede opmerking van Tyron gisteren dat hij Ashley gelijk naar voren schoof en er bij zei dat zij altijd als eerste iets wil.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_212712402
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Ik vind Tom wel verwarrend. Hij verteld dat hij niet graag met Ashley over het spel praat want zij vraagt constant naar Fill << is dat zijn zoontje? en dat hij daar niet aan denken wil omdat hij daar zit.

En dat hij liever met Jimmy en Dilano over het spel praat want zij doen dat niet. ( vragen naar Fill)

En dan zegt Jimmy we hoeven niet over het spel te praten want het spel is al gespeeld.

Klopt geen hol van. Lijkt wel of ze langs elkaar heen praten.

Of Jimmy verstaat Tom niet. Dat kan ook nog. :+
Ik versta sws de belgen heel slecht en dat is heel jammer.
pi_212712405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef -river- het volgende:

[..]
BB vroeg elkaar een beetje te helpen.
Ja dat vroeg hij inderdaad, en Alice heeft een beetje boel geholpen, waardoor ze haar haar niet heeft kunnen doen, en haar make up heeft moeten afraffelen , maar ze zei het maakt niets uit. lieve meid O+
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_212712406
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
Randy en Ty
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:23:05 #282
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_212712407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hoop het ook, en dat er drie uit het team van de Ash op de bank komen :D
Ik hoop het ook maar zie het niet gebeuren.
pi_212712432
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef zodeju het volgende:

[..]
daarbij heeft Ash nog steeds genoeg fans om een bank te overleven
(afhankelijk van wie er naast staat, maar met Danny als halve pon moet het makkelijk te doen zijn)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_212712434
quote:
Truffel mayonaise, 4 eitjes, pistoletjes en kaas hadden ze al
pi_212712436
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:23 schreef zodeju het volgende:

[..]
Zoveel ruggengraat heeft Danny helaas niet.
pi_212712440
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy zei ook nog dat het nu niet meer spannend is. Het spel is gespeeld volgens hem.

Okee
Ze denken allemaal dat Tom gaat winnen, omdat die steeds de populairste bij de kijkers is
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:25:24 #287
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212712445
Probeert Randy dat ei te reanimeren tot een kuiken ofzo met dat geklop in dat kommetje??
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212712451
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Ik vind Tom wel verwarrend. Hij verteld dat hij niet graag met Ashley over het spel praat want zij vraagt constant naar Fill << is dat zijn zoontje? en dat hij daar niet aan denken wil omdat hij daar zit.

En dat hij liever met Jimmy en Dilano over het spel praat want zij doen dat niet. ( vragen naar Fill)

En dan zegt Jimmy we hoeven niet over het spel te praten want het spel is al gespeeld.

Klopt geen hol van. Lijkt wel of ze langs elkaar heen praten.

Of Jimmy verstaat Tom niet. Dat kan ook nog. :+
Ik begreep het anders.....dat Alice de enige is waar hij normaal mee kan praten over normale dingen en dingen die niks met het spel te maken hebben, zoals zijn zoontje Fill...dat heeft hij nodig om op te laden
pi_212712453
Het spel is nog niet gespeeld, we dachten ook dat Jason zou winnen vorig jaar.
pi_212712454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:22 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ashley zou een stuk aangenamer zijn als ze eens een keer niet haantje de voorste zou zijn en eens een keer een ander iets te laten doen. Ze zou er een keer voor kunnen kiezen om af te wachten ipv zowat iedereen opzij duwen en meteen te gaan graaien. Bij alles is zij de eerste.. was ook een goede opmerking van Tyron gisteren dat hij Ashley gelijk naar voren schoof en er bij zei dat zij altijd als eerste iets wil.
gisteren, uit de streamverslagen

Jullie spelen deze week alleen. Dus jullie nemen ook zelfstandig beslissingen. Degenen die deze dag al een verstandige beslissing hebben genomen zijn Tyron, Ashley, Karen en Glenn. Zij kochten een spelticket. Dus zij spelen de volgende challenge. Jullie spelen om de beurt. Trek allemaal jullie sportkleding aan. De eerste verwacht ik over 10 minuten in de voorraadkamer. Jullie bepalen zelf de volgorde. Jullie mogen warme kleding aan.
Glenn: "Wie wilt er eerst?"
Tyron: "Ashley!"
Ashley: "Hoezo dan weer Ashley?"
Tyron: "Jij wilt altijd als eerst!"
pi_212712455
Volgens Danny zijn de drie (jim Dyl tom) een heel scenario aan het uitschrijven voor het nomineren

Ook al Gooit Danny tom zelf niet op de bank
Hij gooit hem met regelmaat voor de bus
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:25:52 #292
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212712457
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:25 schreef Hunter het volgende:

[..]
Ze denken allemaal dat Tom gaat winnen, omdat die steeds de populairste bij de kijkers is
*O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212712458
quote:
Randy omelet aan het maken?
Pfff hoelang blijft hij die eieren kloppen :?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:26:02 #294
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212712460
Ik hoorde Danny daarnet zeggen tegen Tyron en Randy dat ze moesten genieten van hun aankoop uit de wall en niet teveel willen geven aan anderen want die hebben vaak geen respect voor wat van iemand anders is.

Hij bedoelt denk ik als je 1x iets geeft dat er sommigen dan denken dat ze altijd mogen pakken.

Toch horen wij weinig over eten pakken wat van een ander is.
No mercy for animal abusers
pi_212712461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:25 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Ik begreep het anders.....dat Alice de enige is waar hij normaal mee kan praten over normale dingen en dingen die niks met het spel te maken hebben, zoals zijn zoontje Fill...dat heeft hij nodig om op te laden
Ik ook.
pi_212712477
quote:

[..]
:Y :Y
en dat hij met Jimmy over alles kan praten
spel en andere zaken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:26:53 #297
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_212712479
quote:

[..]
oh dat kan ook..

Ik versta hem slecht
No mercy for animal abusers
pi_212712481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:26 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik ook.
Zo begreep ik het ook, en zo zei hij het ook
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:27:05 #299
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_212712482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:24 schreef -river- het volgende:

[..]
Zoveel ruggengraat heeft Danny helaas niet.
Jimmy heeft gewoon gelijk, het spel is al gespeeld....zou leuk zijn als BB er is een totaal andere switch van maakt.
pi_212712483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:22 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dat zal niet meer veranderen denk ik :) Maar ze is vaak iets te enthousiast over dingen en daarom haantje de voorste.

ook bij deze kleding was dat zo volgens mij, heel enthousiast over het feestje, het verkleden, de sminck, Ze zag gelijk een jurk die zij heel graag wilde om uit te beelden en begon gelijk zelf aan haar eigen sminck.

Het is geen afwachtend, op de bank hangt typje die met de restjes genoegen neemt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')